Hinnoiteltu ystävyys

Ei varsinaista ystävyyttä kaiketi juuri olekaan.Suurin osa on vain tilaisuuden kärkkyjöitä, joilla on tarkoitus saada ainoastaan”hyötyä” jostakusta.Huomannut ikävä kyllä sen jo kauan sitten.Ikävää siitä tekee se, että se paljastuu niin suoraan, kun ajattelee.Aina pyydetään”palvelusta”tai jotain muuta, mutta itsellä on aina”kiire”.Sattumoisin”kiire”jonnekin aivan muualle kuin puhuessa.Seuraava inhottava asia on seläntakana”välillinen mustamaalaus” oman edun parantamiseksi.Kehdataan vielä naamaa näyttää peetä puhuttuaan, vaikka olisi tekijä jäänyt kiinnikin, tosin tietämättä itse tässä tapauksessa.

Tosiystävän, jos löytää niin kannattaa pitää kyllä kiinni.Ehkä vielä kai löytäisi, mutta vaikeaa se on.Muille lojaalius tuntuu useimmille olevan olennaisinta sen mukaan, mikä kannattaa.Kärkkyjöille en anna mitään arvoa.Edes myötätuntoa.

2

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japash

Nykyaika on tehnyt hallaa kaikelle hyvälle..
      Teet "palveluksia" "kaverille" tai autat muuten..
      Sitten kun itse tarvitsisit "palveluksen" tai apua.. Niin kas kummaa kiire on..

Kyllä niitäkin ihmisiä löytyy jotka vastaavat hyviin tekoihin hyvällä..
      Mutta löytyy myös niitä jotka
      eivät anna mitään arvoa sille mitä teet..

Sitä elämä nykyään on..
      Toivotaan,
      että ne hyvät vanhat arvot
      ystävyydestä palaisivat pian..

• kallista

oikeassa.
      Harvassa on ne ystävät, joilta apua saa kun sitä kaipaa. Avun pyytäjiä kyllä on. Milloin pitää kuskata mihinkin, tai tehdä sitä tai tätä ja tarjota jotain yms. Sitten kun takaisinmaksun aika tulee, ei olla valmiita maksamaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      19
      4276
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3184
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3087
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      43
      2388
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1206
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1079
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1054
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1019
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      216
      981
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      138
      880
    Aihe