Happy Pancake?

nooaer2

Onko teillä käyttökokemuksia tästä? Vaikuttaa sikäli hyvältä sivustolta, että se on ilmeisesti oikeasti ilmainen. Ei vain ole kauheasti käyttäjiä vissiin vielä tällä. Tutustukaas nyt tähän, niin saadaan niitä ihmisiä tännekin!

14

1882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikkoo on

Ollu profiili noin 1,5 vuotta (siitä lähtien kun se avattiin), tänä aikana 4 yhteydenottoa ja 2 flirttiä (näistä toinen samalta kun yks viestittäjä). Yksi ulkolainen, kaksi joille vastasin (toinen hieman yli ikätoiveen), ei vastanneet enää mitään takasin. Neljäs oli piilottanut profiilinsa.
      Paljon tuntuu olevan pelkän (pano?)"kaverin" hakijoita, liekö varattuja.. ja paljon samoja naamoja kun S24 treffeilläkin.
      Lisäksi tuolta ei ilmeisesti saa profiilia poistettua ennenkun 18kk päästä, joten siellä saattaa olla paljon häipyneitä, jotka ei oo saaneet profiiliaan pois. Ja kun piilotetun profiilin avaa uudelleen, sitä ei saa piilotettua uudelleen ennenkun viikon päästä.
      Profiilit tarkistetaan ennen julkasua, missä voi mennä aikaa, mutta hyvä puoli tuolla on että näkee onko vastapuoli lukenut viestin. Paljon toimintoja näkyy olevan, mutta turhiahan ne on jos kukaan ei ota yhteyttä. Hyvin pärjäisi ihan vaan viestittelyllä, ainakin jos tarkotus on ihan liveseuran haku eikä treffipalstan kautta kirjottelu, flirttailu, tykkäily ym.
      Sellanen ominaisuus ois tarpeen että uusista viesteistä sais ilmotuksen s.postiin, kun ei tuonne kovinkaan usein tule kirjauduttua. En tiedä saako tulla asetuksista sellasta.

• Uuteliaas

Oletko sitten itse ollut paljon yhteydessä niihin muihin käyttäjiin?

• ei oo ollu tapana
        Uuteliaas kirjoitti:

Oletko sitten itse ollut paljon yhteydessä niihin muihin käyttäjiin?

naisena tehdä alotteita miehille, kun se on muuallakin ollu ihan turhaa.
        Mutta siis kahdelle vastanneelle neljästä vastasin, ja tänään viidennelle yhteydenottajalle, jonka tunnistin heti olevan sama kehen tutustuin ja näinkin jo joitakin vuosia sitten toisen sivuston kautta.

• sdvsdbv

Viimeks ku sitä käyttelin, tympäännyin siihen hakuun kun ne hakualueet on vaan liian isoja ja oman alueen haku haki kaikki aina jostain 500km päästä. Muuten ei tuntuis s24:stä juuri eroovan meininki, ja viestiensaannin vähyys (miehillä).

• Olisinkohan siellä ollut joku 0,5 vuotta. Flirttejä ja viestejä on tullut naisilta, tosin eivät ole edenneet kun osa on ollut ihmisiä joilla lemmikkejä ja kun on allerginen niin eläinrakkaan ihminen ei varmasti lemmikistä luovu ja näin eläinrakkaana ymmärrän kyllä täysin heitä. Itse olen lähettänyt muutamia viestejä mutta ne ovat vaan kadonneet jonnekin. Yksi jonka kanssa tuntui jotain säpinää saavan aikaan niin 2 viikon jälkeen kun treffejä alettiin sopimaan selviskin että nainen naimisissa, eli se siitä sitten, tosin sehän on sitä nykypäivän trendiä...tai ainakin minusta tuntuu olevan joka on kovin ikävä asia. Mitäs muissa sitten vikaa ollut...en oikein lämpene 400 km kaukosuhteille, kun juuret on Turussa. Myös tupakan polttajista en pidä, sekä ihmisistä jotka ovat täynnä lävistyksiä ja tatuointeja. Taidan sitten olla vaan liian vaativa.

• Roskaa, kuten muutki

Yhtä huonot kokemukset kuin tästä suoli24 treffeistäkin (profiilin poisto vaikeampaa). Kirjeystäviä voit saada, mutta tapaamisten sopimiset tuntuvat olevan todella vaikeita, en tiedä onko näissä kukaan tosissaan mitään hakemassakaan. Toisekseen tuo Tinder on kyllä itsellä ollut nykyään se ykkönen, naiset ovat pykälän paremman näköisiä, suurimmalla osalla tunnistettava kuva ja treffeillä tulee käytyä paljon useamman kanssa. Näissä perinteisissä deiteissä on se ongelma, että molemmat miettii, voiko laittaa viestiä kun on sentin liian lyhyt tai ei katsota samaa tv-sarjaa (karrikointia), mutta Tinderissä homma toimii paljon enempi kuten livemaailmassa, eli jos ulkoinen olemus miellyttää molempia, tutustellaan lyhyesti ja sovitaan treffit, jonka jälkeen katsotaan jatkot. Speksien mukaan täydellistä kumppania etsien ei koskaan löydä sitä mitä hakee.

• ilmaista_deittailua

Sivusto on tosiaan täysin ilmainen. Edes mitään maksullisia lisäominaisuuksia ei ole tarjolla. Käyttäjiä on nykyään paljon enemmän kuin vielä jokunen aika sitten. Sivuston suosio on todella kasvanut. Ilmeisesti tilausta uudelle ilmaiselle treffipalstalle on ollut. http://www.nettideittailu.com/happypancake-arvostelu/

• riittamartta2E4

Pampers ja Happy pancake
      Hauska homma on se että molemmissa mainoksissa sama musiikki.
      Jatkumoon voisi lisätä asuntomainoksen, eläkerahaston ja hautaustoimiston.

• panaania

Joka sivustolla samat ihmiset (hullut, epätoivoiset, huomiohakuiset, yh mammat, feikit) ketään ei saa kahville/kävelylle tai yhtään minnekään lähtemään.

• sitäsamaavaan

S24:lla ja muualla on paljon samoja ihmisiä. On liikaa feikkejä, outoja ja niitä, jotka hakevat vain markkina-arvoaan. Miksi tavalliset ja normaalit ihmiset eivät löydä nettideittailua??

• atomheart

Pisti vähän silmään tuosta listasta kohta "outoja". Mitä tarkoitat oudolla tässä yhteydessä? Feikit ja markkina-arvon hakijat ymmärrän, ettei niitä kaivata, mutta eivätkö oudot ihmiset saa etsiä seuraa?

Itse ainakin myönnän olevani jossain määrin 'outo' ja kerron siitä profiilissani ihan sen takia, ettei sitten myöhemmin tulisi yllätyksiä puolin eikä toisin. Voisin toki yrittää esittää tavallista ja normaalia ihmistä ja jättää mainitsematta niitä asioita, joiden arvelen olevan muiden silmissä outoja, mutta kenen etua sellanen salailu palvelee?

Olen myös huomannut, että hyvin monella (ellei peräti kaikilla) on enemmän tai vähemmän omia outouksiaan, eivätkä kaikki edes tajua itse niitä. Täysin normaali ihminen varmaan olisikin aika tylsä tapaus...

• Liinu56

Profiilin sai helposti poistettua lähettämällä pyynnön asiakaspalveluun.

• 19plus5

Tinderistä löytää paremmin seuraa kuin pannarista...

• Tyhjänsaapyytämättä

Kävin kerran aikaisemmin ja nyt ollut n.kk ajan.
      Samoja ukkoja siellä näköjään vuodesta toiseen on. Kuvaakaan ei ole vaihdettu uudempaan tai yleensä ottaen 10v vanha kuva
      Ulkoisesti jo sen näköisiä ettei kiinnosta todellakaan
      Tai sitten hakevat 30v. nuorempaa kuin itse ovat
      Sitten jos sattuu olemaan kohtuullisen näköinen, ovat niin nirsoja ettei mitään rajaa.
      Olen itse suhteellisen kaunis, ja tulee
      positiivisia kommentteja siitä, mutta siihen se useimmiten jää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe