Olen hakemassa Tallinksiljalle kesätöihin ja he vaativat työntekijältä Basic Training-koulutusta, joka taitaa olla kallis. Tietääkö kukaan tallinksiljalla aikaisemmin työskennelleistä pitääkö tämä kurssi maksaa itse vai tarjoaako työnantaja sen?
Vastaukset 8
- sorriii
Ymmärtääkseni itse pitää maksaa.
- Itse maksettava.....
Pitää maksaa itse.
Maksaa noin 1000€.
Kun kysyin aikoinaan Siljalta, niin eivät maksa, koska tuon kurssin käyneitä on jo valmiiksi työnhakijoissa riittävästi - psbt
Mutta ilman kurssia ei ole mahdollista päästä siis töihin?
- Ei pääse.....
No ei. Ainakaan laivalle, koska kurssi pitää olla käyty ennen kuin laivalle pääsee.
- resto123
pääseekö matkailualan opiskelia ilman kyseistä koulutusta sinne töihin?
- KaikillaOltava
No ei laivalle. Laivalla pitää olla tuo kurssi käyty JOKAISELLA työntekijällä työtehtävästä riippumatta.
- töissä123
Viking Linellä ei ainakaan tarvitse olla !
- Voeteitämaakrapuja
Siis EI TODELLAKAAN tarvitse itse maksaa! Jos pääset kesärekryssä sinne, niin kouluttavat sinut tehtäviin omasta pussistaan. Tämä kurssi tosin kestää n. 3 päivää ja on PALKATONTA, mutta tosiaan tuo kurssi on kallis laivayhtiölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931446
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde831051- 47861
- 95815
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67806Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o163752- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku81662- 53628
- 51622