Freddyt ovat housut, jotka korostavat treenattua peppua ja reisiä. Housuissa ei ole minkäänlaisia täytteitä, mutta niiden saumat saavat pepun näyttämään pyöreältä ja ne istuvat muutenkin takalistoon hyvin. Eivät nuo housut sentään ihmeitä tee. Lättäpeppu ei muutu brassipepuksi, vaikka nuo housut laittaisikin jalkaan.
Miehet, mitä olette mieltä? Naisilta ei kysytä, sillä ylipainoiset sohvaperunat haukkuvat nuo housut kuitenkin.
http://25.media.tumblr.com/931266f086f12f00674771746c904299/tumblr_mu4a1xydtg1s2qnxto1_500.jpg
http://static.blogbook.fi/wp-content/uploads/sites/70/2014/06/13.jpg
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/96/2014/07/Wrup.jpg
http://i1150.photobucket.com/albums/o614/hillalap/IMG_0082_2.jpg
Peppuhousut - hot or not?
61
3890
Vastaukset
- peppua esiin!
Erittäin seksikkäät, varsinkin 1. Ja 3.
- Kaikkeanekeksii
Jotenkin koomiset. Noista saumoista tulee itselle joku push -up -vaikutelma, ja tuntuis ettei perse olekaan aito, vaan "kohotettu" housuilla, vaikka näin ei siis ilmeisesti ole. Rumat housut... Kai hyvä perse näyttää hyvältä normaaleissakin housuissa.
- mene jo!
Ihraperät pysyy pois tästä ketjusta, jookos.
- Kaikkeanekeksii
mene jo! kirjoitti:
Ihraperät pysyy pois tästä ketjusta, jookos.
Ei mulla ole ihrapersettä. En haukkunut kenenkään persettä, sanoin vain housuja typerän ja ruman näköisiksi. Nuo saumat jotka menee pakaroiden alta, on häiritsevät, kun niistä tosiaan tulee mielikuva että ne on jotkut kaarituelliset ja topatut viritelmät, kuin push -up rintaliivit.
En ole koskaan nähnyt tuollaisia housuja, enkä tiennyt olevan olemassakaan. Jos olisin nähnyt nuo jonkun päällä kaupungilla, olisin ajatellut että naisella on jotenkin feikkiperse. Että sitä on kohotettu housuilla. Ei olisi tullut kyllä mieleen, että housujen on tarkoitus korostaa jo oikeasti hyvää persettä... Muuttaisivat jotenkin erilaiseksi nuo saumat tuolta pakaroiden alta - huomaamattomammiksi, ehkä sitten housut olis paremmat. Ja kuten sanoin - hyvä perse näyttä hyvältä tavallisissakin housuissa. - treenattu feikkihaba
Kaikkeanekeksii kirjoitti:
Ei mulla ole ihrapersettä. En haukkunut kenenkään persettä, sanoin vain housuja typerän ja ruman näköisiksi. Nuo saumat jotka menee pakaroiden alta, on häiritsevät, kun niistä tosiaan tulee mielikuva että ne on jotkut kaarituelliset ja topatut viritelmät, kuin push -up rintaliivit.
En ole koskaan nähnyt tuollaisia housuja, enkä tiennyt olevan olemassakaan. Jos olisin nähnyt nuo jonkun päällä kaupungilla, olisin ajatellut että naisella on jotenkin feikkiperse. Että sitä on kohotettu housuilla. Ei olisi tullut kyllä mieleen, että housujen on tarkoitus korostaa jo oikeasti hyvää persettä... Muuttaisivat jotenkin erilaiseksi nuo saumat tuolta pakaroiden alta - huomaamattomammiksi, ehkä sitten housut olis paremmat. Ja kuten sanoin - hyvä perse näyttä hyvältä tavallisissakin housuissa.Tietenkin se näyttää feikkiperseeltä, kun ei ole koskaan nähnyt treenattua persettä.
Ps. Sauvakävely papiljotit päässä ei ole persetreeniä. - Kaikkeanekeksii
treenattu feikkihaba kirjoitti:
Tietenkin se näyttää feikkiperseeltä, kun ei ole koskaan nähnyt treenattua persettä.
Ps. Sauvakävely papiljotit päässä ei ole persetreeniä.Mikä sua vaivaa? Eikö kyse nyt ollut housuista, että onko ne hyvän näköiset vai ei, eikä mun perseestä jota et ole koskaan nähnyt - etkä tule näkemään, enkä ole sitä missään esitellyt, saati kenenkään mielipidettä siitä ollut kyselemässä, koska ei kiinnosta... Minusta nuo on typerän näköiset housut, ja jos vielä rautatangosta väännetään, niin nuo perseposkien alla olevat saumat näyttää samalta kuin kaarituellisten rintaliivien kuppien alaosa, josta seuraa vaikutelma kaiken maailman push -up härpäkkeistä ja mielikuva topatuista feikkipersehousuista. Housut siis on rumat ja typerät... Olkoot niihin verhottu perse kuinka hyvä tahansa... Jos housuista kysytään mielipide, niin saan kai minä helvetti soikoot sen sanoa, ilman että joku idiootti alkaa jankuttamaan mun perseestä, josta ei nyt ole kukaan tässä ollut puhumassa.
- roskapostirobotti3
Mikä sua vaivaa? Eikö kyse nyt ollut housuista, että onko ne hyvän näköiset vai ei, eikä mun perseestä jota et ole koskaan nähnyt - etkä tule näkemään, enkä ole sitä missään esitellyt, saati kenenkään mielipidettä siitä ollut kyselemässä, koska ei kiinnosta... Minusta nuo on typerän näköiset housut, ja jos vielä rautatangosta väännetään, niin nuo perseposkien alla olevat saumat näyttää samalta kuin kaarituellisten rintaliivien kuppien alaosa, josta seuraa vaikutelma kaiken maailman push -up härpäkkeistä ja mielikuva topatuista feikkipersehousuista. Housut siis on rumat ja typerät... Olkoot niihin verhottu perse kuinka hyvä tahansa... Jos housuista kysytään mielipide, niin saan kai minä helvetti soikoot sen sanoa, ilman että joku idiootti alkaa jankuttamaan mun perseestä, josta ei nyt ole kukaan tässä ollut puhumassa.
tuli varmasti kaikille selväks tosta sun paasauksesta, et sun mielestä aivan hirvittävät housut. selekeesti naisen kommentti vaikka naisten mielipidettä ei kysytty. mitenkä housut voi ees aiheuttaa noi paljo tunteita? mielestäni housuissa ei ole vikaa. näkeehän noista kuvista, et treenaavia naisia joiden perse on hyvä vaikka housut pois ottaiski.
- Kaikkeanekeksii
roskapostirobotti3 kirjoitti:
tuli varmasti kaikille selväks tosta sun paasauksesta, et sun mielestä aivan hirvittävät housut. selekeesti naisen kommentti vaikka naisten mielipidettä ei kysytty. mitenkä housut voi ees aiheuttaa noi paljo tunteita? mielestäni housuissa ei ole vikaa. näkeehän noista kuvista, et treenaavia naisia joiden perse on hyvä vaikka housut pois ottaiski.
Niin, kukahan se "tunteella" alkoi paasata mun perseestä, josta ei ketjussa ole ollut kyse ja joka ei ketään (minä itse mukaan lukien) edes kiinnosta... Minä kommentoin housuja, sinä aloit inisemään mun perseestä. Nyt sitten iniset kyseisten naisten perseistä (joiden hyvyyttä en missään vaiheessa ole kyseenalaistanut. En kyseenalaistanut edes sitä, että näyttääkö perseet hyviltä noissa housuissa), joista myöskään ei ollut kyse, vaan housuista, siis hou - suis - ta, siis HOUSUISTA ja vain HOUSUISTA. Opettele hieman luetunymmärtämistä, niin ehkä on helpompi sisäistää seuraavalla kerralla asiat, eikä tarvi alkaa antamaan analyysejä ventovieraitten perseistä, vaikket ole koko hanuria nähnyt, eikä mielipidettäsi ole kyseisestä hanurista edes pyydetty. Tarkista esimerkiksi käyttämieni sanojen "mielikuva" ja "vaikutelma" merkitykset ja mieti rusina-aivoillasi asiayhteyttä joissa niitä käytin... Vai meneekö liian vaikeaksi? On se kumma kun heti on joku kateellinen siiderivalas paplarit päässä sauvakävelyllä, tai sohvalla mussuttamassa, jos sanoo jotain housuja rumiksi. Minusta on paljon vaatteita jotka on rumia, vaikka kuinka vartaloa nuolevia, esim. legginssit, joiden käyttämiseen syynä myös tuntuu olevan "koska ne on mukavat päällä ja korostaa perseen muotoja". Että en nyt sitten tajua mikä noista kyseisistä housuista tekee niin ihmeelliset, ettei niitä saa sanoa rumiksi, vain koska ne paljastaa perseen muodot. Legginssejä sentään saa haukkua, vaikka ne vasta perseen paljastaakin. Hyvin istuvat farkut on paljon paremman näköiset kuin edellä mainitut vaatekappaleet ja korostaa oikeasti hyvää persettä juuri oikealla tavalla. Eikä hyvälaatuiset farkut veny ja mene pilalle hetkessä.
- roskapostirobotti3
Niin, kukahan se "tunteella" alkoi paasata mun perseestä, josta ei ketjussa ole ollut kyse ja joka ei ketään (minä itse mukaan lukien) edes kiinnosta... Minä kommentoin housuja, sinä aloit inisemään mun perseestä. Nyt sitten iniset kyseisten naisten perseistä (joiden hyvyyttä en missään vaiheessa ole kyseenalaistanut. En kyseenalaistanut edes sitä, että näyttääkö perseet hyviltä noissa housuissa), joista myöskään ei ollut kyse, vaan housuista, siis hou - suis - ta, siis HOUSUISTA ja vain HOUSUISTA. Opettele hieman luetunymmärtämistä, niin ehkä on helpompi sisäistää seuraavalla kerralla asiat, eikä tarvi alkaa antamaan analyysejä ventovieraitten perseistä, vaikket ole koko hanuria nähnyt, eikä mielipidettäsi ole kyseisestä hanurista edes pyydetty. Tarkista esimerkiksi käyttämieni sanojen "mielikuva" ja "vaikutelma" merkitykset ja mieti rusina-aivoillasi asiayhteyttä joissa niitä käytin... Vai meneekö liian vaikeaksi? On se kumma kun heti on joku kateellinen siiderivalas paplarit päässä sauvakävelyllä, tai sohvalla mussuttamassa, jos sanoo jotain housuja rumiksi. Minusta on paljon vaatteita jotka on rumia, vaikka kuinka vartaloa nuolevia, esim. legginssit, joiden käyttämiseen syynä myös tuntuu olevan "koska ne on mukavat päällä ja korostaa perseen muotoja". Että en nyt sitten tajua mikä noista kyseisistä housuista tekee niin ihmeelliset, ettei niitä saa sanoa rumiksi, vain koska ne paljastaa perseen muodot. Legginssejä sentään saa haukkua, vaikka ne vasta perseen paljastaakin. Hyvin istuvat farkut on paljon paremman näköiset kuin edellä mainitut vaatekappaleet ja korostaa oikeasti hyvää persettä juuri oikealla tavalla. Eikä hyvälaatuiset farkut veny ja mene pilalle hetkessä.
et vaikuta ihan terveeltä tapaukselta. kannattaa mennä vaikka ulos kävelylle kun noin kiehuu! elämästä tulee liian vaaiketa jos vetää herneen nenään noin helposti
- Kaikkeanekeksii
roskapostirobotti3 kirjoitti:
et vaikuta ihan terveeltä tapaukselta. kannattaa mennä vaikka ulos kävelylle kun noin kiehuu! elämästä tulee liian vaaiketa jos vetää herneen nenään noin helposti
Etpä tuossa ole kovin tervepäisen oloinen sinäkään, ja lisäksi olet tyhmä ja sinähän se hernerokat vedit sieraimiisi vain siksi, että sanoin housuja rumiksi (joka on mielipiteeni edelleen, mutta jos joku noita pelle -housuja haluaa käyttää, niin aivan vapaasti). Aloit inistä jotain perseestä, vaikka perseistä en ole mitään puhunut. Älykkäämpi ihminen olisi sen tajunnut... Seuraavan kerran jos tuntuu liian vaikealta ymmärtää, niin jätä vastaamatta. Todennäköisesti et ymmärtänyt kuitenkaan mitä toinen sanoo, ja vastaat väärin ja saat aikaan turhaa paskanjauhantaa, joka ei asiaan juurikaan liity...
- abcdefgsd
treenattu feikkihaba kirjoitti:
Tietenkin se näyttää feikkiperseeltä, kun ei ole koskaan nähnyt treenattua persettä.
Ps. Sauvakävely papiljotit päässä ei ole persetreeniä.Ollaanko tässä kauppaamassa noita housuja vai miksi teilataan heti kritisoiva vastaus ihraperseilyksi? Minunkin silmään nuo saumahousut näyttää koomisilta ja lisäksi koska noissa on tarkoitus juuri korostaa sitä takamusta, niin epäilyttää. Eemmän tykkään normaaleista peppua mairittelivista housuista. Vähän kuin push upit - jos on terhakkaat ja riittävän kookkaat rinnat niin ei sitä tarvitse yrittää push upeilla venkslata (vaikkakin push upit on ihan ok).
- Eki...
Rumat, hirttää persvaon kuvottavan näköisesti. Tykkään isoista ja muodokkaista pepuista, en rumista housuista. Mikä järki on käyttää push-up-housujen näköisiä housuja, joita kaikki pitävät sellaisina, jos ne eivät sellaiset ole? Tavallisissa hyvin istuvissa (ei persvaon hirttävissä) housuissa tulee peppu kauniimmin esille ja siitä saa käsityksen kuin tuollaisissa hirvityksissä. Paras tietysti aina paljas peppu.
- kesäkuntoympärivuode
Sen lisäksi, että nuo housut näyttävät omaan silmääni helvetin hyvältä, niin ovat ne myös mielettömän mukavat jalassa.
Itse en ole koskaan tykännyt pitää farkkuja, koska ne ovat mielestäni epämukavat. Koko ajan saa nostella housuja ylemmäs ja pesun jälkeen, ne menettävät muotonsa. Istuvuus on luokkaa nolla.
Mun on normaalisti vaikea löytää hyvin istuvia _mukavia_ housuja. Sen takia käytänkin nykyään vain Freddyjä. Tykkäs miehet ( tai naisetkin) niistä tai ei. :D - elm streetin freddy
kesäkuntoympärivuode kirjoitti:
Sen lisäksi, että nuo housut näyttävät omaan silmääni helvetin hyvältä, niin ovat ne myös mielettömän mukavat jalassa.
Itse en ole koskaan tykännyt pitää farkkuja, koska ne ovat mielestäni epämukavat. Koko ajan saa nostella housuja ylemmäs ja pesun jälkeen, ne menettävät muotonsa. Istuvuus on luokkaa nolla.
Mun on normaalisti vaikea löytää hyvin istuvia _mukavia_ housuja. Sen takia käytänkin nykyään vain Freddyjä. Tykkäs miehet ( tai naisetkin) niistä tai ei. :DEn tykkää niistä. Minä RAKASTAN niitä!
- nimierkki3
Mies on homo. jos ei pidä noista.
- 9+8
Näyttää todella hyvältä!
- ............
On kivat housut. Ei nuo lättäpyllyä paranna nimeksikään, joten jos pylly näyttää hyvältä noissa, niin se on oikeastikin hyvä. Tosi kivahan tuollaista pushup-pyllyä olisi taputellakin, mitä se haittaa jos vähän tipahtaa, kun vetää housut pois jalasta? Silloin on muna jo niin katossa, ettei mitään väliä.
- 10+14
Näyttää syötävän hyvältä! Etenkin ensimmäinen ja kolmas, nam! :)
- 16243
Jäätävän rumat. Tää sama nainen varmaan täällä kehuu noita pöksyjä mutta en voi uskoa että kukaan mies oikeasti tykkäisi noista. Istuvat, ihoa nuolevat farkut on miljoona kertaa paremmat kuin nuo pellehousut.
- kesäkuntoympärivuode
Terveisin lättäpeppuinen nainen?:D Ei muuta ku kyykkään ahkerasti, nii voit kans joskus pistää Freddyt jalkaan.
- hyvin pistetty
Terveisin lättäpeppuinen nainen?:D Ei muuta ku kyykkään ahkerasti, nii voit kans joskus pistää Freddyt jalkaan.
Touche!
- Tusssiiipäälle
Ettei siellä vastaavasti olisi sitten sellupeppuinen?
Mene kultapieni peilin eteen, peppu kohti peiliä ja seisot. Purista pakaraa väh.4 kohtaa.. Tuleeko kuoppia ihoon? Niin.. kannattaa kyykätä lisää ja panostaa kuivaharjaamiseen. :) Vaikkei sitä ihonalaista rypylää aina näykään, niin se mies takaapäin puristaessa monesti yllättyy.. appelsiinit kun mieluiten nautitaan vain aamiaispöydässsss.
Ei ne freddyt sitä sellua mihinkään poista, päinvastoin.
Nim.mielummin se lättäpeppu kuin sellupeppu, vaikka tällä hetkellä oikein herkku farkkupeppu :D Kyykyn lisäksi kannattaa pyöräillä vaihtelevassa maastossa - kesäkuntoympärivuode
Tusssiiipäälle kirjoitti:
Ettei siellä vastaavasti olisi sitten sellupeppuinen?
Mene kultapieni peilin eteen, peppu kohti peiliä ja seisot. Purista pakaraa väh.4 kohtaa.. Tuleeko kuoppia ihoon? Niin.. kannattaa kyykätä lisää ja panostaa kuivaharjaamiseen. :) Vaikkei sitä ihonalaista rypylää aina näykään, niin se mies takaapäin puristaessa monesti yllättyy.. appelsiinit kun mieluiten nautitaan vain aamiaispöydässsss.
Ei ne freddyt sitä sellua mihinkään poista, päinvastoin.
Nim.mielummin se lättäpeppu kuin sellupeppu, vaikka tällä hetkellä oikein herkku farkkupeppu :D Kyykyn lisäksi kannattaa pyöräillä vaihtelevassa maastossaPahoittelen, mutta pakko tuottaa pettymys. Ei selluliittiä ja siitä saan kiittää paljolti geenejänikin. ;) On tärkeää, että ihmisellä on hyvä peruskunto ja hyvä hapenottokyky. Salilla käyminen ei poissulje aerobista kuntoilua. Spinning, juokseminen ja HIIT-treenit kuuluu ihan yhtä lailla omaan viikottaiseen ohjelmaan.
Aika tyrkyn näköseksi muuttaa koko naisen... Ei siinä jos tykkää.
- kesäkuntoympärivuode
Miksi se on tyrkkyä, että nainen haluaa käyttää maksimaalisen hyvin istuvia mukavia housuja? Pitääkö naisen pistää farkut, jotka losottaa ikävästi pepun kohdalta, ettei vaan kukaan vahingossakaan katso peppua ja pidä sitä viellä mahdollisesti hyvännäköisenä? Jossei pidä, niin mitä väliä onko naisella sitten hyvin istuvat farkut vai tuollaiset housut?
Onko sekin tyrkkyä, jos nainen pistää hyvin istuvan paidan päälle? Tai se, että naiset laittaa hiukset kuntoon ja ehostaa meikillä itseään näyttääkseen paremmalta? Minusta hyvin istuvat housut, jotka korostavat treenattua kroppaa voidaan luokitella samaksi ilmiöksi - nainen haluaa näyttää paremmalta. Minusta siinä ei ole mitään pahaa.
Naisen pitää varmaan olla harmaa hiirulainen, ettei vahingossakaan ole liian tyrkky. En minä ainakaan tyrkytä itseäni kellekään, vaikka pidänkin noista housuista. :) - Näin
Miksi se on tyrkkyä, että nainen haluaa käyttää maksimaalisen hyvin istuvia mukavia housuja? Pitääkö naisen pistää farkut, jotka losottaa ikävästi pepun kohdalta, ettei vaan kukaan vahingossakaan katso peppua ja pidä sitä viellä mahdollisesti hyvännäköisenä? Jossei pidä, niin mitä väliä onko naisella sitten hyvin istuvat farkut vai tuollaiset housut?
Onko sekin tyrkkyä, jos nainen pistää hyvin istuvan paidan päälle? Tai se, että naiset laittaa hiukset kuntoon ja ehostaa meikillä itseään näyttääkseen paremmalta? Minusta hyvin istuvat housut, jotka korostavat treenattua kroppaa voidaan luokitella samaksi ilmiöksi - nainen haluaa näyttää paremmalta. Minusta siinä ei ole mitään pahaa.
Naisen pitää varmaan olla harmaa hiirulainen, ettei vahingossakaan ole liian tyrkky. En minä ainakaan tyrkytä itseäni kellekään, vaikka pidänkin noista housuista. :)Viehättävintä on, kun nainen ei itse ole tietoinen siitä miten hyvännäköinen peppu sillä on. Korostajat on tyrkkyjä.
- kesäkuntoympärivuode
Näin kirjoitti:
Viehättävintä on, kun nainen ei itse ole tietoinen siitä miten hyvännäköinen peppu sillä on. Korostajat on tyrkkyjä.
Minkä sille voi, jos tietää olevansa hyvässä kunnossa? Miten kukaan voi olla tiedostamatta sitä, jos on hyvä perse? Jos peppua treenaa, niin se myös automaattisesti kehittyy paremmaksi ja sen huomaa ihan omin silmin. Väitän, että lähes tulkoon jokainen nainen tietää, että onko se oma perse hyvä vai ei. Treenaavana naisena, sitä peppua usein myös kehuu moni, joten asiaa on mahdoton olla tiedostamatta.
Eli ei missään nimessä saa korostaa kauniita silmiä ripsivärilläkään? Ei missää nimessä saa laittaa huulipunaa, jos on kauniit huulet? Älkää naiset vaan pitäkö pitkää paksua kaunista tukkaa auki! Välttäkää hyvien piirteiden korostamista, ettette vaan anna tyrkkyä vaikutelmaa. Näinkö?
Naisena on välillä vaikea olla. Ei saa siis tiedostaa sitä, että on hyvännäköinen. Muuten on tyrkky itsensä korostaja. Voivoi :D - 20+19
Minkä sille voi, jos tietää olevansa hyvässä kunnossa? Miten kukaan voi olla tiedostamatta sitä, jos on hyvä perse? Jos peppua treenaa, niin se myös automaattisesti kehittyy paremmaksi ja sen huomaa ihan omin silmin. Väitän, että lähes tulkoon jokainen nainen tietää, että onko se oma perse hyvä vai ei. Treenaavana naisena, sitä peppua usein myös kehuu moni, joten asiaa on mahdoton olla tiedostamatta.
Eli ei missään nimessä saa korostaa kauniita silmiä ripsivärilläkään? Ei missää nimessä saa laittaa huulipunaa, jos on kauniit huulet? Älkää naiset vaan pitäkö pitkää paksua kaunista tukkaa auki! Välttäkää hyvien piirteiden korostamista, ettette vaan anna tyrkkyä vaikutelmaa. Näinkö?
Naisena on välillä vaikea olla. Ei saa siis tiedostaa sitä, että on hyvännäköinen. Muuten on tyrkky itsensä korostaja. Voivoi :DTyrkkyys tulee siitä, että tietoisesti korostetaan erogeenisia alueita, jotka saavat vastakkaisen sukupuolen seksuaaliset himot heräämään, ihan jo "evoluutioperusteisestikin". Esim hiuksia tai meikkejä en lukisi samaan kastiin kuin rintojen, takapuolen tai jalkovälin korostaminen tietoisesti. Ymmärrätkö eron? Eli näin miehenä kyllä pidän kovasti näkemästäni, selvää runkku/panomatskua, mutta juurikin siksi on tyrkky.
- elämä on valintoja
20+19 kirjoitti:
Tyrkkyys tulee siitä, että tietoisesti korostetaan erogeenisia alueita, jotka saavat vastakkaisen sukupuolen seksuaaliset himot heräämään, ihan jo "evoluutioperusteisestikin". Esim hiuksia tai meikkejä en lukisi samaan kastiin kuin rintojen, takapuolen tai jalkovälin korostaminen tietoisesti. Ymmärrätkö eron? Eli näin miehenä kyllä pidän kovasti näkemästäni, selvää runkku/panomatskua, mutta juurikin siksi on tyrkky.
Aivan samalla tavalla nuo pakaroita paikoillaan pitävät farkut on "tyrkyt" kuin rintaliivitkin.
Kateellisia plösöjä nyt vaan ottaa pattiin, kun joillakin on itsekuria pitää kehonsa kunnossa, ja sen ansiosta kehtaavat pukeutua hyvin istuviin vaatteisiin, eikä tarvi verhota itseään johonkin puolijoukkuetelttaan. Onhan se itsestäänselvää, että sipsikulhon kanssa sohvalla istuskelu on huomattavasti leppoisampaa, kun punttisalilla kyykkäily ja lenkkipolulla juoksentelu. Jokainen tekee mistä eniten pitää, mutta ei kannata pahoittaa mieltä, jos oma ukko katselee mieluummin tuollaisia kuvien kaltaisia neitoja. Varmaan suurin osa naisista kuolaa enemmän palomiesten perään, kuin jonkun taikinamahaisen rekkakuskin. - 20+19
elämä on valintoja kirjoitti:
Aivan samalla tavalla nuo pakaroita paikoillaan pitävät farkut on "tyrkyt" kuin rintaliivitkin.
Kateellisia plösöjä nyt vaan ottaa pattiin, kun joillakin on itsekuria pitää kehonsa kunnossa, ja sen ansiosta kehtaavat pukeutua hyvin istuviin vaatteisiin, eikä tarvi verhota itseään johonkin puolijoukkuetelttaan. Onhan se itsestäänselvää, että sipsikulhon kanssa sohvalla istuskelu on huomattavasti leppoisampaa, kun punttisalilla kyykkäily ja lenkkipolulla juoksentelu. Jokainen tekee mistä eniten pitää, mutta ei kannata pahoittaa mieltä, jos oma ukko katselee mieluummin tuollaisia kuvien kaltaisia neitoja. Varmaan suurin osa naisista kuolaa enemmän palomiesten perään, kuin jonkun taikinamahaisen rekkakuskin.Kunnon push-up rintaliivit, tai muulla tavoin rintoja hyvin paljon korostavat liivit ovat tyrkyt, juurikin samaa mieltä. Normirintaliiveillä taas on kaiketi sekä funktio pitää rinnat paikoillaan että siveellisyysfunktio peittää esim. nännien näkyminen paidan läpi. Olettaisin siis. En tiedä, mies kun olen.
Loput viestistäsi käsittelikin terveydellisiä elämäntapoja. Samoin itsekin ihannoin sellaista. Urheilua itsekin paljon harrastan, samoin vaimoni. Hän ei kuitenkaan pukeudu tyrkysti kodin ulkopuolella. Ei se minua haittaa jos joku pukeutuu, päinvastoin! Kyllähän sitä omatkin halut alkaa hyrrätä kun tuollaisia katson. Kanavoin halut sitten vaimoon, tai omaan käteen. Eli tyrkky pukeutuminen edustaa minulle ennemmin seksiobjektia kuin vaimomatskua. Tämä ei ole siis valitus, kukin taablaa sillä tyylillä miten haluaa muiden(kin) katsovan itseään. - tupakoiva yh-tantta
20+19 kirjoitti:
Kunnon push-up rintaliivit, tai muulla tavoin rintoja hyvin paljon korostavat liivit ovat tyrkyt, juurikin samaa mieltä. Normirintaliiveillä taas on kaiketi sekä funktio pitää rinnat paikoillaan että siveellisyysfunktio peittää esim. nännien näkyminen paidan läpi. Olettaisin siis. En tiedä, mies kun olen.
Loput viestistäsi käsittelikin terveydellisiä elämäntapoja. Samoin itsekin ihannoin sellaista. Urheilua itsekin paljon harrastan, samoin vaimoni. Hän ei kuitenkaan pukeudu tyrkysti kodin ulkopuolella. Ei se minua haittaa jos joku pukeutuu, päinvastoin! Kyllähän sitä omatkin halut alkaa hyrrätä kun tuollaisia katson. Kanavoin halut sitten vaimoon, tai omaan käteen. Eli tyrkky pukeutuminen edustaa minulle ennemmin seksiobjektia kuin vaimomatskua. Tämä ei ole siis valitus, kukin taablaa sillä tyylillä miten haluaa muiden(kin) katsovan itseään.Kannatan burkaa ja kunnon isis-kaapua. Jos näkyy muuta kuin silmät, ei muuta kuin torille kivitettäväksi. Ensimmäiset kivet saa heittää tupakoivat siiderivalaat.
- vv_u
Naisena on välillä vaikea olla. Ei saa siis tiedostaa sitä, että on hyvännäköinen. Muuten on tyrkky itsensä korostaja. Voivoi :DMinä tiedostan, että minulla on hyvä perse ja samaan aikaan en, koska niin monella muullakin on ja niin moni muu tuo sitä esille.
Tiedän, minkä työn takana hyvä perse on, niin eihän siitä voi vain olla kiitollinen, että treeni on mennyt perille.
Monet muutkin seikat vaikuttavat siihen, että saako esimerkiksi palautetta perästään. Minä ujona ihmisenä en uskalla kauheasti lähestyä tuntemattomia tai laajentaa kauheasti reviiriäni, joten harvoin kuulen heiltä niitä kehuja. Silti, olen niitä kuullut aika monta kertaa milloin missäkin missä on tullut vietettyä aikaa. Kumppanien kehut ovat olleet merkityksellisimpiä, sillä kumppanilleen haluaa sekä olla terve, että näyttää hyvältä.
Lisäksi, kuinka todennäköistä on, että kukaan keskellä päivää tulee avoimesti sanomaan, että: "On muuten hyvä perse!" Harvoin suomalainen mies uskaltaa.
Urheilevana on aivan luonnollista, että perse on hyvä ja siinä samalla muukin kroppa. Urheilijat ovat varsin erilaisia mentaliteetiltaan kuin salilla käyvät fitness intoilijat.
Lisäksi itse olen enemmän sitä sorttia, joka haluaa yllättää sillä, mitä vaatteiden alla on, enkä tuoda esiin kaikkea kerralla.
- irvokkaan tyrkyt
Irvokkaat. Epätoivoinen yritys saada huomiota. Tollasia käyttää vain nainen, joka ei ajattele muuta kuin ulkonäköään, eikä ymmärrä maailmasta hölkäsen pöläystä.
- 8+5
tehokkaastihan ne persettä korostaa. jos esim. baarissa näkisin hyväperseisen naisen tollaiset jalassa, yrittäisin varmasti saada hänestä panoseuraa. mutta kyllähän noista sen verran tyrkky vaikutelma tulee, että siihen panoon se kiinnostus sitten jääkin.
- kesäkuntoympärivuode
Nyt on kyse kuitenkin vain housuista! ;D Ei ole kyse mistään seksivaatteesta, alusvaatteesta tai mistään muustakaan sellaisesta, jonka itse kategorioisin seksuaaliset halut herättäväksi kapineeksi. Jos jollakin ihan oikeasti on ensimmäisenä mielessä paneminen, kun kattoo noita housuja, niin se kertoo jo paljon ihmisestä. Sellainen ihminen vasta tyhjäpää onkin.
Vaikka ulkonäkö on mulle tärkeää, niin olen silti ihan normaali ajattelevainen ihminen. Enkä väitä, että ymmärtäisinkään maailmasta vielä paljon mitään. Ikääkin on vasta reilut 20 vuotta. Ei vaatekappaleen perusteella voi silti vielä hirveästi tehdä ihmisestä johtopäätöksiä, jotka olisivat millään tavalla valideja.
Jos joku pitää mua vaan panona ja tyrkkynä pelkkien housujen takia, niin en halua olla sellaisen ihmisen kanssa mielelläni tekemisissäkään. Mitä jos sen panon jälkeen selviäisikin, että mähän saatan ollakin oikeasti ihan hyvä tyyppi? Eiku eihän se oo mitenkään mahdollista, kun jalassa sattui oleen hyvin istuvat housut edellisenä iltana.- 15+5
Nuo tyrkystä höpisijät ovat feminismin aivopesemiä luusereita.
Muut naiset kokevat uhaksi, mikäli nätti nainen pukeutuu ja käyttäytyy feminiinisesti, ja, hui kauhistus, korostaa seksikästä kroppaansa. Feministit on aivopesty uskomaan kaiken maailman sisäiseen kauneuteen, ja vähättelemään niitä naisia, jotka uskaltavat olla näyttäviä.
Newsflash naiset. Miehet tykkäävät kauniista ja itsestään huolehtivista feminiinisistä naisista. Niitä ei Suomessa ole liikaa, ja tämäkin ketju on hyvä esimerkki siitä miksei. Kropastaan huolta pitävä ja itsensä naisellisena naisena pitänyt aloittaja tulee kysymään mielipidettä seksikkäistä housuista, niin totta kai femakot haukkuvat tyrkyksi. :D
Onneksi on vielä aloittajan kaltaisia naisia, jotka peppukipeiden kommentoijien mielipiteistä huolimatta uskaltaa olla nainen tässä unisex-kulttuurissa. Toivottavasti moni muukin nainen uskaltaisi löytää feminiinisyytensä ja käyttäisi enemmän aikaa itsensä laittamiseen ja itsestään huolehtimiseen, vaikka tiedän, ettei se tässä kulttuurissa ole helppoa. - ,.,.,.,.
Älä nyt viitsi hei. Tottakai nuo housut ovat panettavat näköiset ja miehellä on ensimmäisenä mielessä paneminen, vaikka nainen olisi roskasäkkiin pukeutunut. Ei se silti tarkoita sitä, että mies haluaisi heti panna, vaan voi ihan oikeastikin haluta tutustua.
Tuo taas, että panon jälkeen vasta selviää persoonallisuus on ihan hölmöä puuhaa. Tutustuminen tulisi tehdä ennen panoa. Jos kerran panet ennen tutustumista, niin sittenhän nuo housut ovat jossain mielessä suuntaa-antavat sinun persoonastasi. Alan ehkä pitääkin noita tyrkkyhousuina. :-) - kesäkuntoympärivuode
,.,.,.,. kirjoitti:
Älä nyt viitsi hei. Tottakai nuo housut ovat panettavat näköiset ja miehellä on ensimmäisenä mielessä paneminen, vaikka nainen olisi roskasäkkiin pukeutunut. Ei se silti tarkoita sitä, että mies haluaisi heti panna, vaan voi ihan oikeastikin haluta tutustua.
Tuo taas, että panon jälkeen vasta selviää persoonallisuus on ihan hölmöä puuhaa. Tutustuminen tulisi tehdä ennen panoa. Jos kerran panet ennen tutustumista, niin sittenhän nuo housut ovat jossain mielessä suuntaa-antavat sinun persoonastasi. Alan ehkä pitääkin noita tyrkkyhousuina. :-)Edelleen. Housut ne vaan on, pala kangasta. Viestisi perusteella oletan, ettet arvosta naisia, joilla on satunnaisia panoja. Sinkkunaisetkin saavat mielestäni harrastaa satunnaisia panoja miesten lailla heitä tuomitsematta. Jos nainen haluaa vain panna, ei hänen mielestäni ole pakko erikseen tutustua mieheen. Jos nainen sattuu löytämään sopivan yhdenyönkumppanin Freddyt jalassa, ei häntä mielestäni voi kuvailla tyrkyksi. Naisetkin ovat seksuaalisia olentoja.
Ajattelutapani ei tarkoita, että käyttäytyisin näin. En juurikaan käy baareissa, enkä varsinkaan harrasta irtosuhteita. En pidä itseäni mitenkään tyrkkynä ja väitän, etteivät pidä lähimmäisenikään.
Kaikilla naisilla on peppu. Itselleni se on ruuminosa siinä missä muutkin. Toki olen oikein tyytyinen, että se on hyvä. On tämän kropan eteen tehty töitäkin ja noudatettu puhdasta ruokavaliota. Olen sinut itseni kanssa ja se, että terveelliset elämäntavat näkyy muille, ei ole väärin.
Enkä usko, että yleistyksesi koko ajan panemista ajattelevista miehistä pitää paikkansa. - ,.,.,.,.
Edelleen. Housut ne vaan on, pala kangasta. Viestisi perusteella oletan, ettet arvosta naisia, joilla on satunnaisia panoja. Sinkkunaisetkin saavat mielestäni harrastaa satunnaisia panoja miesten lailla heitä tuomitsematta. Jos nainen haluaa vain panna, ei hänen mielestäni ole pakko erikseen tutustua mieheen. Jos nainen sattuu löytämään sopivan yhdenyönkumppanin Freddyt jalassa, ei häntä mielestäni voi kuvailla tyrkyksi. Naisetkin ovat seksuaalisia olentoja.
Ajattelutapani ei tarkoita, että käyttäytyisin näin. En juurikaan käy baareissa, enkä varsinkaan harrasta irtosuhteita. En pidä itseäni mitenkään tyrkkynä ja väitän, etteivät pidä lähimmäisenikään.
Kaikilla naisilla on peppu. Itselleni se on ruuminosa siinä missä muutkin. Toki olen oikein tyytyinen, että se on hyvä. On tämän kropan eteen tehty töitäkin ja noudatettu puhdasta ruokavaliota. Olen sinut itseni kanssa ja se, että terveelliset elämäntavat näkyy muille, ei ole väärin.
Enkä usko, että yleistyksesi koko ajan panemista ajattelevista miehistä pitää paikkansa.Arvostan irtosuhteita harrastavia miehiä suurin piirtein yhtä vähän kuin naisiakin. Toki naisten irtosuhteet harmittavat minua enemmän, koska haluaisin löytää sellaisen naisen, joka ei niitä harrasta.
Mitä vapaammin naiset irtosuhteita harrastavat, sitä vaikeampaa niitä harrastamattoman löytäminen on. Naisvalikoima supistuu nykyään koko ajan, kun itsestä ei pidetä huolta ja toisaalta myös irtopannaan koko ajan enemmän. En vain voisi luottaa sellaiseen ihmiseen, jolla on niin erilainen näkemys seksistä kuin minulla. - kesäkuntoympärivuode
,.,.,.,. kirjoitti:
Arvostan irtosuhteita harrastavia miehiä suurin piirtein yhtä vähän kuin naisiakin. Toki naisten irtosuhteet harmittavat minua enemmän, koska haluaisin löytää sellaisen naisen, joka ei niitä harrasta.
Mitä vapaammin naiset irtosuhteita harrastavat, sitä vaikeampaa niitä harrastamattoman löytäminen on. Naisvalikoima supistuu nykyään koko ajan, kun itsestä ei pidetä huolta ja toisaalta myös irtopannaan koko ajan enemmän. En vain voisi luottaa sellaiseen ihmiseen, jolla on niin erilainen näkemys seksistä kuin minulla.Ymmärrän pointtisi! Samoja fiiliksiä kuitenkin itsellänikin.
Ihmisiä on erilaisia ja jokainen taplaa tyylillään. Jokainen tehkööt niin kuin itsestä tuntuu parhaalta. Niin kliseistä kuin se onkin, niin kerran me täällä eletään. Ei kannata elää vain muiden mieliksi. - ,.,.,.,.
Ymmärrän pointtisi! Samoja fiiliksiä kuitenkin itsellänikin.
Ihmisiä on erilaisia ja jokainen taplaa tyylillään. Jokainen tehkööt niin kuin itsestä tuntuu parhaalta. Niin kliseistä kuin se onkin, niin kerran me täällä eletään. Ei kannata elää vain muiden mieliksi.No jeps. Sinä olet kiva nainen. :)
- kesäkuntoympärivuode
,.,.,.,. kirjoitti:
No jeps. Sinä olet kiva nainen. :)
Hah, kiitos. :)
- Naminamiset
Edelleen. Housut ne vaan on, pala kangasta. Viestisi perusteella oletan, ettet arvosta naisia, joilla on satunnaisia panoja. Sinkkunaisetkin saavat mielestäni harrastaa satunnaisia panoja miesten lailla heitä tuomitsematta. Jos nainen haluaa vain panna, ei hänen mielestäni ole pakko erikseen tutustua mieheen. Jos nainen sattuu löytämään sopivan yhdenyönkumppanin Freddyt jalassa, ei häntä mielestäni voi kuvailla tyrkyksi. Naisetkin ovat seksuaalisia olentoja.
Enkä usko, että yleistyksesi koko ajan panemista ajattelevista miehistä pitää paikkansa.Kun leikkaat niihin freddyihin vielä aukon sinne haarukan kohdille, niin on helpompaa irtoilla. Ei tarvitse edes riisua ja miehet osaa hakeutua luoksesi myös helpommin. Pidät vaan baariin mennessä hiukan pitempihelmaista takkia ettei poke estä sisäänpääsyä.
Tuolla kadullakin kannattaa vilautella sopiville miehille vaan.. ettei tule väärinkäsityksiä. Voidaan sitten mennä porttikonkiin vähän katteleen niitä pakaroita.. mmm..
Ihanaa kun on noin vapaamielisiä naisia vielä nykyään! Ihan tippa tulee silmään vanhalla ukolla. Moni voi säästää jatkossa rahansa.. onhan meillä nyt näitä "freddy-naisia", jotka kyykkää vähän kaikille.. nams ja lurps!
Oon muuten aivan samaa mieltä, ei toinna turhia jutustella ennen aktia! Jos oikein muhevat pakarat on likalla niin voidaan ehkä yhteystiedot vaihtaa jatkoa ajatellen. - katkera tulevaisuus
15+5 kirjoitti:
Nuo tyrkystä höpisijät ovat feminismin aivopesemiä luusereita.
Muut naiset kokevat uhaksi, mikäli nätti nainen pukeutuu ja käyttäytyy feminiinisesti, ja, hui kauhistus, korostaa seksikästä kroppaansa. Feministit on aivopesty uskomaan kaiken maailman sisäiseen kauneuteen, ja vähättelemään niitä naisia, jotka uskaltavat olla näyttäviä.
Newsflash naiset. Miehet tykkäävät kauniista ja itsestään huolehtivista feminiinisistä naisista. Niitä ei Suomessa ole liikaa, ja tämäkin ketju on hyvä esimerkki siitä miksei. Kropastaan huolta pitävä ja itsensä naisellisena naisena pitänyt aloittaja tulee kysymään mielipidettä seksikkäistä housuista, niin totta kai femakot haukkuvat tyrkyksi. :D
Onneksi on vielä aloittajan kaltaisia naisia, jotka peppukipeiden kommentoijien mielipiteistä huolimatta uskaltaa olla nainen tässä unisex-kulttuurissa. Toivottavasti moni muukin nainen uskaltaisi löytää feminiinisyytensä ja käyttäisi enemmän aikaa itsensä laittamiseen ja itsestään huolehtimiseen, vaikka tiedän, ettei se tässä kulttuurissa ole helppoa.Muutama vuosi eteenpäin ja ymmärrät, ettei elämää ole mahdollista elää ainoastaan miesten miellyttämistä varten. Tuolla linjalla kun jatkat, niin huomaat joku päivä heittäneesi sekä elämäsi että rahasi hukkaan ja kitkeryytesi loitontaa luotasi kaikki.
- lopeta huomion kerjuu
Ymmärrän pointtisi! Samoja fiiliksiä kuitenkin itsellänikin.
Ihmisiä on erilaisia ja jokainen taplaa tyylillään. Jokainen tehkööt niin kuin itsestä tuntuu parhaalta. Niin kliseistä kuin se onkin, niin kerran me täällä eletään. Ei kannata elää vain muiden mieliksi.Kerjäät täällä hyväksyntää ja kun et sitä saa, niin yhtäkkiä "jokainen taaplaa tyylillään" onkin kelpo vaihtoehto? Jestas. Kasva aikuiseksi.
- mää
Ihan hirveen näköset! Jos on tollanen kuvissa näkyvä pikkutyttön perse, niin ei sitä kyllä kannata korostaa millään ompeleilla. Saa vaan näyttämään huomiohuoralta
- Realman2
Aloittaja on nuori ja jos kuvat ovat hänestä, niin selvästi hyvänäköinen nainen.
Peppukin on erittäin hyvännäköinen, housut taas ei.
Jokainen terve heteromies innostuu hyvännäköisen pepun tai rintaparin nähdessään. Miehet kiihottuvat ensin silmien kautta ja siksikin nainen joka korottaa rintojaan sekä peppuaan tulkitaan miehen näkökulmasta tyrkyttämiseksi.
Tuollaisilla housuilla etelänmaissa joutuu melko varmasti seksuaalisen häirinnän/väkivallan uhriksi. Mitä itse ajattelisit miehestä joka esittelisi kovaa k.aluaan sinulle? Tässä sinulle aikuisen miehen isällinen neuvo.
Pidä kroppasi kunnossa ja pukeudu mielummin tyylikkäästi ja vähemmän seksikkäästi. Saa selvästi tasokkaampien miesten huomiota ja siiderivalaatkin pahoittavat vähemmän mieliään;)- kesäkuntoympärivuode
Kuvat eivät ole minusta. Vaikka käytän Freddyjä, pukeudun muuten klassisesti. Tykkään pitää isoja löysiä neuleita ja villapaitoja. Tykkään myös pitää pitkiä löysiä napitettavia paitoja. Tyylini ei mielestäni ole tyrkky vaan melko ajaton ja yksinkertainen. Usein tiukkojen housujen kanssa tapanani onkin pitää löysää paitaa, joka tasapainottaa hyvin kokonaisuutta.
Se mikä luokitellaan tasokkaaksi on taas määriteltävissä monella tavalla. varmaan ihmisestäkin riippuen. Olen saanut huomiota juuri sellaisilta miehiltä, joilta olen halunnutkin. Kiitos vain vinkistä. :D
Kova kalu on minusta taas täysin eri asia kuin peppu. Peppu on naisilla yleensä aina nähtävissä. Kangas sen päällä vain vaihtelee. Miehilläkin on peppu. Naisilla ei ole kalua.
- Realman2
Ei, ei nyt kerroin epäselvästi. Jokainen meistä esittelee kroppaansa tullakseen huomioiduksi vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Kyse onkin siitä miten sen tekee. Minä voisin kävellä kesällä ilman paitaan kaupungilla. mutta en tietenkään tee niin, koska se olisi junttimaista jo ikänikin puolesta. Kroppa on kyllä kunnossa, sen huomasin viimeksi etelässä ollessani.
Harrastin pelkissä shortseissa harrastustani ja sain sain huomiota naisilta ja parilta mieheltäkin;) Älä nyt säkkiin pukeudu vaan sopivasti ihonmyötäisiin tyylikkäisiin vaatteisiin. Mutta nuo peppuhousut eivät nyt vaan kenestäkään anna älykästä ja fiksua kuvaa. Tässäkin on veteen piirretty viiva, jossa on vaikeaa taiteilla. Itse olen 187cm/ 82 kg kohtuullisen urheilullinen mies ja käytän slim mallisia vaatteita.- kesäkuntoympärivuode
Mulle pukeutumisessa mukavuus on myös tärkeä asia. Nuo housut ovat älyttömän hyvät jalassa ja pidän niitä, vaikka joku muu ei niistä pitäisikään. En mä lopeta jonkun vaatteen käyttämistä vaan sen takia, että sei sattuneesta syystä ole jonkun toisen mieleen. :)
- Naminamiset
Mulle pukeutumisessa mukavuus on myös tärkeä asia. Nuo housut ovat älyttömän hyvät jalassa ja pidän niitä, vaikka joku muu ei niistä pitäisikään. En mä lopeta jonkun vaatteen käyttämistä vaan sen takia, että sei sattuneesta syystä ole jonkun toisen mieleen. :)
Pidä tyttö pääsi ja kulje nokka, pylly pystyssä vaan!
Eihän muuten saateta kohdatakaan ikinä.. nams! Tämä setä tykkää.. Tarvii vinkata pojille tänä iltana, että nuorta lihaa saa nykyään ihan ilmatteks! Eikä tarvii ees jutskailla turhia.
Tässä kun jo ehti luulla nykyajan likkojen olevan turhan kranttuja. Toivoa on siis vielä ja voi vaimolle ostella kukkia niilläki rahoilla, mitkä ennen meni nauratteluun.
Voin pistää s.postin jos haluat meiliä aikuiselta mieheltä, joka takuulla tykkää freddyistä! ;) ;) xxXxx Oliskos sulla likkakamuu myös freddyissä?
PK-seutu.. 100km käy.
- Osalla hyvät
Riippuu tosiaan myös siitä, kuka nämä housut pukee jalkaan.. Eka kuva paras, kolmas ok, toka ja neljäs järkyt. Mut ihan jees housut, jos peppua haluaa korostaa.
- pepputaidetta!
Tuollaiset peput on kuin taideteoksia. Ei ne ole sipsejä mussuttamalla syntyneet. Niitä on tekemällä tehty, kärsitty tuhansia tunteja, mutta lopputulos palkitsee.
- PehtooriR
Miksi tunnet kuitenkin epävarmuutta asiasta? Ethän muuten kyselisi. Sanot että tykkäät käyttää tuollaisia joka tapauksessa, tykkää muut tai ei. Todellakin, miksi kyselet? Et ole niin varma asiastasi kuin haluat antaa käsityksen. Nyt on siis itsetutkiskelun paikka, haluatko todella tietää mitä ihmiset ovat mieltä, niin kuin kyselyllä luulisi. Vai olisitko mieluummin kuullut pelkkiä kehuja, pönkitystä siitä miten haluttu olet Juuri Noissa Housuissa. On ihan ok olla epävarma, nuori kun vielä olet. Ikä tuo sen todellisen itsevarmuuden, sitten kun tyyli on hallussa.
- kesäkuntoympärivuode
Mua kiinnostaa tietää, mitä mieltä yleisesti ihmiset ovat Freddyistä. Tiedän, että ne jakaa mielipiteitä. Ihan hauska huomata, että vaatekappale jakaa näin paljon mielipiteitä ilmeisesti miehissäkin. Tosin yhtälailla moni muu asia jakaa mielipitetä. Ei kaikki tykkää samoista asioista ja se on vaan hyväksyttävä. Ainahan erilaisuus puhututtaa!
En koe epävarmuutta. Päin vastoin saan sitä itsevarmuutta myös vaatteista, jotka näyttävät päälläni mielestäni hyvältä. Pukeutuminen on iso osa mua. Tyylisilmä mulla on mielestäni hallussa jo senkin puolesta, että työskentelen tällä hetkellä alalla, joka liittyy pukeutumiseen. Tällä hetkellä mun on hyvä olla näin ja pidän itseäni suht itsevarmana ihmisenä terveellä tavalla. Toki välillä mietin, mitä muut musta ajattelee. Se on aika tyypillistä käyttäytymistä ihmisille. Ei se silti rajoita mun elämää.
Kiva, että aihe on saanut keskustelua aikaan - sehän täällä on tarkoituskin. Jos ilmaisee mielipiteen, minusta se pitää myös osata argumentoida kunnolla. En ota vakavissani vastauksia, joissa vain dissataan asia ilman kunnon perustelua. - vaihda alaa, kiitos
Mua kiinnostaa tietää, mitä mieltä yleisesti ihmiset ovat Freddyistä. Tiedän, että ne jakaa mielipiteitä. Ihan hauska huomata, että vaatekappale jakaa näin paljon mielipiteitä ilmeisesti miehissäkin. Tosin yhtälailla moni muu asia jakaa mielipitetä. Ei kaikki tykkää samoista asioista ja se on vaan hyväksyttävä. Ainahan erilaisuus puhututtaa!
En koe epävarmuutta. Päin vastoin saan sitä itsevarmuutta myös vaatteista, jotka näyttävät päälläni mielestäni hyvältä. Pukeutuminen on iso osa mua. Tyylisilmä mulla on mielestäni hallussa jo senkin puolesta, että työskentelen tällä hetkellä alalla, joka liittyy pukeutumiseen. Tällä hetkellä mun on hyvä olla näin ja pidän itseäni suht itsevarmana ihmisenä terveellä tavalla. Toki välillä mietin, mitä muut musta ajattelee. Se on aika tyypillistä käyttäytymistä ihmisille. Ei se silti rajoita mun elämää.
Kiva, että aihe on saanut keskustelua aikaan - sehän täällä on tarkoituskin. Jos ilmaisee mielipiteen, minusta se pitää myös osata argumentoida kunnolla. En ota vakavissani vastauksia, joissa vain dissataan asia ilman kunnon perustelua.Jos oikeasti työskentelet vaatealalla, niin vaihda muualle, kiitos. Sisäänostajat ja myymäläpäälliköt ovat Suomessa jo niin epäammattitaitoisia, että ei ihme, ettei kauppa käy. Kiitos sun kaltaisten asenteen tässä maassa ei mitään tyyliä osatakaan. Leiki niitä seksihepeneleikkejäsi vapaalla, mutta tuollaista pervoilua en halua valtavirrassa nähdä koskaan.
- Realman2
Aloittaja kysyi, mitä mieltä me miehet olemme peppuhousuista.
Jos sitten miehet vastaavat kuten minäkin, tyyliin peppu nätti, housut eivät.
Niin sitten aloittaja vetoaa mukavuuteen ja tyylitajuunsa.
Ja oikeuteensa naisena käyttää sellaisia housuja kuin haluaa.
Ja vielä tuo- saan itsevarmuutta myös vaatteista jotka näyttävät päälläni mielestäni hyvältä.
Eli kysyt meiltä miehiltä mielipidettä ja sitten todistelet olevasi oikeassa ja me miehet yksinkertaisesti väärässä. Älä huoli, käytöksesi on ihan tavallista nuoren naisen käytöstä. Moni nuori nainen luulee että pepun ja rintojen korostaminen on hirveän seksikästä ja janoavat miesten katseita keinolla millä hyvänsä.
Tuo vilauttelu ikä alkaa silnä yläaste iässä ja jatkuu n 25 vuotiaaksi jolloin vasta naisen aivot ovat lopullisesti kehittyneet.
No hard feelings ;)- 19+16
Huh, onneksi itse olen jo iässä, jossa aivot ovat kehittyneet valmiiksi. Ei se peppukaan ole enää elämän sisältö ja keskipiste ;)
Ihmettelen aloittajan logiikkaa - hän kysyy mielipidettä, mutta vain yksi (kehuva) mielipide on sallittu, muuten alkaa vastaanhangoittelu, vastaajan mollaaminen (ylempänä kejussa) ja puolustelu eri perusteisiin vedoten, kuten jo totesitkin. Naisena en ole oikeutettu vastaamaan ap:n kysymykseen, mutta sivullisena ilahdun siitä, että sekä omalle tielleni että tänne on osunut miehiä, joiden mielenkiinto on mennyt pintaa ja persusta pidemmälle. Ja omaankin päähän on mahtunut muuta.
Kaiken uhallakin lisään, että linkkien pyllyt olivat ok, housut kaameat. En ikimaailmassa kehtaisi näyttäytyä tuollaisissa esim. työpaikallani, en, vaikka boobsit ja bum edelleen uhmaisivat painovoimaa, mitä ne eivät enää tee, eikä ole väliksikään. Uskottavuus menee edelle ja seksikkyys on jotakin muuta kuin äärimmilleen vietyä paljastelua/kireitä vaatteita (jopa tuntemieni aikuisten miesten mielestä). Tätä samaa yritän edelleen opettaa teini-ikäiselle tyttärelle, vaihtelevalla menestyksellä.
- Bodaaja46vee
Aivan huippuseksikkäät housut :-)
Mun suosikkimalli on keinonahkaversio... Aah kuinka seksikästä - pökät
Upeat, parhaat mitä olen nähnyt.
- Kokkelin_Kivettäjä
Näyttävät upeilta, jos naisella on treenattu kroppa. Löysälihaiset pukekoot ylleen jotakin muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768462Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593261- 382604
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619