Olen hakemassa Tallinksiljalle kesätöihin ja he vaativat työntekijältä Basic Training-koulutusta, joka taitaa olla kallis. Tietääkö kukaan tallinksiljalla aikaisemmin työskennelleistä pitääkö tämä kurssi maksaa itse vai tarjoaako työnantaja sen?
Tallinksilja
8
223
Vastaukset
- sorriii
Ymmärtääkseni itse pitää maksaa.
- Itse maksettava.....
Pitää maksaa itse.
Maksaa noin 1000€.
Kun kysyin aikoinaan Siljalta, niin eivät maksa, koska tuon kurssin käyneitä on jo valmiiksi työnhakijoissa riittävästi - psbt
Mutta ilman kurssia ei ole mahdollista päästä siis töihin?
- Ei pääse.....
No ei. Ainakaan laivalle, koska kurssi pitää olla käyty ennen kuin laivalle pääsee.
- resto123
pääseekö matkailualan opiskelia ilman kyseistä koulutusta sinne töihin?
- KaikillaOltava
No ei laivalle. Laivalla pitää olla tuo kurssi käyty JOKAISELLA työntekijällä työtehtävästä riippumatta.
- töissä123
Viking Linellä ei ainakaan tarvitse olla !
- Voeteitämaakrapuja
Siis EI TODELLAKAAN tarvitse itse maksaa! Jos pääset kesärekryssä sinne, niin kouluttavat sinut tehtäviin omasta pussistaan. Tämä kurssi tosin kestää n. 3 päivää ja on PALKATONTA, mutta tosiaan tuo kurssi on kallis laivayhtiölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069