Au pair etsii perhettä

Miraaee

Moikka, oon tänä vuonna 19-vuotta täyttävä neitokainen Etelä-Suomesta. Opiskelen tällä hetkellä lähihoitajaksi ja valmistun Toukokuussa 2015. Olen erikoistunut viimeisenä opiskelu vuotena lapsiin ja nuoriin. Minulta löytyy paljon kokemusta lapsien hoitamisesta! Olen ollut koulun kautta kaksi kertaa työssäoppimisessa päiväkodissa ja toisen niistä olin päiväkodissa Englannissa, olen myös nyt keväällä menossa 7 viikoksi harjoittelemaan ala-kouluun erityisluokalle. Koulun ohella olen tehnyt paljon lastenvahti keikkaa ja sen lisäksi työskennellyt vanhainkodissa. Olen hoitanut/vahtinut 0kk-14v ikäisiä lapsia. Vapaa-ajallani tykkään käydä salilla, kokkailla, viettää aikaa ystävieni kanssa ja ulkoilla kolmen koirani kanssa. Olen iloinen, sosiaalinen ja valmis tarttumaan uusiin haasteisiin. Olen valmis tulemaan au pairiksi mihin vain maahan mutta eniten minua kiinnostaisi lähteminen Amerikkaan! Olisin valmis aloittamaan heinä-elokuussa! Voin kertoa lisää itsestäni s-postilla.
Ystävällisin terveisin Mira

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sandiegokutsuuu

      Hei Mira! Olemme 4 henkinen suomalais-meksiko/yhdysvaltalainen perhe, joka asuu San Diegossa. Meidän lapsemme ovat 3 ja 6 vuotiata poikia. Mieheni on 36vuotias puoliksi meksikolainen ja puoliksi yhdysvaltalainen ja hän työskentelee IT-alalla. Itse olen 29vuotias paikallisessa hammaslääkärissä työskentelevä suuhygienisti. Puhumme kotona pääasiassa englantia, mutta toivoisin että mahdollinen au pair puhuisi/opettaisi lapsillemme hieman myös suomea. Aikaisempi au pairimme tuli espanjasta ja hän vietti kanssamme 6kk. Toivoisin suunnilleen yhtäpitkää aikaa tulevaltakin aupairilta. Au pairin töitä meillä tulisi olemaan mm. Lasten viemistä päiväkotiin, kodin siivousta, kaupassa käyntiä, koirien ulkoilutusta (kaksi walesin terrieriä) sekä lasten kanssa pelailua ja leikkimistä. Vapaa päiviä saisit pitää pe-su välisenä aikana. Viikkorahaa töiden mukaan 250-350e/vk. Au pairina saat oman huoneen yms tarvittavat perusasiat. Tarpeen mukaan saat lainata tottakai perheen autoja jne. Vastaa tähän viestiin jos kiinnostaa! Työ alkaisi kesä-heinäkuussa! Ps. Kirjoitin tän viestin kännykällä joten älä ihmettele jos on paljon virheitä :) terveisin Sari

      • kiinnostaa!

        Hei!
        Jos Mira ei ole kiinnostunut, minä olen! Olen 22 v terveydenhoitaja. Teidän "tilanne" kuulostaisi juuri minulle sopivalta.
        Laitatko tähän sähköpostiosoitteen, niin kerron lisää.


      • minuakiinnostaa

        onko paikka täytetty?


    • PerheItaliasta

      Moikka, jos et on löytänyt vielä perhettä ostaisitkin yhteyttä meihin niin kerron lisää perheestämme. [email protected]
      Perhe Italiasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2459
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2133
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe