Mitä luulette, jos ajatellaan, että olen suht normaalipainoinen tyttö, käyn salilla 4-5 kertaa viikossa 1,5-2 tuntia kerrallaan ja haluaisin, voiman kasvattamisen lisäksi, painosta pois ihan vain pari kiloa, max 5 kg, niin miten paljon täytyy alkaa syömisiään tarkkailemaan. En millään haluaisi alkaa käymään läpi kurjia dieettejä, koska syöminen on ihan mukavaa ja haluan syödä normaalit ateriat päivittäin. Päivän ohjelmasta riippuen jätän joko aamupalan kokonaan väliin tai syön 2 palaa ruisleipää kevytlevitteen kanssa. Lounaaksi ihan normaalia koulusapuskaa ja rasvatonta maitoa. Lounaan päälle yleensä kuppi teetä. Koulun jälkeen pieni välipala, jugurtti, leipä tai hedelmä, mitä nyt milloinkin köyhällä opiskelijalla kaapissa on, ja illalla yleensä pieni lämmin ateria. Onko ok että tämän verran päivittäin syön jos kaikki ylimääräiset herkut jätän pois, vai pitäisikö tästä perussyömisestäkin vielä karsia?
Perussyöminen
3
444
Vastaukset
- junnu
syö aamulla normaalisti ne pari leipää. sitten kun vielä vältät syömästä isoja annoksia, eli jaat syömisen useampaan kertaan vuorokaudessa, pitäen silti kokonais kalorit samana. eiköhän se siitä. kysy siellä salilla joltain ohjaajalta ravinto-ohjelmaa.
- jjjjj
No toi kuulostais siltä että et oo viellä kauaa käyny salilla ja siksi annan nyt muutaman neuvon että innostus jatkuisi, eli siis toi 4-5 kertaa saattaa tuntua hyvältä määrältä mutta ajaa aloittelijat yli kuntoon josta selviäminen voi kestää yli vuoden eli sitä nyt kannattaa varoa. Koita nyt aluksi laskea ne kerrat 3-4 kunnes opit "kuuntelemaan" kehoasi ja muista se että kipeillä lihaksilla ei koskaan saa harjoitella ja se mitä ravintoon tulee niin syö ateriollasi salaattia, tummaa leipää, käytä vähä rasvaista ja vähä suolaista levitettä, syö kalaa ja lihaa kerran viikossa jos mahdollista. No noilla nyt voi sit pärjä jonku pätkää...
- jjjjj
jjjjj kirjoitti:
No toi kuulostais siltä että et oo viellä kauaa käyny salilla ja siksi annan nyt muutaman neuvon että innostus jatkuisi, eli siis toi 4-5 kertaa saattaa tuntua hyvältä määrältä mutta ajaa aloittelijat yli kuntoon josta selviäminen voi kestää yli vuoden eli sitä nyt kannattaa varoa. Koita nyt aluksi laskea ne kerrat 3-4 kunnes opit "kuuntelemaan" kehoasi ja muista se että kipeillä lihaksilla ei koskaan saa harjoitella ja se mitä ravintoon tulee niin syö ateriollasi salaattia, tummaa leipää, käytä vähä rasvaista ja vähä suolaista levitettä, syö kalaa ja lihaa kerran viikossa jos mahdollista. No noilla nyt voi sit pärjä jonku pätkää...
Vähän viellä ravinnosta eli aamupalahan on se tärkein ateria eli syö jugurttia tuoremehua leipää. Kouluruokaa voit syöfä niin paljon kuin jaksat, koska nykyään kouluruuat suunnitellaan teerveellisiksi ja monipuolisiksi. Muista myös juoda vähintään litra maitoa päivässä. Ja jos on nälkä niin syö ihmeessä mutta ei mitään rasvaista vaan leipää tai hedelmiä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497