pp200,jk 250,mv 300kg itä-keski suomesta ollaan
mitä porukka täällä saa penkistä,kyykystä ja maastavedosta
27
3429
Vastaukset
- Heksa the WOLD owner
j-kylästä
- Deca-duraus
Vahva olet, mutta onko tekniikka-ongelmia kyykyn kanssa? Tiedän jyskälästä yhden MIEHEN nyt 55v.
joka on ottanut niskan takaa istuen 3*170
nykyään käy vielä salilla nuorempiaan "kiusaamassa" ja pumppailee satkulla
niskan takaa. Niin mitä sä painat?
Itse joskus 240 n.300 n.300- Heksa the WORLD owner
mä painan siinä 120kg ikää on 35v ja treenattu on jo 17vuotta. kova ukkeli kun 55vuotias
- Heksa the WORLD owner
Heksa the WORLD owner kirjoitti:
mä painan siinä 120kg ikää on 35v ja treenattu on jo 17vuotta. kova ukkeli kun 55vuotias
sanoa että ei mul oo tekniikka ongelmia kyykyn kanssa mutta penkki ja maastaveto on kiinnostanu enemmän...kuten perinteisesti
- Deca-duraus
sanoa että ei mul oo tekniikka ongelmia kyykyn kanssa mutta penkki ja maastaveto on kiinnostanu enemmän...kuten perinteisesti
Tohon jyskälän mieheen vielä palataksenneni
Hän oli Muuramen "hässäkässä myymässä"
antiikkia. Aluksi kiinnitin huomiota vanhoihin
Crazeen Wear hosuihin, ja kävin jutulle.
Äijällä oli aivan käsittämättömät olkapäät& hartiat siinä on haastetta. Olet sen ikäinen
, että tiedät Keijo Reimanin Kys. ÄIJÄ hänen treeni kaveita vuosien takaa. Siinä Muuramen (vaimo kotoisin)kautta jyskälän on paljon todellisia KARJUJA. HUUTO EI AUTA VOIMAA TÄYTYY OLLA. Kaikki kynäniskat ei mielipiteitä kiitos.
ps. ainoastaan 70% pystyy enään suorittamaan varusmiespalvelun, joten äitin pojat on oma sarjansa. - Heksa the WORLD owner
Deca-duraus kirjoitti:
Tohon jyskälän mieheen vielä palataksenneni
Hän oli Muuramen "hässäkässä myymässä"
antiikkia. Aluksi kiinnitin huomiota vanhoihin
Crazeen Wear hosuihin, ja kävin jutulle.
Äijällä oli aivan käsittämättömät olkapäät& hartiat siinä on haastetta. Olet sen ikäinen
, että tiedät Keijo Reimanin Kys. ÄIJÄ hänen treeni kaveita vuosien takaa. Siinä Muuramen (vaimo kotoisin)kautta jyskälän on paljon todellisia KARJUJA. HUUTO EI AUTA VOIMAA TÄYTYY OLLA. Kaikki kynäniskat ei mielipiteitä kiitos.
ps. ainoastaan 70% pystyy enään suorittamaan varusmiespalvelun, joten äitin pojat on oma sarjansa.on. kyl mun aikaan armeija oli vielä armeija ei siellä mitään helpompia alkuja sun muita
ollu metsäleirejä ja marsseja enemmän kun nykyään
enää intti ei oo intti. tottahan minä keijon tiedän kova kaveri,mites omat tulokses ootko saanu mitä aikaan mä haluisin enemmän vielä rasvatonta lihasmassaa nii silloin ois hyvä ku voimaa on jo...mutta ei sitäkään...tarpeeksi
- Korsto
Penkki 195 ilman penkkipaitaa, ja veto nostovyön kanssa 285...kyykystä ei hajuakaan, paljonko. Lähinnä vahvamies-kisoihin treenailen näjetsen.
Oma paino tänä aamuna rahdun alle 100 kiloa.- Deca-duraus
Tosi miehet nostaa ilman mitään "kolminkertaisia"
penkkipaitoja, T-paita riittää jos on voimaa.
Vyö ja polvisiteet vielä jotenkin menee jakeluun,
mutta kohta varmaa joku nostaa jo "hydraulinen"
haarniska päällä 800kg penkiltä ja jne...
Mihin sun kyykky on hävinnyt? Muut ihan kovia
alle satkulle. - Korsto
Deca-duraus kirjoitti:
Tosi miehet nostaa ilman mitään "kolminkertaisia"
penkkipaitoja, T-paita riittää jos on voimaa.
Vyö ja polvisiteet vielä jotenkin menee jakeluun,
mutta kohta varmaa joku nostaa jo "hydraulinen"
haarniska päällä 800kg penkiltä ja jne...
Mihin sun kyykky on hävinnyt? Muut ihan kovia
alle satkulle.No lähinnä motivaatio-ongelmia..
- meilläpäin
penkki 165, kyykky 240, veto 265. Painoa 78 kiloo salivuosia takana 5kpl, ikää vasta/jo 24v. Mut eihän Kumpuniemikään vetäny me-tulosta ku vasta yli nelikymppisenä, et vielä en hirveen huolissani oo omista tuloksista.
- Heksa the WORLD owner
tulokset sulla, vielä kun painoa ei ole kuin tuo 78kg,kovat on tulokset ,nostatko varusteilla?
- kyllä
tulokset sulla, vielä kun painoa ei ole kuin tuo 78kg,kovat on tulokset ,nostatko varusteilla?
varusteita käytän, paidat, kyykky/vetopuvut, siteet.
- Deca-duraus
Paino voimasuhde erittäin hyvä. Maltti on valttia, elä suotta riko ittees.
- Vanha kuikka
kyllä kirjoitti:
varusteita käytän, paidat, kyykky/vetopuvut, siteet.
Perhana sentään ,,luin noi tulokset ja harmittelen itse etten jatkanu(motivaatio)parikymppisenä kantelin volvon(B20)mootoreita(150kg) ,,maasta syliin ja kantoon siinä sitä jalka ja maastaveto treenit oli ja salilla kävin silloin tällöin ja ilman paitaa 160 ja painot lepäs hetken rinnan päällä ennen työntöä,kokeilin myös salilla vetoa ja 220 tuli ylös ja kyykky 180 eikä mitään sen kummempia treenejä ja huom omapaino 75-78kg nyt selkä paskana !!että sillai
- Vanha kuikka
Vanha kuikka kirjoitti:
Perhana sentään ,,luin noi tulokset ja harmittelen itse etten jatkanu(motivaatio)parikymppisenä kantelin volvon(B20)mootoreita(150kg) ,,maasta syliin ja kantoon siinä sitä jalka ja maastaveto treenit oli ja salilla kävin silloin tällöin ja ilman paitaa 160 ja painot lepäs hetken rinnan päällä ennen työntöä,kokeilin myös salilla vetoa ja 220 tuli ylös ja kyykky 180 eikä mitään sen kummempia treenejä ja huom omapaino 75-78kg nyt selkä paskana !!että sillai
Haballa ilman kiikkua 90 kg ja raffin banjo (92kg) haballa kanto 50 metriä :)
- joopajoo
kivahan tänne on kaikenlaisia lukuja rapsutella joo...
no tässä nyt kumminkin meikäläisen "tulokset"
pena 130, mave 250, kyykystä ei hajuu mut sarjoja tehny 3*12*140
punttista alla tosissaan vasta vajaa vuosi
ikä 19v
paino 103 josta läskiä varmaan reilut 15-20kg- Deca-duraus
Ikäiseksesi varsinkin mave, jos vuoden oot vasta vääntänyt. Jotain muuta urheilua aikaisemmin?
- joopajoo
Deca-duraus kirjoitti:
Ikäiseksesi varsinkin mave, jos vuoden oot vasta vääntänyt. Jotain muuta urheilua aikaisemmin?
No kuulaa työnsin 12vuotiaasta 17vuotiaaseen saakka ja sillon tuli tehtyä jonkinverran punttia et sai voimaa ja räjähtävyyttä. Sitte se kuula jäi kumminki. Nyt pitää koittaa saaha fläsää vähä poies ja lihaa sitte tilalle.
Ja tuo maastaveto on vaan jotekii sopinu miulle aina. Kaverit sanoo et se johtuu pitkistä jaloista :)
- Rupureenari
Pari viikkoa sitten nousi 105 penkistä. Muita en oo kokeillut mutta arvelisin että 120 jk ja 150 mave, oma paino 85. Nuorena nostin vähän enemmän 70 kiloisena.
Treenivuosia takana kohta 30.- Deca-duraus
Antaa nuorempien nostella isot "kiekot"
me papat voidaan vaan jumpailla ikä 40v.
Hain joskus 80 luvulla palomieheksi ja penkkiä
piti ottaa 60kg. Olisin saanut n. 180kg, mutta
olin juuri mennyt YK-joukkoihin, joten se siitä.
- reiska
oon 45 v karpaasi.Käyn kerran viikossa salilla.Oma paino 76 kg.penkki 120 kg,JK 150,MV 180 kg.Nyt pääasiassa harrastan kestävyyttä(kun nopeus on mennyt,heh)hiihdän ja juoksen kerran vuodessa maratonin.Kolmekymppisenä ja 90 kiloisena nostin pp.165,jk 205,mv 235,silloin treenattiin 4 kertaa viikossa voimanosto tyyppisesti.Onko noi tulokset 45 v kategoriassa minkään arvoisia?
- Deca-duraus
Hyvät on, kun vielä harrastat kestävyys lajeja.
Ei sun noita kannata väheksyä, kun nykyajan
"PC-nuoriso ei jaksa muuta kuin kantaa 1,5l
kokiksen pelien viereen (ei kaikki)
Velipoika on liikunnan opettaja, saivat tutkimuksen jossa vertailtiin tuloksia -50 luvulta ja nyt -04. Kauheeta kattoa, silloin hiihdettiin kouluun ja tehtiin ruumiillista työtä. Ja pojat olivat kunnossa... nyt en viitsi edes kommentoida, toivottavasti ei uutta talvisotaa.
- saatte arvuutella
pp 300 kisoissa...
- heikkihauis
Itellä JK 115kg, PP 80kg ja MV 150kg. Ja ikää löytyy..
- körmy130kg
MAVE 290kg
KYYKKY 270kg
PENKKI 190kg
Ikää 21v ja treenannu tosissaan 2 vuotta. - raakaa
Penkistä olen saanut 235 kg, mavesta saman verran ja kyykystä ihan tarpeekseni jo nuorena. Kyykky on naisten laji, ihme nylkytystä ja perseenmuokkausta ja aina on joku kusipäätuomari sanomassa että liian korkee. Penkissä ja vedossa ei ole paskantärkeillä tuomareilla yleensä mitään roolia, mutta kyykky on pers- ja pärstäkerrointouhua.
- reeniä
penkki 125kg , kyykky 230kg , maastaveto 240kg sillosta painoo en muista ... sekin vaihteli ! .t osin noi on nuoruuden tuloksia. penkistä ehkä tätä nykyä 80kg ? en tiedä ? reenannu kestävyyttä ja aka vähän punttii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851