Appivanhemmat jostakin kumman syystä kehittävät mielessään ajatusta että minä kärkyn heidän perintöään.Alussa kun tapasin heidät niin juttelimme asioita ja mainitsin että ei kukaan meistä tavaroita saa mukaansa kun aika jättää.Nyt appi sanoi vaimolleni että ihan kuin meidän pitäisi olla kuolleita jo.Olen 50v.enkä 20v.Mitä tämä kertoo asioista?
Johan pomppas
3
186
Vastaukset
- Se siitä
Anna olla.
Tosiasiahan on, että sinä et peri vaimosi vanhempia, joten heillä on väärä käsitys kaikesta. Turhaa on ruveta heille perintöasioista puhumaankaan. Anna olla sen tokaisun ja unohda. - Mummivain
Kirjotuksesi kertoo sen että appivanhempasi on ensinnäkin iäkkäitä ja heidän ajatus ja arvomaailmansa on ihan erilainen kuin sinun ikäluokallasi.
Ihmisten sanat ja eleet voidaan tulkita aivan toisin juuri siitä syystä. Nyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että saat heidät hienovaraisesti uskomaan että et heidän perintöään kärtä. Se on sinun tehtäväsi. - ylkä
Kuulostaa tutulta, vielä päälle, että kärkyn puolisoni omaisuutta. Ja varmaankin jotain mitä en tiedä. Tosiasiassa on niin, että muutama muu sukuun tullut kärkkyy sitä perintöä. heh heh, appivanhemmat luulevat omaisuutensa olevan jotain niin erityistä. Puolestani muut saavat kahmia ne haisevat petivaatteet ja 60v.pestyt arabiat. Rahaa ei niin paljon ole, että kovin kiinnostaisi. En tiedä mistä se tulee, kai sitä sitten ei ole tarpeeksi hyvä, appivanhempien mielestä ja appivanhempien yleinen epäilevä luonne. Oikeasti on niin, että muut ovat aika hidasjärkisiä, kai luulevat olevan jotain erityistä. Pidän matalaa profiilia. Pääsee helpommalla. Eikä kovin paljon kiinnosta muutenkaan koko lauma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227