perhe hakusessa

aupairiksi

Moikka! Olen 2 vuotta ajatellut lähtöä aupairiksi ja kohta mulla olisikin ehkä tilaisuus . Olen maaliskuussa 19 vuotta täyttävä lähihoitaja opiskelija! B-kortin olen suorittanut huhtikuussa 2014. Valmistun vuonna 2016 ja koulusta alkaisi touko-joulu pituinen "loma". Olisin valmis olemaan 6 kk.
Olen sosiaalinen, reipas ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Koulun puolesta lapsien hoidosta on kokemusta, sekä omat pikkusisarukset ja ollut tuttujen lapsia hoitamassa.Lasten ikähaarukka ollut 8kk-9v. Etsin mukavaa perhettä eikä maalla niin väliä. Englantia puhun mutta en niin sujuvasti ja siksi ainakin puoliksi suomalainen perhe olisi hyvä ja haluan oppia tietenkin lisää! En hae vielä paikkaa varmuudella vaan alustavasti. Joten jos voisit kertoa kommentteihin vähän perheestä ja muusta oleellisesta. Varmuuden saan kun saan tietää koulun erikoistumisen valinnoista helmikuussa luultavasti. Joten laita kommentti jos kiinnostuit! Laitathan sähköposti osoitteen niin jos kiinnostuin niin otan yhteyttä!

2

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teijavet1

      Meidän perhe,minä, Leo ja meidän tytär Tilde(10 kk), pian syntyvät kaksostytöt, kaksi kilttiä koiraa ja yksi kiltti kissa etsii Au pairia Suomesta. Asumme
      isossa talossa,meren rannalla ja luonnon keskellä hyvien kulkuyhteyksien päässä Tukholman keskustasta( 25 km).
      Äiti työskentelee eläinlääkärinä ja isä kiinteistövälittäjänä.
      Tarvitsemme apua kodin- ja lasten hoidossa ja joskus koirien ulkoilluttamisessa 25 tuntia viikossa.
      Maksamme 3500 SEK/kk, matkat Tukholmaan ja kielikurssin. Tarjoamme ruoan, oman huoneen ja oman kylpyhuoneen.
      Saat myös käytää perheen autoa.
      Olemme kaksikielinen perhe eli puhumme kotona ruotsia ja suomea.
      Aluella asuu myös muita Au paireja.
      Otapa yhteyttä([email protected]), jos haluat parantaa ruotsinkielen taitoasi ja tutustua ruotsalaiseen elämäntapaan.
      Terv
      Teija

      • Toinenkiinnostunut

        Onko paikka jo täytetty?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe