Kokemusten Summa

Särkynyt Sydän

Kokemusten Summa moikka!
Keskustelimme joskus syksyllä...Miten sinulla menee?

4

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusten summa

Moikka, hyvinhän mulla menee, en ole pitkään aikaan käynyt täällä. Mites sulla? Saitko suhteesi päätökseen vai vieläkö suru painaa mieltä?

• Särkynyt Sydän

Moikka! Mukava ko vastasit. Minäkään en ole pitkään aikaan käynyt täällä, tai olen aina käynyt katsomassa mitä tämän palstan ihmisille kuuluu. Ja sitähän samaa kuuluukin. :) Enemmän halusin jutella sinun kanssa.
        Mullakin menee kai ihan ok. Viimeinen jakso koulussa, sitten työharjoitteluun ja päättötyön tekoon. Työpaikkakin on jo tiedossa.
        Suru välillä vielä painaa mieltä, muttei niin pahasti kuin ennen. Kaikista pahinta kai oli ymmärtää, että minut ja tunteeni oli käytetty hyväksi, että ihminen, johon menin rakastumaan ja luottamaan, osoittautuikin sellaiseksi rotaksi.
        Mutta... life goes on. Eikö vaan?

Toivon sinulle koko sydämestäni hyvää jatkoa. Ja kiitos ko sinä todella uskoit miltä minusta tuntui.
        :)

• Kokemusten summa
        Särkynyt Sydän kirjoitti:

Moikka! Mukava ko vastasit. Minäkään en ole pitkään aikaan käynyt täällä, tai olen aina käynyt katsomassa mitä tämän palstan ihmisille kuuluu. Ja sitähän samaa kuuluukin. :) Enemmän halusin jutella sinun kanssa.
        Mullakin menee kai ihan ok. Viimeinen jakso koulussa, sitten työharjoitteluun ja päättötyön tekoon. Työpaikkakin on jo tiedossa.
        Suru välillä vielä painaa mieltä, muttei niin pahasti kuin ennen. Kaikista pahinta kai oli ymmärtää, että minut ja tunteeni oli käytetty hyväksi, että ihminen, johon menin rakastumaan ja luottamaan, osoittautuikin sellaiseksi rotaksi.
        Mutta... life goes on. Eikö vaan?

Toivon sinulle koko sydämestäni hyvää jatkoa. Ja kiitos ko sinä todella uskoit miltä minusta tuntui.
        :)

Helppoahan se oli uskoa miltä sellainen kohtelu tuntuu, koska olen itse läpikäynyt saman. Jäin tosin vielä vuosiksi sellaiseen koukkuun, että hain "samantapaisista" miehistä korviketta tälle rakkaudelleni. Mutta kerta toisen jälkeen huomasin löytäväni itseni aina samasta jamasta musertuneena hakaten omaa päätäni seinään. Monta kertaa annoin sen itselleni tapahtua, ennen kuin todella ymmärsin mitä olin itselleni tekemässä. Kaikki mikä vahingoittaa, kuitenkin jollain lailla muuttaa sitä omaa sisintään ja ajattelumaailmaa, enkä todellakaan halua antaa tällaisille luusereille sitä valtaa, että sydämeni muuttuisi.
        Kaikkea hyvää myös sulle ja hyvä kuulla, että voit myös paremmin! ja se, kun pääsee murehtimiensa asioiden yläpuolelle, se se vasta hyvältä tuntuukin!

• Särkynyt Sydän
        Kokemusten summa kirjoitti:

Helppoahan se oli uskoa miltä sellainen kohtelu tuntuu, koska olen itse läpikäynyt saman. Jäin tosin vielä vuosiksi sellaiseen koukkuun, että hain "samantapaisista" miehistä korviketta tälle rakkaudelleni. Mutta kerta toisen jälkeen huomasin löytäväni itseni aina samasta jamasta musertuneena hakaten omaa päätäni seinään. Monta kertaa annoin sen itselleni tapahtua, ennen kuin todella ymmärsin mitä olin itselleni tekemässä. Kaikki mikä vahingoittaa, kuitenkin jollain lailla muuttaa sitä omaa sisintään ja ajattelumaailmaa, enkä todellakaan halua antaa tällaisille luusereille sitä valtaa, että sydämeni muuttuisi.
        Kaikkea hyvää myös sulle ja hyvä kuulla, että voit myös paremmin! ja se, kun pääsee murehtimiensa asioiden yläpuolelle, se se vasta hyvältä tuntuukin!

Moikka, Kokemusten Summa!
        Kun ei ole mitään muitakaan yhteystietojasi, niin ajattelin toivoa hyvää joulua näin.
        Eli oikein hauskaa Joulua ja hyvää Uutta Vuotta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1458
    Aihe