Kingi-ohjelma

olet kingi!

Kuka katsoi? Oliko yhtä hyvä tai jopa parempi kuin Putous? Suosikki-hahmo?

19

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Mä e oikei saanu kii koko ohjelmast. Parodia Idolsist jne kisast.
      Plussa, ku tuomaristo vaihtu joka kerta. Krista ol taas mahtava.

      Dogi esitykses nosti mediamyrskyn sos medias.
      Myös Suomen lipun pääl hyppimine. Osa jengist e siis tajunnu mitä siin haettiin.

    • Ääliömäinen!

      Olipas taas yksi typerä putous-johdannainen. Ei kannata katsoa.

    • Kingi on hienovaraisempaa ja älykkäämpää huumoria kuin Putous., ei mitään hassut hampaat ja irtokorvat päähän-pelleilyä. Sen hahmot ovat niin lähellä todellisuutta, että hauskuutta on ensin vaikea huomata. Omat suosikkini olivat Hippu ja Martti. Hippuja näkee päivittäin, jos on jotenkin tän hetken nuorten neitosten (some-)maailmassa mukana, Martteja taas tulee vastaan täällä maalla ja tuolla kaupungissakin. Hänessä on piirteitä, joita muistan jopa yhdessä exässä ja esim. omassa vanhojen tanssi-partnerissa :)

      https://www.youtube.com/watch?v=0Y_fyyKHehc

      https://www.youtube.com/watch?v=994l3VruBOE

      • jessus sentta

      • yb offina

        Olen loukkaantunut tuosta kommentista ja vaadin anteeksi pyyntöä.


    • Kivikasvot Shöy ja Valehtelijoiden Klubi takaisin telkkariin, niin ehkä sen vois taas joskus avatakin. Tai ehkä niiden kohdalla aika on kullannut muistot kun olin kritiikittömässä iässä sillon (Enfant).

      1 jakso Putousta nähtynä ja sellasta tekohauskaa kuraa ettei pahemmasta väliä.

      • herätys!

        Nyt oli Kingistä puhe, ei Putouksesta.


      • Valehtelijoiden klup

        .

        "Uutisvuoto on melkein suora kopio Walehtelijoiden Klupista"

        har!11

        .


      • Ihanaa nauraa

        Mä tykkäsin Kingistä! :) Tosi vaikea valita suosikkia niistä. Aivan kreisiä ja hyvät hahmot. Ja noista hahmoista Jani, kolmen lapsen isä, vois oikeesti olla kansan suosikkiesiintyjä. Oli kyllä hyvin rakennettu hahmo :)


      • Ihanaa nauraa kirjoitti:

        Mä tykkäsin Kingistä! :) Tosi vaikea valita suosikkia niistä. Aivan kreisiä ja hyvät hahmot. Ja noista hahmoista Jani, kolmen lapsen isä, vois oikeesti olla kansan suosikkiesiintyjä. Oli kyllä hyvin rakennettu hahmo :)

        Ekan jakson parhaat on Jussi Vatanen (Jani, 3:n lapsen isä) ja Armi Toivanen (teinipissis Hippu). Hyvin ne vetää.
        Ohjelman noloja kohtia en viitsi edes mainita, niitä oli ihan riittävästi. Parantamisen varaa löytyy.

        Antti Holma sopii hyvin juontajaksi, komea ja karismaattinen silmänilo. :)


      • sulta tulee
        tosi..typy kirjoitti:

        Ekan jakson parhaat on Jussi Vatanen (Jani, 3:n lapsen isä) ja Armi Toivanen (teinipissis Hippu). Hyvin ne vetää.
        Ohjelman noloja kohtia en viitsi edes mainita, niitä oli ihan riittävästi. Parantamisen varaa löytyy.

        Antti Holma sopii hyvin juontajaksi, komea ja karismaattinen silmänilo. :)

        varmasti pahanhajuista pierua :(


    • Linnatuomio tulossa?

      .

      Suomen lipun tallomisesta saattaisi napsahtaa linnatuomio


      Aku Hirviniemi talloi Suomen lippua suorassa lähetyksessä

      "MTV3:n uutuusohjelma Kingin lopussa nähtiin hämmentävä episodi, kun Aku Hirviniemen esittämä hahmo Hannu Pakarainen alkoi talloa Suomen lippua lavalla.

      Hahmo yritti myös virtsata lipun päälle, mutta ohjelmaa juontanut Antti Holma ehti keskeyttää esityksen."

      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1420962506377.html

      .

      • määmy

        Tos ol pointtina, et Hanu P. halus duunaa hyvät välit sodan kokeneen sukulaisen kaa ja funtsi "Jos sjungaan tän biisin & piän suomen lippuu viittana. Välit paranee".

        E menny ku Strömsöös & sodan kokenu sukulainen tod. näk. teilais Hanun, mkl tapais Hanun.

        Mielenkiint jutska o se, maamme lippu e saa koskee maata missää vaihees lippuseremoniaa.


      • Maanpetoksellinen:.?
        määmy kirjoitti:

        Tos ol pointtina, et Hanu P. halus duunaa hyvät välit sodan kokeneen sukulaisen kaa ja funtsi "Jos sjungaan tän biisin & piän suomen lippuu viittana. Välit paranee".

        E menny ku Strömsöös & sodan kokenu sukulainen tod. näk. teilais Hanun, mkl tapais Hanun.

        Mielenkiint jutska o se, maamme lippu e saa koskee maata missää vaihees lippuseremoniaa.

        .

        Sota-aikana ei kantsisi edes kokeilla moista ei ruvettaisi laskemaan mittatikulla suhteita vaan teloitettaisiin välittömästi

        .


    • wittupää waekka

      Eipä tule katseltua moista paskaa ollenkaan.

    • my favourite:
      • oolrait:.!1#%?+

        .

        "Tämä on Wiihdettä" This is Entertainment

        har!11

        .


    • Jee Jee

      Kyllä sitä kerran katsoi, ehkä vielä toisenkin just pystyvät irti repimään. Mutt siinä se sitten oli.
      Ei toisen formaatin huonosta huvista ole parodiankaan keinoin sarjaksi asti.

      Nyt jo oli latteuksia mukana ihan tarpeeksi.
      Mainittakoon nyt esim. Hirviniemen tempaus...
      menikö pikkasen överiksi..mautonta örvellystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4584
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      27
      2846
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      90
      1931
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1875
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1805
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      38
      1696
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1613
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1414
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1309
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1282
    Aihe