Olen hakemassa Tallinksiljalle kesätöihin ja he vaativat työntekijältä Basic Training-koulutusta, joka taitaa olla kallis. Tietääkö kukaan tallinksiljalla aikaisemmin työskennelleistä pitääkö tämä kurssi maksaa itse vai tarjoaako työnantaja sen?
Tallinksilja
8
252
Vastaukset
- sorriii
Ymmärtääkseni itse pitää maksaa.
- Itse maksettava.....
Pitää maksaa itse.
Maksaa noin 1000€.
Kun kysyin aikoinaan Siljalta, niin eivät maksa, koska tuon kurssin käyneitä on jo valmiiksi työnhakijoissa riittävästi - psbt
Mutta ilman kurssia ei ole mahdollista päästä siis töihin?
- Ei pääse.....
No ei. Ainakaan laivalle, koska kurssi pitää olla käyty ennen kuin laivalle pääsee.
- resto123
pääseekö matkailualan opiskelia ilman kyseistä koulutusta sinne töihin?
- KaikillaOltava
No ei laivalle. Laivalla pitää olla tuo kurssi käyty JOKAISELLA työntekijällä työtehtävästä riippumatta.
- töissä123
Viking Linellä ei ainakaan tarvitse olla !
- Voeteitämaakrapuja
Siis EI TODELLAKAAN tarvitse itse maksaa! Jos pääset kesärekryssä sinne, niin kouluttavat sinut tehtäviin omasta pussistaan. Tämä kurssi tosin kestää n. 3 päivää ja on PALKATONTA, mutta tosiaan tuo kurssi on kallis laivayhtiölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261758Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121187- 881002
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701