Olen hakemassa Tallinksiljalle kesätöihin ja he vaativat työntekijältä Basic Training-koulutusta, joka taitaa olla kallis. Tietääkö kukaan tallinksiljalla aikaisemmin työskennelleistä pitääkö tämä kurssi maksaa itse vai tarjoaako työnantaja sen?
Tallinksilja
8
246
Vastaukset
- sorriii
Ymmärtääkseni itse pitää maksaa.
- Itse maksettava.....
Pitää maksaa itse.
Maksaa noin 1000€.
Kun kysyin aikoinaan Siljalta, niin eivät maksa, koska tuon kurssin käyneitä on jo valmiiksi työnhakijoissa riittävästi - psbt
Mutta ilman kurssia ei ole mahdollista päästä siis töihin?
- Ei pääse.....
No ei. Ainakaan laivalle, koska kurssi pitää olla käyty ennen kuin laivalle pääsee.
- resto123
pääseekö matkailualan opiskelia ilman kyseistä koulutusta sinne töihin?
- KaikillaOltava
No ei laivalle. Laivalla pitää olla tuo kurssi käyty JOKAISELLA työntekijällä työtehtävästä riippumatta.
- töissä123
Viking Linellä ei ainakaan tarvitse olla !
- Voeteitämaakrapuja
Siis EI TODELLAKAAN tarvitse itse maksaa! Jos pääset kesärekryssä sinne, niin kouluttavat sinut tehtäviin omasta pussistaan. Tämä kurssi tosin kestää n. 3 päivää ja on PALKATONTA, mutta tosiaan tuo kurssi on kallis laivayhtiölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191