Meni niiku jalat alta.

eihitto

Oltiin mun ystävien kaa radalla pari viikkoo sitte ja yhden kanssa niistä mun kavereista päädyttiin sitte jollekki mökille joka oli sen mun kaverin kaverin mökki. Se oli täynnä jätkiä oltiin ainoat nais puoliset ihmiset sieltä ja joka ikinen niistä oli mulle täysin tuntemattomia ihmisiä. Heti ekana ku niitä siinä moikattii ja rupateltii niin yks jumalattoman komea mies pisti heti ekana silmään. Siinä ilta kulu ja ruvettii sit siinä juttelee vähä enemmä ja myös juomaan enemmen ku lähettii ottamaan kahestaan viina shotteja. Pihalla oli palju ja vieressä pihasauna ja suihku. niide välillä rampattii sit koko ilta ennen ku baariin lähettiin. Lähettiin sitte ekoina sieltä baarista takasi sinne mökille ja mentii sit kahestaa sinne paljuu ja se kohteli mua niiku herrasmies ja oli vaan nii täydellinen ku vaan voi olla. Tottakai sen nyt tietää mihi se sitte pääty. Mulla ei oo ollu montaa yhen illan juttua, mutta ne harvat kerrat nii aamu on menny yleensä niin että vaivihkaa ulos tai sit jotku kiusalliset aamukahvit. Nyt kuitenki sama meno jatku niiku illallaki ja pusuteltiin aamulla ja juteltiin mukavii ja loikoiltii sängys pitkään. En ollu ehkä kovinkaa tottunu tälläseen kohteluun ja ehkä vähä vahingossa välttelin jollain tavalla tätä ja siis siitä jätkästä ei oo kuulunu vittu niiku yhtää mitää. Mähän oon sellanen rimppakinttu valitettavasti et jos muhun haluu pitää yhteyttä nii sit laittaa sitä viestiä sillä mä en sitä pistä...Odotin siinä sit pari päivää puhelin kouras mutta ei. Sit olin jo lähellä laittaa sitä ite mutta en mä sit viihtiny. Nyt ku tätä mun helkkarinmoista stooria tässä kirjotan nii nyt aattelen jo itekki "että jumalauta tyhmä nainen mikset laittanu sitä viestiä" entiiä kehtaisinko vielä pistää... koska naisen vaistoni kuitenki sanoo että olin sillekki vaan perus yhen illan juttu. Mulla ei oo hajuakaa mitä hain tällä mun jutulla mutta purin nyt kuitenkin sydämmeltäni tätä täydellistä iltaani jota en todennäköisesti tule enään ikinä kokemaan ja yritän päästä yli tästä "rakkaudesta ensisilmäyksellä" paskastani :DDDDDD

3

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsnainen

      Kuulostat olevan vielä melko nuori. En halua masentaa, mutta voisin todeta, että kyllä elämä opettaa. Kuulostaa mielestäni siltä, että perinteinen yhden illan juttu kyseessä. Sinä vain satuit ihastumaan, koska mies ollut "jumalattoman komea", kuten asian ilmaisit.
      Itselleni oma kokemus on ainakin opettanut, että se ei vielä tarkoita mitään, jos mies pyytää aamulla numeroa. Eikä vielä sekään, että mies suostuu tapaamisiin kanssasi, jos niitä ehdotat. Jos mies ei itse ottanut jälkikäteen yhteyttä, niin ei sitä vakavammassa määrin kiinnosta. Ja jos se oli ns. jumalattoman komea, niin saa varmasti naisia helposti ja varmasti, joten ei tarvitse jäädä haikailemaan edellisen perään.

      Mutta ei se mtn, pää pystyyn ! Etsä siihen oikeasti oo rakastunu ensisilmäyksellä tai mitään. Totta kai sitä jää haikailemaan, jos toinen on ollut hyvännäköinen ja vielä herrasmies siinä alkuillasta, jotta saa mitä haluaa. Mutta niinku sanoin, ni oot varmasti tosi nuori vielä, ni sulla on elämä edessä ja pääset tapaamaan vielä varmasti paljon parempia miehiä :)
      Ja kannattaa sitä tutustumista muutenkin miettiä kuin seksin merkeissä :)

      • Tässä se todellisuus tuli. Valitettavaa aloittajalle.


    • Kaiken kokenus

      Joo, tottaksi kannattaa olla sellanen "mä en ainakaan soita" niin siinä ne parhaat menevät ohi. Ehkä se oma kiinnostus ei vaan ole tarpeeksi kova.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      97
      2031
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1593
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      116
      1111
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1030
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      949
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      859
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      794
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      761
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      741
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe