Naisten tosielämästä vieraantuneet palstatotuudet

piiloalfa

- kaikki miehet haluavat vain seksiä
- kukaan mies ei halua tavallista naista, vaan ainoastaan alle 25-vuotias kaunotar kelpaa
- ujo mies ei ole vaivan arvoinen
- naisia saamattomissa miehissä on aina jotain vikaa
- hyviä miehiä ei ole olemassa
- jos mies ei ole harrastanut seksiä, hän on homo tai estoinen
- jos mies ei tee aloitetta, hän ei ole kiinnostunut
- seksiä saamaton mies voi olla helposti onnellinen, aivan kuten seksiä saamaton nainenkin

Tuleeko muuta mieleen? Pitäisikö palstanaisten käydä enemmän ulkona?

29

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies-22v

- Kaikki kahta vuotta isommat ikäerot suhteessa perustuvat aina miehen pedofiiliseen hyväksikäyttöön.

• päättäkää jo

no tehän tällä palstalla jatkuvasti kuorossa huudatte kuinka päälle kolmekymppinen nainen ei enää kelpaa ja että seksiä vaan haluatte suhteista viis!

• piiloalfa

Juuri tuo on sitä todellisuudesta vieraantumista, että alkaa uskoa noihin juttuihin.

• aroundandaroundwego
        piiloalfa kirjoitti:

Juuri tuo on sitä todellisuudesta vieraantumista, että alkaa uskoa noihin juttuihin.

Eli sinä olet todellisuudesta vieraantunut luullessasi että naiset noihin uskovat :)

• piiloalfa
        aroundandaroundwego kirjoitti:

Eli sinä olet todellisuudesta vieraantunut luullessasi että naiset noihin uskovat :)

No minä olenkin, mutta luen myös palstaa sen verran paljon (useita tunteja päivässä), että olen nähnyt naisiltakin paljon kommentteja siihen suuntaan, että he ovat samaa mieltä. Varsinkin tuota naiset tuntuvat ajattelevan, että kaikki miehet haluavat pelkkää seksiä.

Kyse on ehkä myös osaltaan nettitreffipsykoosista. Siellä kun valtaosa miehistä hakee vaan seksiä alle 30-vuotiaat tähtäimessä. Eli lisää vaan oikeaa elämää kaikille palstalaisille, niin hyvä tulee.

• InhaKyynikko

Mikä tyrmäävä isku suoraan vyön alle. Nyt piiloafa menee itkemään vessaan.

• aroundandaroundwego
        InhaKyynikko kirjoitti:

Mikä tyrmäävä isku suoraan vyön alle. Nyt piiloafa menee itkemään vessaan.

Ymmärrän että haluaisit messiin kun puhallan piiloalfan pipin paremmaksi. Kaikkea ei voi kutenkaan saada.

• sika säkissä

Mikä on aloituksen tarkoitus, muu kuin naisten panetteleminen?

• Mies-22v

Ei tässä naisia kyllä mitenkään panetella vaan lähinnä heidän harhaluulojaan jotka ovat vailla yhtymäkohtia todellisuuteen.

• sika säkissä
        Mies-22v kirjoitti:

Ei tässä naisia kyllä mitenkään panetella vaan lähinnä heidän harhaluulojaan jotka ovat vailla yhtymäkohtia todellisuuteen.

oliko muuta pointtia kun panetella jonkun harhaluuloja?

• xx?+
        Mies-22v kirjoitti:

Koittakaa nyt jo naiset tajuta, alkoi juuri yksi miehen aloittama ketju, jossa hän painotti, että miehet eivät halua naisilta muuta kuin seksiä. Ketä tässä nyt pitäisi uskoa, kun eivät miehet itsekään tunnu olevan asioista yksimielisiä?

• piiloalfa

Ei tämä ole naisten panettelua. Halusin vain luoda vähän vastavoimaa sille trendille, että naiset haukkuvat miehet palstalla todellisuudesta vieraantuneiksi, samalla kun he itse kuitenkin osallistuvat samaan todellisuudesta vieraantumiseen.

• Mies-22v
        xx?+ kirjoitti:

Koittakaa nyt jo naiset tajuta, alkoi juuri yksi miehen aloittama ketju, jossa hän painotti, että miehet eivät halua naisilta muuta kuin seksiä. Ketä tässä nyt pitäisi uskoa, kun eivät miehet itsekään tunnu olevan asioista yksimielisiä?

No eivät varmastikaan ole yksimielisiä. Suurin osa voi tietenkin olla sitä mieltä että nainen=pillu mutta eivät varmastikaan kaikki.

• sika säkissä
        piiloalfa kirjoitti:

Ei tämä ole naisten panettelua. Halusin vain luoda vähän vastavoimaa sille trendille, että naiset haukkuvat miehet palstalla todellisuudesta vieraantuneiksi, samalla kun he itse kuitenkin osallistuvat samaan todellisuudesta vieraantumiseen.

No miksei tuota nyt voinut sanoa noin suoraan. Ihan järkevän kuuloista asiaa. Yritit varmaan provosoida vaan pikkuisen. Kyllä kai molemilla sukupuolilla on harhakäsityksiä ja yleistyksiä toisistaan, jotka eivät pidä paikkaansa.

• aroundandaroundwego
        sika säkissä kirjoitti:

oliko muuta pointtia kun panetella jonkun harhaluuloja?

Aloittaja siis panettelee itseään esitellessään omia harhaluulojaan koskien naisten harhaluuloja..

• 123x
        piiloalfa kirjoitti:

Eivät palstanaiset allekirjoita aloituksen väitteitä ja aloittaja tietää sen, kunhan kärjistää.

• piiloalfa

Aloittaja siis panettelee itseään esitellessään omia harhaluulojaan koskien naisten harhaluuloja..

Tämä oli aika hyvä. :D

• N91v

- naisia saamattomissa miehissä on aina jotain vikaa
      * Totta kai miehessä on jotain vikaa, jos on vielä 30-vuotiaanakin neisyt!

- jos mies ei ole harrastanut seksiä, hän on homo tai estoinen
      * Ei välttämättä homo tai estoinen, mutta jotenkin outo ja mahdollisesti mielenvikainen. Kaikki tavalliset miehet menettävät poikuutensa alle 20-vuotiaana

• xxy

Ei pidä paikkaansa, että kaikki tavalliset miehet menettävät poikuutensa alle 20-vuotiaina. Ihan höpöjuttu.

• "- kaikki miehet haluavat vain seksiä
      - kukaan mies ei halua tavallista naista, vaan ainoastaan alle 25-vuotias kaunotar kelpaa"

Näitä ovat kyllä jankuttaneet miehet täällä.

• ei noin

Miehet ovat sanoneet, että tavisnainen käy kunhan ei ole läski

• xxy
        ei noin kirjoitti:

Miehet ovat sanoneet, että tavisnainen käy kunhan ei ole läski

Miehet sanovat palstalla paljon asioita vain loukatakseen naisia. Mistä moinen halu ilkeyteen kumpuaa, on minulle arvoitus.

• mielinkielin mies
        xxy kirjoitti:

Miehet sanovat palstalla paljon asioita vain loukatakseen naisia. Mistä moinen halu ilkeyteen kumpuaa, on minulle arvoitus.

Totta, täällähän voisi kirjoittaa ihan fiksustikin ja hyökkäämättä käyden kunnon keskustelua. Mutta ei. Jonkun on aina pakko yrittää mollata ja loukata toisia. Ikävää.

• Pistänpäs nyt joutessani vähän kommenttia näihin uskomuksiin naisten uskomuksista:

- kaikki miehet haluavat vain seksiä: en usko tätä

- kukaan mies ei halua tavallista naista, vaan ainoastaan alle 25-vuotias kaunotar kelpaa: No, joillekin miehille ei tosiaan muu kelpaa. Ongelmana onkin sen selvittäminen että ketkä ovat niitä jolle kelpaisi yli kolmekymppinenkin parisuhteeseen.

- ujo mies ei ole vaivan arvoinen: Ujo mies olisi juuri passeli, mutta riippuu tietysti vähän siitä että miten paljon sitä vaivaa pitäisi nähdä päästäkseen suhteeseen (ja pysyäkseen siinä) tällaisen kanssa. Ja jälleen ongelmana ujouden erottaminen siitä ettei miestä vain kiinnosta.

- naisia saamattomissa miehissä on aina jotain vikaa: Ei välttämättä

- hyviä miehiä ei ole olemassa: Varmasti on paljonkin

- jos mies ei ole harrastanut seksiä, hän on homo tai estoinen: En usko

- jos mies ei tee aloitetta, hän ei ole kiinnostunut: Nuorempana uskoin kyllä tähän ihan kybällä, nyt en enää täysin

- seksiä saamaton mies voi olla helposti onnellinen, aivan kuten seksiä saamaton nainenkin: No en minä nyt naisenakaan mitenkään täydellisen tyytyväinen asiaintilaani ole. Toisaalta en usko että pelkkä seksi kykenisi minua tekemään yhtään tämän onnellisemmaksi, vaan pikemminkin päinvastoin.

• kiitä vaan itseäsi

Ensimmäiset kaksi kohtaa on sellaisia, joita nyt kuulee palstalla ketjussa kuin ketjussa ja jotka tuodaan selvästi esille ihanteena, joten väistämättä en voi enää ajatella miehistä toisin. Kiitos vaan itsellenne, kun olette muokanneet mielikuvaa itsellenne epäedulliseksi - ei auta enää itkeä. Muut kohdat olet näköjään repäissyt omista epävarmuuksistasi, sillä niitä en kyllä tunnista.

• piiloalfa

Olen repäissyt ne palstanaisten kommenteista ja ne ovat muuttaneet minut epävarmaksi ja siksi tosiaan ne listasin. Minä en ole koskaan huudellut nuorien naisten ja pelkän seksin perään. Tietäisit, jos olisit lukenut viestejäni. Nyt niputit minut tämän yhden aloituksen perusteella sellaiseksi mieheksi, jollaisen ajattelet jokaisen palstamiehen olevan.

• maista omaa lääkettäsi
        piiloalfa kirjoitti:

Olen repäissyt ne palstanaisten kommenteista ja ne ovat muuttaneet minut epävarmaksi ja siksi tosiaan ne listasin. Minä en ole koskaan huudellut nuorien naisten ja pelkän seksin perään. Tietäisit, jos olisit lukenut viestejäni. Nyt niputit minut tämän yhden aloituksen perusteella sellaiseksi mieheksi, jollaisen ajattelet jokaisen palstamiehen olevan.

Näin väistämättä käy, kun itse leimaat kaikki naiset samanlaisiksi.

• Henkipoisvaan

Jos yli kolmekymppinen nainen ei ole enää kelvollinen niin entäs yli 40? Tai 50? Onko se kivaa kun ätmi ei itse kelpaa niin sitten uskotella naisille ettei nekään kelpaa. Tuleeko parempi mieli jos joku tappaa sen takia itsensä kun uskoo jäävänsä loppu elämäksi yksin? Ei kaikki naiset ole pahoja. On myös arkoja petettyjä ja jätettyjä. Ei kaikki edes tiedä mistään panoringeistä sun muista vaan elävät selibaatissa kuten yksinäisen kuuluukin :(

• maistakaa omaa soppaanne

Täsmälleen näin. Kovasti ollaan uhoamassa, mutta vastuuta omista sanoista ei haluta ottaa, saati ymmärtää, miten tällainen hyökkäävän tuomitseva asenne ennen pitkää kääntyy itseäänkin vastaan. Ei uppoa enää jälkikäteen esitetyt seliselit niihin, jotka täällä riittäävän kauan ovat menoa katselleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe