Noudatatko sinä ajokieltoa Kunnantalon vieressä?
Vastaukset 21
- Valvokoot
En
- Anonyymi00021
Uskoisin eiks se oo hyvä
- Soitan poliisit
Noudatan
- Soita vaan
Toivottavasti soitat poliisit kylälle joskus, ei tuon syyn takia vaan muuten yleisen kaahailun ja humalassa ajelujen takia. Puhallusratsioita sais olla useimmin, no poliisin niukat resurssit juoppojen tiedossa.
- Piruja seinille
Autokouluun ja alkolukot käyttöön. Auto valtiolle, jos ei ensimmäisestä kerrasta opi. Nimi Ilkkaan kuvan kanssa.
- Maalari
Piruja seinille kirjoitti:
Autokouluun ja alkolukot käyttöön. Auto valtiolle, jos ei ensimmäisestä kerrasta opi. Nimi Ilkkaan kuvan kanssa.
Puhallutus ja nopeusratsia Kunnantalon kohdalle. Ja kyllä aletaan liikennemerkkejäkin sakon pelossa noudattamaan maalaistollot. Kolme kärpästä yhdellä iskulla!
- Hau hau
Maalari kirjoitti:
Puhallutus ja nopeusratsia Kunnantalon kohdalle. Ja kyllä aletaan liikennemerkkejäkin sakon pelossa noudattamaan maalaistollot. Kolme kärpästä yhdellä iskulla!
Jos sillä edes yhden koululaisen henki säilyy niin se on hintansa haukkunut.
- Anonyymi
Pitäisikö saneerata vähän ku on tullu tuollaine turisti rysä
- Anonyymi
No minä oon melkein invalidli mutta tuttuja käsken välttämään
- Anonyymi
Mulla alkaa jo vähän pelotavalla tavalla lämmittää päätä
- Juppi täs vaan moro
En. Minulla on bemari joten ajan mistä ja miten huvittaa. Valojakaan en käytä, koska olen juppi. Ei mun vaan tartte
- Anonyymi
Tottakai noudatan sääntöjä.
- Anonyymi
Mitä sääntöjä nyt pitää noudattaa.
- Anonyymi
Onko kunnan työntekijöillä autoetu?
- Anonyymi
Ei kai enää autoetua niillähän on jo lomaetu,5pv per viikko.
- Anonyymi
Puolet poes viroista.
- Anonyymi
Onko kotihoidolla erikoislupa?
- Anonyymi
Hoitoon
- Anonyymi
Erilaiset liikennesäännöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erilaiset liikennesäännöt?
Siitä ajan kun on lyhyt joka paikkaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ajan kun on lyhyt joka paikkaan!!
Voi VOI Kauhiaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761245
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241185Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821167Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129975Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m7958- 60864
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.78781Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132692Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50662Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80642- 146574
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90550- 48547
- 25527
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11510- 36505
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää45495- 45492
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.86472- 19466