mitä tehdä

onko aika lähteä

Mitä pitäisi tehdä? Olen pitkässä suhteessa (yli8v), jossa kaikki muu on kunnossa paitsi että seksiä ei ole lainkaan. Olen mukava 28v. mies, minulla on hyvä työ, olen ihan mukiinmenevän näköinen 182/82kg, olen korkeakoulutettu ja rakastava, mutten kuitenkaan mikään nössö. Tykkään käydä museoissa, konserteissa, ravintoloissa ja matkustella yhdessä tyttöystäväni kanssa ja yllättää häntä usein erilaisilla yllätyksillä ja laittaa ruokaa yhdessä jne. Ja teen kyllä poikaporukalla asioita käyn lätkämatseissa jne enkä ole mikään kotitossukka. Mutta hän ei vaan halua minua lainkaan, vaikka "syy ei ole minussa". Seksistä ei halua edes keskustella, tuntuu niin vaivalloiselta kuulemma. Ja minä en tosiaan ole mikään haiseva tai epämiellyttävän näköinen.

Itsetunto on aika nollissa. Kun mitään seksuaalista huomiota en saa ikinä. Suuseksiä viimeksi joskus 2011.

Mietin vain kannattaako jäädä tähän suhteeseen koska kaikki muu on kuitenkin ihan hyvin. Vai pitäisikö vaan lähteä? Koska uskon että on kuitenkin tyttöjä jotka pitäisivät minusta ja jopa haluaisivat harrastaa seksiä kanssani.

9

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksesta sanon

      Lähdet, ehdottomasti. Muuten haaskaat parhaat vuotesi. Ihminen tarvitsee läheisyyttä.

    • sytytä naaraasi

      Eihän seksistä KESKUSTELLA, seksi on kosketuksia, katseita, suukkoja, hyväilyjä.., ei siitä KESKUSTELUA!

      Tunnut kirjoituksesi mukaan hyvin minäkeskeiseltä. Milloin olet itse hellästi nuolaissut naisesi intiimipaikkoja.. Vietellyt oikein kuumaksi, kehunut kauniiksi ja haluttavaksi..

      Ja hei, tyttö on alle 18v. ja siitä iästä ylöspäin puhutaan naisista! Jospa suhtautuisit naiseesi naisena, kuumana eroottisena pakkauksena.. naisesi vaistoaisi tämän ja saattaisi jopa syttyä jälleen intohimon tunteisiin sinua kohtaan.

    • onko aika lähteä

      Minä kyllä häntä hieron ja hellin ja antaisin vaikka joka päivä suuseksiä ja muuta nautintoa mutta ei kiinnosta.

      • lämmin nainen

        Naisesi on kylmä. Etsi joku, joka on sun kanssa samoilla taajuuksilla, tsemppiä!


    • …………….

      Mä jäin suhteeseen, koska kaikki muu oli hyvin. En saanut seksiä sitten siinä suhteessa enää koskaan. Useiden vuosien jälkeen puoliso löysi kyllä seksihalunsa takaisin, mutta valitettavasti ei minun kanssani. Erohan siitä sitten tuli.

      Nykyisen puolison kanssa on onneksi molemminpuolinen yhteisymmärrys siitä, että seksi on tärkeä osa parisuhdetta, eikä sen anneta lakastua.

      • Tuula-e

        Ota asia vakavasti puheeksi. Mulla oli sama tilanne, e-pillereiden takia tavara oli kuivahtanut eikä ollut koskaan mitään haluja. Meillä oli seksiä ehkä 4 krt vuodessa ja oltiin alle 30v toisiaan kovasti rakastava pariskunta. Ärsytti kun mies piikitteli ettei koskaan saa...ite en oikein tiennyt mitä olisin voinut tehdä...välillä mies sanoi ettei asia nyt häntä niin paljon haittaa...näin mentiin varmaan 5 vuotta. Sitte kerran mies otti asian puheeksi, sanoi että nyt tähän on tultava muutos, hän haluaa seksiä ja meinaa harkita sen etsimistä muualta ellei tilanne muutu. Silmäni aukenivat ja marssin samantien lääkäriin. Sain kehotuksen käyttää estrogeenivoidetta, joka heti samana iltana teki sen, että alapää ei tuntunut enää hiekkapaperilta vaan oli normaalin kostea ja samassa tulivat halutkin miestä kohtaan jota kovin rakastan! Onneksi mies avasi suunsa eikä häipynyt! Nyt seksielämämme on ihanaa! :)


      • miehesi on etova
        Tuula-e kirjoitti:

        Ota asia vakavasti puheeksi. Mulla oli sama tilanne, e-pillereiden takia tavara oli kuivahtanut eikä ollut koskaan mitään haluja. Meillä oli seksiä ehkä 4 krt vuodessa ja oltiin alle 30v toisiaan kovasti rakastava pariskunta. Ärsytti kun mies piikitteli ettei koskaan saa...ite en oikein tiennyt mitä olisin voinut tehdä...välillä mies sanoi ettei asia nyt häntä niin paljon haittaa...näin mentiin varmaan 5 vuotta. Sitte kerran mies otti asian puheeksi, sanoi että nyt tähän on tultava muutos, hän haluaa seksiä ja meinaa harkita sen etsimistä muualta ellei tilanne muutu. Silmäni aukenivat ja marssin samantien lääkäriin. Sain kehotuksen käyttää estrogeenivoidetta, joka heti samana iltana teki sen, että alapää ei tuntunut enää hiekkapaperilta vaan oli normaalin kostea ja samassa tulivat halutkin miestä kohtaan jota kovin rakastan! Onneksi mies avasi suunsa eikä häipynyt! Nyt seksielämämme on ihanaa! :)

        "Sitte kerran mies otti asian puheeksi, sanoi että nyt tähän on tultava muutos, hän haluaa seksiä ja meinaa harkita sen etsimistä muualta ellei tilanne muutu."

        Minä olisin kyllä marssittanut miehen pihalle!


      • Edellinen.......
        miehesi on etova kirjoitti:

        "Sitte kerran mies otti asian puheeksi, sanoi että nyt tähän on tultava muutos, hän haluaa seksiä ja meinaa harkita sen etsimistä muualta ellei tilanne muutu."

        Minä olisin kyllä marssittanut miehen pihalle!

        Niin sillä muualta etsimisellä hän siis tarkoitti eroa minusta eli samat ajatukset kuin aloittajalla.


    • raakaakka

      Sitä minä en ymmärrä että miksi täytyy syödä ehkäisypillereitä jos ei kerran harrasteta sitä seksiä kuin neljäkertaa vuodessa. Kyllä tuolla määrällä ihan normi kondomi vaahto jälkiehkäisypilleri sopii paremmin.. ehkä sen riemu raidankin välikkö kostuisi sitten paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe