Kuusi vuotias Alex ei käynytkään taivaassa!

Mani mani

Alex Malarkey halvaantui aikanaan ja meni koomaan, kertoi käyneensä taivaassa ja tavanneensa mm. Jeesuksen. Kirjoitettiin menestykirjoja. Alex kertoo nyt totuuden, hän ei ole lukenut kuusi vuotiaana Raamattua, eikä käynyt taivaassa, kaikki oli vain huomion hakua. Samanlaisia tarinoita tulee Amerikasta vähänväliä, olen jo aikaisemmin todennut ne valheeksi ja sitähän ne ovat. Ps. Alex kehottaa edelleen lukemaan Raamattua ja se on siinä.

11

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elokuvakin tehtiin

Alex keksi kaiken omasta päästään. Hyvä että viimein kertoi totuuden, hirveätä on tuollaisilla asioilla valehdella ja saada ihmisiä uskomaan tällaisia valheita. Toivottavasti muut ottavat esimerkkiä.

• funtsaaja

Alex kertoo ettei hän ollut lukenut Raamattua.
        Mitä hän oli kertonut taivaskokemuksestaan?
        Oliko siinä asioita jotka eivät olleet Raamatun
        Sanan kanssa yhtäpitäviä? Jos kuusivuotias
        on keksinyt tarinan omasta päästään ilman
        Raamatun tuntemusta, hänen on täytynyt
        kertoa Raamatun vastaisesti jotakin. Ja se
        olisi paljastanut hänet valehtelijaksi. Miten siis
        on tämän asian kanssa. En ole lukenut kirjaa
        enkä voi arvioida. Mutta funtsin kyllä.

• Samaa huijausta

On nämä sairauksien parantajina esiintyvät julistajat. Rahanahneus valta ja maine eksyttävät.

• Ilta-Lehti tänään

Alexin tapaus löytyy sieltä.

• Oishan se pitänyt arvata.

• Pasi Toivonen

Taas yksi naula lisää Mellerin arkkuun. Sääli, sillä hän on tehnyt myös jotain hyvääkin elämänsä aikana.

• Mellerillä ei ole väärien henkien erottavaa lahjaa selvästikään. Ikävää vaan, että kristinuskolla tehdään mielettömiä tuloja, vaikka kaikki perustuu valheeseen.

• Kyllä taivaskokemuksia on, mutta ei niihin tarvita mitään koomaa.
      Pyhässä Hengessä sä voit käydä tulevaisuudessa, tai jopa taivaassa.
      Raamatussa on esim profeettojen näkyjä ja ilmestyksiä, jossa he ovat Hengessä olleet tulevaisuudessa, meidän aikanamme ja ihan taivaassakin. Kukaan heistä ei vain ollut koomassa.

• Uskis.

Entä jos Alex valehtelee nyt?

• ajan saatosta...

Minulle luterilainen kaveri tuli ja esitti, että lukisin ko. kirjan.
      Kahteen otteeseen, tarkoittaen, että saisi vääränlaiset uskon- ihmisopit minulle syötettyä, kun en uskonut Sanan vastaista näköalaa.

Lukasin kirjaa kaupassa ja huomasin heti, että eihän Sana noin opeta, eli kyse on ihmisen omasta näköalasta.

Jeesus itse sanoi, että te eksytte, kun ette tunne kirjoituksia.

Melleriläisyys ja kaupallisuus hengelliselläkin puolen väärässä, ottaa kiinni ja tarjoaa väärää eteemme ja kansa, sekä kirkkojen portinvartijat eksyvät, kun eivät elä Sanasta ja Sanan mukaan.

Siksi tällaiset harhat sitten saattavat Jumalan Sanankin naurunalaiseksi.

Sanoohan muistiinmerkittynä IsoKirja sitä, että teidän epäuskonne takia, maailma pilkkaa Pyhiä asioita ja kas, tässäkin palstalla se huomataan erittäin hyvin.

Portinvartioita ei ole valvomassa seurakunnissa sitä, missä heidän pitäisi olla.
      Vartoidaan perinnäissääntöjä, mutta Sanan tuntemus puuttuu.
      Perinnäissäännöt tunnetaan, kuten Jeesuksen aikana. Ja siksi tehdään tyhjäksi Jumalan Sana.

Eli se Raamattu on tärkein ja sen ymmärtäminen.

Tämä Kuva ja Sana, / Meller, jonka olen nähnyt hyvän muistinsa, tarkan havainnointinsa avulla eläväksi sanomalehti saarnaajaksi, ei niinkään Jumalan Sanan todelliseksi sanottajaksi on saanut Siionissamme monet polvilleen ja palvomaan ihmistä. Jos hänen aikaansaamat profetiat olisi tapahtuneet, Suomikin olisi jo ollut mennen tullen vaikkapa Neuvostoliiton valloittama.
      Meiltä muuttu Valtoihin aikoinaan jopa tunnettua helluntalaisvaikuttajaa vainoja pakoon, Mellerin profetioiden tähden. Osa on jo siellä maan mullissa, kun kuolema on tavoittanut. Osa käy kesäjuhlilla IsossaKirjassa. jne.

Eli kansa eksyy ja portinvartijat nukkuu, sekä Melleri valvoo ihmisviisauden varjossa, sekä tidotusvälineitten tiedon profetioiden ääressä.

• sopivaa hellareille

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015011619034467_ul.shtml

Siinä on hellareille sintä sontaa, jota haluavat ! Poikkeus että lopulta paljasti totuuden.

Itse en kuunnellut radiosta kertaakaan kun tätä kirjaa luettiin - en uskonut siihen ja sama on muidenkin näiden ns. yliluonnollisten kokemusten suhteen.

muhammed oli psykoosissa kun sai koraanin - näin niitä yli luonnollisia kokemuksia syntyyy

Ihmisen mielikuvitus pystyy synnyttämään mitä tahansa sepustuksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      214
      3534
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2083
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1724
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      207
      1717
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1568
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1466
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1304
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1251
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1228
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1141
    Aihe