Naiset, millaiset miehet yleensä kiinnostuvat teistä?

meneekö kohilleen

Millaisista miehistä sinä haluaisit, että sinusta kiinnostuisi?

29

317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä, onko ihan sattumaa vai ei, mutta yllättävän usein tyyppi, jolla on ollut jotenkin vaikea äitisuhde. Esim. ankara,tuomitseva äiti/alkoholistiäiti/ etäinen äiti...

      Paitsi, että nykyisellä on tosi hyvä ja arvostava äitisuhde, äidin sana painaa paljon, enemmän kuin esim. isän. Siinä taitaa olla pitkän suhteen salaisuus. Tasapainoinen suhde äitiin ja sitä kautta kumppaniin?

      • No johan on. Aika harva vaimo haluaa anopin luuhaavan edes henkisesti tontillaan. Olen kyllä kuullut, että miehen suhteesta naisiin ylensä voi päätellä, kuinka hän kohtelee äitiään ja siskojaan. Silti en silti menisi allekirjoittamaan, että suhteella äitiin ja kumppaniin olisi juurikaan tekemistä keskenään.

        Ennemminkin luulen, että moinen sopii ns. vahvoille naisille. Minullakin on yksi kaveri, joka on kuin kuriton poika. Aikoinaan sitä komensi äitinsä ja sen jälkeen sen justiinamaiset naisystävät ja lopulta pirttihirmu vaimo. (Kirjoitin vahingossa vaino, joka olikin itse asiassa aika oikeaan osunut lipsahdus.) Se on onnellinen, kun joku asettaa sille rajat. Onko se silti merkki tasapainoisuudesta?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No johan on. Aika harva vaimo haluaa anopin luuhaavan edes henkisesti tontillaan. Olen kyllä kuullut, että miehen suhteesta naisiin ylensä voi päätellä, kuinka hän kohtelee äitiään ja siskojaan. Silti en silti menisi allekirjoittamaan, että suhteella äitiin ja kumppaniin olisi juurikaan tekemistä keskenään.

        Ennemminkin luulen, että moinen sopii ns. vahvoille naisille. Minullakin on yksi kaveri, joka on kuin kuriton poika. Aikoinaan sitä komensi äitinsä ja sen jälkeen sen justiinamaiset naisystävät ja lopulta pirttihirmu vaimo. (Kirjoitin vahingossa vaino, joka olikin itse asiassa aika oikeaan osunut lipsahdus.) Se on onnellinen, kun joku asettaa sille rajat. Onko se silti merkki tasapainoisuudesta?

        Mulla on ihan mukava anoppi, joka asuu lisäksi (onneksi) aika kaukana ;) Hän ei puutu meidän perheen asioihin juuri lainkaan, mutta omassa perheessään on ollut ja on ihan tasa-arvoisessa suhteessa. Samoin omassa lapsuuden perheessäni on äiti ihan hyvässä asemassa, vahva nainen. Ei nää kumpikaan äiti silti mitään komentelijoita ole olleet, eikä perheen isät tai pojat mitään kurittomia lapsia tai miehiä. Ei juoppoja, uskottomia eikä muuten tuhmia.

        Luulen, että miehelle on helpotus, kun ei tarvi ottaa kaikesta itse vastuuta, vaan antaa myös naisen päättää ja kuunnella naisen mielipidettä. Noi jotkut miehet, joilla on ollut äiti kovin ailahtevainen tai etäinen, on jotenkin sellainen hyvin rakkautta ja kiintymystä kerjäävä tyyli rakastaa. Sellainen vähän epätoivoinen. Sellaista ihmistä on aika raskasta rakastaa.


      • ...
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No johan on. Aika harva vaimo haluaa anopin luuhaavan edes henkisesti tontillaan. Olen kyllä kuullut, että miehen suhteesta naisiin ylensä voi päätellä, kuinka hän kohtelee äitiään ja siskojaan. Silti en silti menisi allekirjoittamaan, että suhteella äitiin ja kumppaniin olisi juurikaan tekemistä keskenään.

        Ennemminkin luulen, että moinen sopii ns. vahvoille naisille. Minullakin on yksi kaveri, joka on kuin kuriton poika. Aikoinaan sitä komensi äitinsä ja sen jälkeen sen justiinamaiset naisystävät ja lopulta pirttihirmu vaimo. (Kirjoitin vahingossa vaino, joka olikin itse asiassa aika oikeaan osunut lipsahdus.) Se on onnellinen, kun joku asettaa sille rajat. Onko se silti merkki tasapainoisuudesta?

        Ratikalle: tuosta sinun tarinastasi saa sen käsityksen, että "ltasapainoinen suhde äitiin" sinun ajatusmaailmassasi tarkoittaa samaa kuin komenteleva äiti/alistuva poika. Minun mielestäni tuossa on ennemminkin kyse ongelmallisesta-, kuin tasapainoisesta äitisuhteesta.


      • 18 + 17
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mulla on ihan mukava anoppi, joka asuu lisäksi (onneksi) aika kaukana ;) Hän ei puutu meidän perheen asioihin juuri lainkaan, mutta omassa perheessään on ollut ja on ihan tasa-arvoisessa suhteessa. Samoin omassa lapsuuden perheessäni on äiti ihan hyvässä asemassa, vahva nainen. Ei nää kumpikaan äiti silti mitään komentelijoita ole olleet, eikä perheen isät tai pojat mitään kurittomia lapsia tai miehiä. Ei juoppoja, uskottomia eikä muuten tuhmia.

        Luulen, että miehelle on helpotus, kun ei tarvi ottaa kaikesta itse vastuuta, vaan antaa myös naisen päättää ja kuunnella naisen mielipidettä. Noi jotkut miehet, joilla on ollut äiti kovin ailahtevainen tai etäinen, on jotenkin sellainen hyvin rakkautta ja kiintymystä kerjäävä tyyli rakastaa. Sellainen vähän epätoivoinen. Sellaista ihmistä on aika raskasta rakastaa.

        Minä taas miehenä olen vetänyt puoleeni naisia, joilla on huono isäsuhde tai ei sellaista ollenkaan, jännä juttu vai lieneekö sattumaa. Itsellä äitiin aina ollut tietty etäisyys ja myönnän olevani juurikin tuollainen, että tarvitsen kovasti sitä rakkauden näyttämistä naiselta :) Onneksi nykyinen emäntä sen myös osaa näyttää ja ilmeisesti saa vuorostaan haluamansa minulta, eli hyväksynnän sellaisena kuin on, saa ilmaista kaikki tunteensa vapaasti eikä tarvitse esittää mitään muuta kuin on. Oli mitä oli, mutta hyvin toimii ja kukoistaa :)


      • 18 + 17 kirjoitti:

        Minä taas miehenä olen vetänyt puoleeni naisia, joilla on huono isäsuhde tai ei sellaista ollenkaan, jännä juttu vai lieneekö sattumaa. Itsellä äitiin aina ollut tietty etäisyys ja myönnän olevani juurikin tuollainen, että tarvitsen kovasti sitä rakkauden näyttämistä naiselta :) Onneksi nykyinen emäntä sen myös osaa näyttää ja ilmeisesti saa vuorostaan haluamansa minulta, eli hyväksynnän sellaisena kuin on, saa ilmaista kaikki tunteensa vapaasti eikä tarvitse esittää mitään muuta kuin on. Oli mitä oli, mutta hyvin toimii ja kukoistaa :)

        Mulla taas on suhde isään ollut aina tosi tärkeä. Eli isän tyttöjä ollaan. Hän oli työn vuoksi lapsuudessani paljon poissa kotoa, mutta myöhemmin, etenkin viime vuosina olen saanut nauttia hänen seurastaan ja opettamistaan asioista ihan päivittäinkin.
        Mulle onkin ollut tärkeää, että oma mies on kuin isäni; antaa ison arvon puolisolle ja hänen mielipiteilleen. Joskus jopa isomman arvon, kuin omille mielipiteilleen. Lisäksi isäni ja mieheni läheiset välit lämmittävät. Miestäni ja isääni onkin luultu joskus isäksi ja pojaksi. Myös kaverini ovat sanoneet, että olenpa isäni kaltaisen, jopa näköisen, hyvän miehen löytänyt. Minusta miehelläni on kyllä vielä oppimista monessa asiassa isältäni. Mm. rauhallisuudessa ja pitkäpinnaisuudessa. Mutta iän myötä varmaan nekin hioutuvat..?


      • aeerwr
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mulla taas on suhde isään ollut aina tosi tärkeä. Eli isän tyttöjä ollaan. Hän oli työn vuoksi lapsuudessani paljon poissa kotoa, mutta myöhemmin, etenkin viime vuosina olen saanut nauttia hänen seurastaan ja opettamistaan asioista ihan päivittäinkin.
        Mulle onkin ollut tärkeää, että oma mies on kuin isäni; antaa ison arvon puolisolle ja hänen mielipiteilleen. Joskus jopa isomman arvon, kuin omille mielipiteilleen. Lisäksi isäni ja mieheni läheiset välit lämmittävät. Miestäni ja isääni onkin luultu joskus isäksi ja pojaksi. Myös kaverini ovat sanoneet, että olenpa isäni kaltaisen, jopa näköisen, hyvän miehen löytänyt. Minusta miehelläni on kyllä vielä oppimista monessa asiassa isältäni. Mm. rauhallisuudessa ja pitkäpinnaisuudessa. Mutta iän myötä varmaan nekin hioutuvat..?

        Minä varmaan sitten tarjoan jonkinlaista isän korviketta, jotain joka on jäänyt puuttumaan. Sellaisen arvostavan ja huolta pitävän mieshahmon :)


      • aeerwr kirjoitti:

        Minä varmaan sitten tarjoan jonkinlaista isän korviketta, jotain joka on jäänyt puuttumaan. Sellaisen arvostavan ja huolta pitävän mieshahmon :)

        Koska oma isäni oli fyysisesti työn takia paljon pois, varmaan minäkin olen isähahmoa ainakin sen verran etsinyt, että olen usein ihastunut/rakastunut reippaasti itseäni vanhempiin miehiin.
        Ja nämä miehet, joilla on ollut ongelmallinen äiti-suhde.. Luulen, että hekin ovat nähneet minussa äitinsä. Eivät vain ole ymmärtäneet, että jos olen viileän ystävällinen, vähän etäinen, en ole silloin oikeasti rakastunut. Kun olen tosissani ihastunut, se kyllä näkyy ja kuuluu! Heille se jollain tavoin etäinen, viileä rakkauden kohde olisi riittänyt. koska äitinsä oli sellainen, säästellen rakkautta antava..? :(


    • Toivomuslista

      Haluaisin miehen, joka on rehellinen ja vähän hullu.

      Yleensä minusta kiinnostuvat miehet, jotka valehtelevat ja ovat LIIAN hulluja.

      • kiltti mies

        Tarkoitatko tuolla ns. akateemisesti koulutettua ja kilttiä miestä??


      • Toivomuslista
        kiltti mies kirjoitti:

        Tarkoitatko tuolla ns. akateemisesti koulutettua ja kilttiä miestä??

        En, vaan duunarimiestä, joka osaa pitää hauskaa (minun kanssani).


    • ei mee kohilleen

      Insinöörit ja ekonomit. Pidän enemmän luovista tyypeistä, enkä tuollaisista tylsimyksistä.

      • howshallowisthat?

        "jokainen insinööri ja ekonomi on tylsä ja laitettu nyt sitten tämän prinsessan omassa hellanlettas -pään sisällä samaan nippuun"

        no hellan lettas vaan... ai kauhee!!!! mun kynsi katkes!!!!


      • ei mee kohilleen
        howshallowisthat? kirjoitti:

        "jokainen insinööri ja ekonomi on tylsä ja laitettu nyt sitten tämän prinsessan omassa hellanlettas -pään sisällä samaan nippuun"

        no hellan lettas vaan... ai kauhee!!!! mun kynsi katkes!!!!

        Vittu, provoilin vaan, koska halusin ketjun ylös ja lisää naisia vastaamaan. Etkö erota provo-nostoa ja todellista mielipidettä? Heitin eka kommentin, mitä joku vois heittää. Itsellä ei ole mitään ekonomeja tai inssejä vastaan. Luovat tyypit enemmänkin sucks.


      • afsfasafsfas
        ei mee kohilleen kirjoitti:

        Vittu, provoilin vaan, koska halusin ketjun ylös ja lisää naisia vastaamaan. Etkö erota provo-nostoa ja todellista mielipidettä? Heitin eka kommentin, mitä joku vois heittää. Itsellä ei ole mitään ekonomeja tai inssejä vastaan. Luovat tyypit enemmänkin sucks.

        ookoo


      • tylsimys

        Karmea provo, ihan verenpaine nousi ;) Olen DI-opinnot kesken jättynyt teekkari, valmistunut ekonomi ja vieläpä tilintarkastaja. Vaimo ja tyttäret samaa kastia, kirjanpitäjiä. Lasten kaverit ei meidän perhettä kyllä koskaan haukkunut tiukiksi tylsimyksiksi.


    • free spirit

      Laidasta laitaan mutta joskus saabat täyslaidallisen paskaa niskaansa vain koska hengittävät samaa ilmaa tai pilaavat sitä.

    • yolo_dyddö

      eilen kun oli kahvilla mäkissä jonkinlainen pappa tuli kysymää että haluunks pirtelöö

      ei vaa läppä oli hahahahahaahahahahahahaaaa

    • elämäonkaunis

      Terveen itsetunnon omaava, spontaani mutta vastuullinen. Keksitään jotain yhdessä ex tempore! Ei pelkää haasteita.
      Huumorintaju ehdottoman tärkeä. Ymmärtää sarkasmia ja ironiaa ja osaa nauraa sille ja itselleen.
      Ei tarvitse viinaa saadakseen suunsa auki. Vastuullinen työssään mikä se sitten onkin. Suvaitsevainen, avarkateinen, lämmin ja avoin sydän.
      Uskaltaa myöntää virheensä,uskaltaa pyytää anteeksi kun aihetta on. Avoin elämälle ja koko maailmalle! Kumppani rinnalle jonka kanssa voi olla hiljaa, mutta voi myös hullutella. Uskaltaa olla yksin ja antaa toisellekin tilaa olla yksin.
      Ja uskokaa tai älkää, sellaisiakin on! Omani löysin tosin Suomen ulkopuolelta mutta napakymppiin osuin!

    • löytyispä

      Musta kiinnostuvat miehet ovat aikas laidasta laitaan. Ei mitään erikoista piirrettä heissä, ainakaan ole laittanut merkille.
      Itse kiinnostun hieman hiljaisemmista ja ajattelevista tyypeistä. Jos miehen seurassa voi
      olla oma itsensä ja muutakin vetovoimaa löytyy,niin avot!

    • LaRito

      aika laidasta laitaan, tarkoittaneeko tuo sitte myös sitä että on itsekki vähä sellainen.. ettei mitään yhtä sorttia pelkästään. mutta näin ku rupiaa miettiin niin ehkä kuitenki enempi ne tietyllä tapaa rauhallisemmat/ hiljaiset/ etäiset/ ajattelevat mutta kuitenki h-tajuiset ja siitä näin aasinsillan kautta tuohon toiseen kysymykseen, että ihan hyvä niin.. ei ne rämäpäät oo koskaan oikein kiinnostanu jotka hyppää kokoajan joka suuntaan ja pitäis tehdä sitä ja tätä, ei koskaan oo oikein osannu luottaa semmosiin.

      voi jeesus, taitaa pitää paikkansa että poika kiinnostuu äitinsälaisista naisista ja tyttö isänsä :D ehkä pitäis ihan kokeeksi ottaa kerranki semmonen joka on hirveä menijä ja moottoriturpa, noitten rauhallisempien kans ku tulee toisinaan niitä tilanteita joissa se liikaki erilaisuus heittää kapuloita rattaisiin.. esim. riidassa toinen vetäytyy ja toinen vetäis täysillä, siinä sitte miettiä että tuommonen nössö tuoki mutta toisaalta ei voi syyttää niitä piirteitä toisessa johon alunperin tykästyi, olis epäreilua.

    • määmy

      Mitä noit ny o ollu, pummeist rikkaisiin, täysraitteist moniongelmallisiin. Yritin sit valkkaa parhai massast, enk ollu tyytyväine. Kaiketi venasin kohtaavani miehen, mi pitää sanansa.
      Sit frendin veli tuli & pelasti, eik sekää ollu alus varmaa tuleek siit mtn. Mä ku olin siihe aikaa menos aamuyöst iltaan duunin, opiskelun & harrastusten ansiost. Alku ol enemmä ystävyyt ku seukkailuu

    • Clarie1

      Taitaa se olla monesti totta, että tyttö etsii isänsä kaltainen mies ja mies äitinsä kaltainen nainen jos suhde heihin on ollut hyvä.
      Itsestäni ainakin huomaan, että isäni kaltaiset miehet kiinnostavat minua. Tummat, komeat, karismaattiset miehet jotka tekevät kaikkeensa naisensa (ja lapsensa) eteen, mies joka on onnistunut elämässään, on omaisuutta ja talous loistavassa kunnossa. Kunnollinen perheenisä joka ei polta eikä juopottele.
      Minä olin isän pikku prinsessa, sain kaikkea mitä ikinä halusin, esim. uuden Volvon 18-vuotis lahjaksi. Hän hemmotteli sekä minua että äitiäni, turkiksilla, koruilla, autoilla, matkoilla ym.
      Olen perinyt vanhempieni upean ulkonäön, joten olen aina vetänyt miehiä puoleeni, yleensä hyvännäköisiä karismaattisia miehiä. Olen kuitenkin tässä vaiheessa elämää valinnut yksinelon, se on niin helppoa ja vaivatonta, varsinkin kun ei tarvitse miettiä sitä taloudellista puolta, sen isäni aikoinaan hoiti niin loistavasti kuntoon, ettei minun tarvitse koskaan miettiä pärjäänkö ja voin hemmotella itseäni, en tarvitse ainakaan siihen miestä.

    • ainavaannäin

      En halua, että kukaan kiinnostuu minusta. Todella rasittavaa nähdä yksikin "roikkuja" lähettyvillä. Seksi ei kiinnosta, kun siitä tulee vaan paikat kipeäksi johtuen mun sairaudesta, joka on vaurioittanut alapäätä. Erilaisia oireita on koko ajan jonkin verran. Ja jos on harrastanut seksiä olen viikon ajan todella kipeä. Tuskin löytyy yhtäkään miestä joka haluaisi vain kaverisuhteen mikä on minulle AINOA VAIHTOEHTO, esim. tansseissa käynnin merkeissä. Kenenkään vieraan ihmisen kodissa en aio aikaani viettää hetkeäkään. Yksin olen onnellisin.

    • ru1sleipä

      Miehet jotka yleensä kiinnostuvat minusta... ne on aika samanlaisia. Mukavia, vähän ujohkoja, pituus alle 170cm, normaalipainoisia, vaaleat hiukset. Ei valittamista.

    • Terhikki12345

      Yleensä sellaiset kiinnostuvat, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä.

    • Yksinkertaisesti mies joka ei katsele muita mutta minullahan on sellainen mies,mitä tekisin toisella? Miehellä on jokin sortin sokeus kasvoja kohtaan mutta sekin on kamalaa kun ei tiedä olenko oikeasti kaunis vai hokeeko muuten vaan.

    • en minä tiiä, ihan tavalliset miehet kai.. jollain tavalla ehkä samoista asioista kiinnostuneet..
      noin niinku muuten kiinnostuahan saa kuka vaan, ei se vielä tarkoita et sen kanssa pitäs heti naimisiin olla menossa..
      en kuitenkaan toivoisi et minusta siinä mielessä kiinnostuisi kukaan minun tai puoliskoni miespuolisista kavereista,
      taikka mikään stalkkeri tai muu vuosien kiviriipaksi jäävä joka ei vain millään muotoa tajuaisi kun sanoisin etten itse ole kiinnostunut..

    • Vaimitähemmettiä

      " Millaisista miehistä sinä haluaisit, että sinusta kiinnostuisi? " - Tarkoitat varmaan: millaisen miehen haluaisit kiinnostuvan sinusta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe