UUSI LAIHTUMINEN?

16:8

Moi, aattelin kokeilla tota 16:8 dieettii missä siis idea on et syyään 8h aikana ja sit paastotaan 16h. Mut eka haluisin kuulla muitten kokemuksii ja tuloksii et paljo senttejä o lähteny vyötäröltä/lantiolta ja paljo paino tippunu ja läskii lähteny! :)

9

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hopit

      Eihän siinä mitään lähde, jos syöt samaa paskaa kuin ennenkin. Se 16 tunnin paastoaminen ei pelasta jos syöt väärää ruokaa. Joutava dieetti. Helpommalla pääset, kun muutat elämäntavat pysyvästi terveellisiksi.

    • miksipäei

      Höpsis. Olen kuulllut ihan hyviä tuloksia. Tietääkseni nämä dieettaajat ovat syöneet aivan niin kuin tavallisesti. Eivät ole kuitenkaan saaneet tungettua normaaleja 16 h syömiä 8h, joten ovat automaattisesti syöneet vähemmän ja silloin saaneet myös vähemmän kaloreita.

    • 123123123

      Tällaset "dieetit" on aivan älyttömiä eikä niillä saavuteta lopullisia tuloksia. 16:8-"dieetillä" ei pysty olemaan kovin kauaa koska jossain vaiheessa keho menee ns. säästöliekille ja viimestää silloin alkaa ongelmat.

      Mitäpä meinasit tehdä kun olet tavoitepainossa? Siinä vaiheessa sun on pakko tehdä oikea ruokavalio- ja/tai elämäntapamuutos koska et edelleenkään pysty jatkamaan 16:8-"dieettiä" loputtomiin.Tässä vaiheessa niitä kiloja sitten tule helposti takaisin

      • pätkäpaasto

        16:8 dieetillä ei mennä säästöliekille automaattisesti. Ihan samalla tavalla voi säästöliekille mennä syömällä 5 kertaa päivässä.
        Mikä estää noudattamasta 16:8 ruokavaliota loppuelämän ajan? Tuon dieetin ideanahan on syödä tarvittava energiamäärä tuon 8 tunnin aikaikkunan välissä. Käytännössä ihmiset jakaa ruokamäärän 2-3 ateriaan. Syö esimerkiksi klo 11 aamulla ensimmäisen kerran ja klo 19 viimeisen kerran ja kerralla tarpeeksi paljon. Mutta se on kyllä totta, ettei tämäkään ruokavalio paljoa pelasta jos terveellisen ravinnon perusteista ei ole mitään hajua.


    • iloinenlaihduttaja

      Kyllä te kaikkeen uskotte. Mikään ihme paasto ei auta pääsemään pysyvään tulokseen. Miksi ihmiset hakee ns nopeaa laihtumista koska sellaista ei ole. Olen itse kokeillut montaa vastaavaa laihdutus tapaa mutta joo-o onhan ne. Nyt olen mielestäni löytänyt itselle oikean tavan laihtua ja todella helpolla tavalla. Nyt olen noudattanut tätä Marraskuun alusta ja mielestäni mahtavat 42 kg miinusta. Tässä ei ole mitään ihme diettiä takana ja saa syödä tai pitää syödä. Tässä oppii samalla syömään oikein ja oppii oikeat ruokailutavat.

      • Anonyymi

        Laihduin 15 kg pätkäpaastolla 5 kuukaudessa. Että se siitä "paastot ei toimi" nillityksestä.
        Jos sinulla on ollut joku toimiva tapa laihtua, niin se ei tarkoita että se on kaikille oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihduin 15 kg pätkäpaastolla 5 kuukaudessa. Että se siitä "paastot ei toimi" nillityksestä.
        Jos sinulla on ollut joku toimiva tapa laihtua, niin se ei tarkoita että se on kaikille oikea.

        On taas kerran ketju luuloje alttarille.
        Kyllä 16;8 dieetti toimmi OIKEIN toteuttenuna niinkuin myös %:2 ja LCHF.

        Luuloilla turheutujia riittää SUOMI24:ssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas kerran ketju luuloje alttarille.
        Kyllä 16;8 dieetti toimmi OIKEIN toteuttenuna niinkuin myös %:2 ja LCHF.

        Luuloilla turheutujia riittää SUOMI24:ssä.

        16:8 dieetti opettaa kehon hyväksymään ajottaisen ruoan puutteen ja ilman nälän tunnetta.
        Illalla voi ihan hyvin mennä nukkumaan tyhjällä vatsalla koska tietää että aamulla voi taas syödä normaalisti. Ainut dieetti mitä voi helposti jatkaa vaikka lopun elämäänsä.
        Toimii.
        Minäkin laihduin pätkäpaastolla 15kg. Tosin siinä meni aikaa puolitoista vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:8 dieetti opettaa kehon hyväksymään ajottaisen ruoan puutteen ja ilman nälän tunnetta.
        Illalla voi ihan hyvin mennä nukkumaan tyhjällä vatsalla koska tietää että aamulla voi taas syödä normaalisti. Ainut dieetti mitä voi helposti jatkaa vaikka lopun elämäänsä.
        Toimii.
        Minäkin laihduin pätkäpaastolla 15kg. Tosin siinä meni aikaa puolitoista vuotta.

        Minä teen sen toisin päin,syön kaiken ruokani iltapäivällä,ja se toimii hyvin.Aamulla vain kahvit,päivällä vähän proteenia raejuustosta,vasta illalla kaksi kertaa kunnon ruoka.Elimistö ei tunne kellonaikoja,syöty ruokamäärä ja ravinnon laatu ratkaisee.
        Syöty ruoka pitää olla 98% terveellistä kasviksia,lihaa yms


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4756
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3394
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2826
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2508
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2286
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2276
    Aihe