mitä porukka täällä saa penkistä,kyykystä ja maastavedosta

Heksa the WOLD owner

pp200,jk 250,mv 300kg itä-keski suomesta ollaan

27

3390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heksa the WOLD owner

      j-kylästä

    • Deca-duraus

      Vahva olet, mutta onko tekniikka-ongelmia kyykyn kanssa? Tiedän jyskälästä yhden MIEHEN nyt 55v.
      joka on ottanut niskan takaa istuen 3*170
      nykyään käy vielä salilla nuorempiaan "kiusaamassa" ja pumppailee satkulla
      niskan takaa. Niin mitä sä painat?
      Itse joskus 240 n.300 n.300

      • Heksa the WORLD owner

        mä painan siinä 120kg ikää on 35v ja treenattu on jo 17vuotta. kova ukkeli kun 55vuotias


      • Heksa the WORLD owner
        Heksa the WORLD owner kirjoitti:

        mä painan siinä 120kg ikää on 35v ja treenattu on jo 17vuotta. kova ukkeli kun 55vuotias

        sanoa että ei mul oo tekniikka ongelmia kyykyn kanssa mutta penkki ja maastaveto on kiinnostanu enemmän...kuten perinteisesti


      • Deca-duraus
        Heksa the WORLD owner kirjoitti:

        sanoa että ei mul oo tekniikka ongelmia kyykyn kanssa mutta penkki ja maastaveto on kiinnostanu enemmän...kuten perinteisesti

        Tohon jyskälän mieheen vielä palataksenneni
        Hän oli Muuramen "hässäkässä myymässä"
        antiikkia. Aluksi kiinnitin huomiota vanhoihin
        Crazeen Wear hosuihin, ja kävin jutulle.
        Äijällä oli aivan käsittämättömät olkapäät& hartiat siinä on haastetta. Olet sen ikäinen
        , että tiedät Keijo Reimanin Kys. ÄIJÄ hänen treeni kaveita vuosien takaa. Siinä Muuramen (vaimo kotoisin)kautta jyskälän on paljon todellisia KARJUJA. HUUTO EI AUTA VOIMAA TÄYTYY OLLA. Kaikki kynäniskat ei mielipiteitä kiitos.
        ps. ainoastaan 70% pystyy enään suorittamaan varusmiespalvelun, joten äitin pojat on oma sarjansa.


      • Heksa the WORLD owner
        Deca-duraus kirjoitti:

        Tohon jyskälän mieheen vielä palataksenneni
        Hän oli Muuramen "hässäkässä myymässä"
        antiikkia. Aluksi kiinnitin huomiota vanhoihin
        Crazeen Wear hosuihin, ja kävin jutulle.
        Äijällä oli aivan käsittämättömät olkapäät& hartiat siinä on haastetta. Olet sen ikäinen
        , että tiedät Keijo Reimanin Kys. ÄIJÄ hänen treeni kaveita vuosien takaa. Siinä Muuramen (vaimo kotoisin)kautta jyskälän on paljon todellisia KARJUJA. HUUTO EI AUTA VOIMAA TÄYTYY OLLA. Kaikki kynäniskat ei mielipiteitä kiitos.
        ps. ainoastaan 70% pystyy enään suorittamaan varusmiespalvelun, joten äitin pojat on oma sarjansa.

        on. kyl mun aikaan armeija oli vielä armeija ei siellä mitään helpompia alkuja sun muita
        ollu metsäleirejä ja marsseja enemmän kun nykyään
        enää intti ei oo intti. tottahan minä keijon tiedän kova kaveri,mites omat tulokses ootko saanu mitä aikaan mä haluisin enemmän vielä rasvatonta lihasmassaa nii silloin ois hyvä ku voimaa on jo...mutta ei sitäkään...tarpeeksi


    • Korsto

      Penkki 195 ilman penkkipaitaa, ja veto nostovyön kanssa 285...kyykystä ei hajuakaan, paljonko. Lähinnä vahvamies-kisoihin treenailen näjetsen.

      Oma paino tänä aamuna rahdun alle 100 kiloa.

      • Deca-duraus

        Tosi miehet nostaa ilman mitään "kolminkertaisia"
        penkkipaitoja, T-paita riittää jos on voimaa.
        Vyö ja polvisiteet vielä jotenkin menee jakeluun,
        mutta kohta varmaa joku nostaa jo "hydraulinen"
        haarniska päällä 800kg penkiltä ja jne...
        Mihin sun kyykky on hävinnyt? Muut ihan kovia
        alle satkulle.


      • Korsto
        Deca-duraus kirjoitti:

        Tosi miehet nostaa ilman mitään "kolminkertaisia"
        penkkipaitoja, T-paita riittää jos on voimaa.
        Vyö ja polvisiteet vielä jotenkin menee jakeluun,
        mutta kohta varmaa joku nostaa jo "hydraulinen"
        haarniska päällä 800kg penkiltä ja jne...
        Mihin sun kyykky on hävinnyt? Muut ihan kovia
        alle satkulle.

        No lähinnä motivaatio-ongelmia..


    • meilläpäin

      penkki 165, kyykky 240, veto 265. Painoa 78 kiloo salivuosia takana 5kpl, ikää vasta/jo 24v. Mut eihän Kumpuniemikään vetäny me-tulosta ku vasta yli nelikymppisenä, et vielä en hirveen huolissani oo omista tuloksista.

      • Heksa the WORLD owner

        tulokset sulla, vielä kun painoa ei ole kuin tuo 78kg,kovat on tulokset ,nostatko varusteilla?


      • kyllä
        Heksa the WORLD owner kirjoitti:

        tulokset sulla, vielä kun painoa ei ole kuin tuo 78kg,kovat on tulokset ,nostatko varusteilla?

        varusteita käytän, paidat, kyykky/vetopuvut, siteet.


      • Deca-duraus

        Paino voimasuhde erittäin hyvä. Maltti on valttia, elä suotta riko ittees.


      • Vanha kuikka
        kyllä kirjoitti:

        varusteita käytän, paidat, kyykky/vetopuvut, siteet.

        Perhana sentään ,,luin noi tulokset ja harmittelen itse etten jatkanu(motivaatio)parikymppisenä kantelin volvon(B20)mootoreita(150kg) ,,maasta syliin ja kantoon siinä sitä jalka ja maastaveto treenit oli ja salilla kävin silloin tällöin ja ilman paitaa 160 ja painot lepäs hetken rinnan päällä ennen työntöä,kokeilin myös salilla vetoa ja 220 tuli ylös ja kyykky 180 eikä mitään sen kummempia treenejä ja huom omapaino 75-78kg nyt selkä paskana !!että sillai


      • Vanha kuikka
        Vanha kuikka kirjoitti:

        Perhana sentään ,,luin noi tulokset ja harmittelen itse etten jatkanu(motivaatio)parikymppisenä kantelin volvon(B20)mootoreita(150kg) ,,maasta syliin ja kantoon siinä sitä jalka ja maastaveto treenit oli ja salilla kävin silloin tällöin ja ilman paitaa 160 ja painot lepäs hetken rinnan päällä ennen työntöä,kokeilin myös salilla vetoa ja 220 tuli ylös ja kyykky 180 eikä mitään sen kummempia treenejä ja huom omapaino 75-78kg nyt selkä paskana !!että sillai

        Haballa ilman kiikkua 90 kg ja raffin banjo (92kg) haballa kanto 50 metriä :)


    • joopajoo

      kivahan tänne on kaikenlaisia lukuja rapsutella joo...
      no tässä nyt kumminkin meikäläisen "tulokset"
      pena 130, mave 250, kyykystä ei hajuu mut sarjoja tehny 3*12*140
      punttista alla tosissaan vasta vajaa vuosi
      ikä 19v
      paino 103 josta läskiä varmaan reilut 15-20kg

      • Deca-duraus

        Ikäiseksesi varsinkin mave, jos vuoden oot vasta vääntänyt. Jotain muuta urheilua aikaisemmin?


      • joopajoo
        Deca-duraus kirjoitti:

        Ikäiseksesi varsinkin mave, jos vuoden oot vasta vääntänyt. Jotain muuta urheilua aikaisemmin?

        No kuulaa työnsin 12vuotiaasta 17vuotiaaseen saakka ja sillon tuli tehtyä jonkinverran punttia et sai voimaa ja räjähtävyyttä. Sitte se kuula jäi kumminki. Nyt pitää koittaa saaha fläsää vähä poies ja lihaa sitte tilalle.
        Ja tuo maastaveto on vaan jotekii sopinu miulle aina. Kaverit sanoo et se johtuu pitkistä jaloista :)


    • Rupureenari

      Pari viikkoa sitten nousi 105 penkistä. Muita en oo kokeillut mutta arvelisin että 120 jk ja 150 mave, oma paino 85. Nuorena nostin vähän enemmän 70 kiloisena.
      Treenivuosia takana kohta 30.

      • Deca-duraus

        Antaa nuorempien nostella isot "kiekot"
        me papat voidaan vaan jumpailla ikä 40v.
        Hain joskus 80 luvulla palomieheksi ja penkkiä
        piti ottaa 60kg. Olisin saanut n. 180kg, mutta
        olin juuri mennyt YK-joukkoihin, joten se siitä.


    • reiska

      oon 45 v karpaasi.Käyn kerran viikossa salilla.Oma paino 76 kg.penkki 120 kg,JK 150,MV 180 kg.Nyt pääasiassa harrastan kestävyyttä(kun nopeus on mennyt,heh)hiihdän ja juoksen kerran vuodessa maratonin.Kolmekymppisenä ja 90 kiloisena nostin pp.165,jk 205,mv 235,silloin treenattiin 4 kertaa viikossa voimanosto tyyppisesti.Onko noi tulokset 45 v kategoriassa minkään arvoisia?

      • Deca-duraus

        Hyvät on, kun vielä harrastat kestävyys lajeja.
        Ei sun noita kannata väheksyä, kun nykyajan
        "PC-nuoriso ei jaksa muuta kuin kantaa 1,5l
        kokiksen pelien viereen (ei kaikki)
        Velipoika on liikunnan opettaja, saivat tutkimuksen jossa vertailtiin tuloksia -50 luvulta ja nyt -04. Kauheeta kattoa, silloin hiihdettiin kouluun ja tehtiin ruumiillista työtä. Ja pojat olivat kunnossa... nyt en viitsi edes kommentoida, toivottavasti ei uutta talvisotaa.


    • saatte arvuutella

      pp 300 kisoissa...

    • heikkihauis

      Itellä JK 115kg, PP 80kg ja MV 150kg. Ja ikää löytyy..

    • körmy130kg

      MAVE 290kg
      KYYKKY 270kg
      PENKKI 190kg

      Ikää 21v ja treenannu tosissaan 2 vuotta.

    • raakaa

      Penkistä olen saanut 235 kg, mavesta saman verran ja kyykystä ihan tarpeekseni jo nuorena. Kyykky on naisten laji, ihme nylkytystä ja perseenmuokkausta ja aina on joku kusipäätuomari sanomassa että liian korkee. Penkissä ja vedossa ei ole paskantärkeillä tuomareilla yleensä mitään roolia, mutta kyykky on pers- ja pärstäkerrointouhua.

    • reeniä

      penkki 125kg , kyykky 230kg , maastaveto 240kg sillosta painoo en muista ... sekin vaihteli ! .t osin noi on nuoruuden tuloksia. penkistä ehkä tätä nykyä 80kg ? en tiedä ? reenannu kestävyyttä ja aka vähän punttii...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe