Wonder Core Smart

Teräsmummi

Onko kukaan tilannut Wonder Core Smart nimistä laitetta Tvins.comista? Näyttäisi niin kovin helpolta esim. nuo vatsaliikkeet??? Ei viitsisi ostaa turhia tavaroita täyttämään pientä kämppää vaikka tuo kapistus näyttäisikin sopivan esim. sängyn alle...kunhan ei vaan sinne jäisikin...Please jos jollain kokemusta vinkkaatko oliko hyvä???

78

6067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummu liikkeelle

      Samaa tässä miettii juurikin äitini 60v. Olisi kiva tietää, onko kapistus mistään kotoisin!!!! :)

    • alkuper.

      Äläs ny, eihän sitä tiedä ennenkuin kokeilee...Kunhan joku vaan olisi jo kokeillut ja kertoisi toimiiko???

      • pysy pois ääliö

        Vp?:n motto on elä liiku syö pekonia juo täysmaitoa lappaa rahkaa no on tuo ukko sen näkönenkin kuiva ku rusina ja muuten iso maha


    • Ostaavaiei

      Samaa olen minäkin katsonut ja miettinyt olisiko hyvä ja toiveikkaana googlettelin löytyisikö kyseisen omistajaa niin tietäisi kannattaisiko hankkia. Jospa saataisiin tänne joku joka omistaisi laitteen ja kertoisi rehellisen käyttökokemusmielipiteen!! Kesäkuntoon 2015 KIIRE!:D

      • Ritu12

        Aattelin kyllä tilata. Näyttää aika monipuoliselta eikä vie tilaakaan. Eiks sitä saa kokeilla 30 pv ja palauttaa sitten, jos ei oo hyvä. Noin tuolla lukee , että 30 päivän takuu ja rahat takaisin.


      • Rauskakaa

        Saas nähdä kuinka toimii, just haettu postista, tilasin saksasta ja kuluineen alle 60 €


    • fätti

      Minäki mietin et tilaisko? Eikö kellään kokemusta??

      • aix

        Mä tilasin kyseisen laitteen.ilmottelen sit ku sitä on päässy kokeileen et onko se iha kelpo keksintö :D


      • mummi43

        Saisipa ensin kokeilla, teoriassa hyvä telkkaria katsoessa. Kaikki vastaukset alkuvuodesta, käyttökokemuksia pitäisi löytyä, sängyn alla jo muita laitteita.


    • viiiperi

      Kyllä varmasti toimii. Liikkeethän tehdään kaikki itse ja laite antaa niihin lisää vastusta; tehokkaampaa! Tekisi mieli itsekin kokeilla

      • mazuni

        Miten vatsarutistukseen lisätään vastusta selän puolelta? Täyttää hyvin kyllä tilan sohvan tai sängyn alla, mutta muuhun tuosta ei kyllä rehellisesti ole. Samalla rahalla saa huippulenkkarit ja salikuukauden.


      • Vamppi
        mazuni kirjoitti:

        Miten vatsarutistukseen lisätään vastusta selän puolelta? Täyttää hyvin kyllä tilan sohvan tai sängyn alla, mutta muuhun tuosta ei kyllä rehellisesti ole. Samalla rahalla saa huippulenkkarit ja salikuukauden.

        Samaa olen ajatellut kuin sinä ja varmaan moni muukin. Vanha niksi toimii sata varmasti, eli; syö vähemmän ja liiku enemmän. Älkää ihmeessä laittako rahoja moiseen. Edellinen "huipputuote" TVINS:ä oli susi! Kyse paistinpannu setistä. Lähetin kuvia ja kerroin miten heidän pannu pelitti ja lähettivät uuden pannun ❓


      • Isomaha

        Vamppi minulle eivät edes lähettäneet uuta pannua että otti sen jälkeen todella *pannuun* DD. Voisihan tuo kuntolaite toimia jos ei muuten pysty tekemään vatsaliikkeitä ainakin motivaattorina. Löysin käytettynä ja nyt ajattelin sen tilata
        niin pääsen taas yhtä laitetta kokeilemaan =))))


      • Toope1000

        Nyt saa kokeilla kotona ja maksaa sitten vasta jos on tyytyväinen.


      • Paskapuhetta
        mazuni kirjoitti:

        Miten vatsarutistukseen lisätään vastusta selän puolelta? Täyttää hyvin kyllä tilan sohvan tai sängyn alla, mutta muuhun tuosta ei kyllä rehellisesti ole. Samalla rahalla saa huippulenkkarit ja salikuukauden.

        Mistä niin halpoja lenkkareita löytää? Ja tuo laitekkin todennäköisesti toimisi vielä sen kuukauden jälkeenkin


    • riku3331

      Ette oo tosissanne..

    • 61vMummeli

      Juuri tilasin Elloksesta samaan hintaan. Odotan paketin saapumista.

      • mummi43

        Kun kyllästyt, kerro, maksan 50 ja lähetyskulut.


    • 910

      Ritu12 kokeile ihmeessä ja kerro meille muillekin :)

      • diplomiliikkuja

        Kyllä ne laitteet jää yleensä kättämättä kun alkuinnostus loppuu, ikävä kyllä. Mainoksen ihmisethän ei edes käytä niitä laitteita itse, kyllä ne vatsalihakset on tullut ihan salilla.


      • läskipalaa

        Vähän myöhään tämä kommentti. Laite on huippu! Saa treenata pienessä tilassa TV:tä katsoessa. Istuen laitteella "painot" selän puolella. Teen situpseja 50 kertaa ja toistot ja se kuumottaa jo hyvin vatsalihaksia. Saa treenattua jalat, kädet ja selkää!


    • Heispa

      Hei,
      Minäkin tilasin laitteen juuri. Kiva päästä kokeilemaan ja sitten vaihtamaan täällä mielipiteitä muiden laiteomistajien kanssa. Kohta alkaa treeni! =)

      • SuomiRiika

        Latviassa hinta näyttää olevan 49,50 EUR ja alennuksella n. 47 EUR


      • Kiinnostaakovasti1

        Missä nettiosoitteessa?


    • wondercore

      Tilasin kyseisen laitteen ja hyvin toimii.oon ihan lovena tohon ja ehdottomasti paras kuntolaite mitä mulla on ollu.Huomenna taas treenit.Suosittelen muillekin ja Eikun kuntoilun riemua kaikille!

      • diplomiliikkuja

        Ei pahallla, mutta meniköhän rahat hukkaan. Uskon kun parin kuukauden päästä tulet kehumaan laitetta uudestaan tänne. Luulen tietäväni ettei kuulu mitään ja laite on torilla pian myynnissä.


      • kivalaite

        Kauanko treenaat kerrallaan?


      • Sohvaporkkana

        Miten litteäksi menee kasaan taitettuna?


    • salioisparempi

      voi ristus jotta ihmiset on mainoksen orjia :D kukapa nyt haukkus omaa laitettaan mainoksessa. täytyy muistaa myös muu liikunta siinä ohella ja ruokavalio. pelkästään tää vekotinhan ei tee ihmeitä. ei mopolla moottoritielle.

      • Sohvaporkkana

        Kaikil ei oo mahkuja ravata saleilla. Kaikki liikunta, vempeleillä tai ilman, on parempi ku ei mitään.


    • jccocug

      Hyvin toimii. siinähän oli se 30 palautusaikaa . Mahtavaa että vastusta voi säätää. Treenaan 3-1 kertaa päivässä. Litteeks menee 12 cm

    • mama12345

      Tilasin kanssa ellokselta ja ihan jees masiina, mutta on niitä parempiaki

    • muusa10

      ostin itse ja muutama päivä käytetty, kyllä hiki tulee ja vatsa punnerrus on helpompi tehdä, ei käy selkään. katotaan nyt ,palautan jos ei toimi 30 päivää aikaa palauttaa. sain äitien päivä lahjan etukäteen. eikun pömppö vatsalle kyytiä

      • muusa10

        onko kellään vielä tullut minkäänlaisia hyviä tuloksia


      • Aloittelija

        Hyvä vekotin. Joka liikettä oon tehny nyt aluksi 50 krt.
        Uskon ,että tuloksia tulee ja sais tuota vatsan seutua hieman kiinteytyyn.


      • muusa10
        Aloittelija kirjoitti:

        Hyvä vekotin. Joka liikettä oon tehny nyt aluksi 50 krt.
        Uskon ,että tuloksia tulee ja sais tuota vatsan seutua hieman kiinteytyyn.

        joo toivotaan parasta, itsellä ja vatsa harjoittelua enemmän, ihan kun olisi vähän lähtenyt, luuloa toivoa vaan...:)


      • aloittelija
        muusa10 kirjoitti:

        joo toivotaan parasta, itsellä ja vatsa harjoittelua enemmän, ihan kun olisi vähän lähtenyt, luuloa toivoa vaan...:)

        Pikkasen lihakset kivistää eilisen jälkeen,mutta tietääpähän että
        on tehny jotain.......rapakunto taitaa olla.....


      • karoliinuska

        tehokas on,vatsalihakset sairaan kipeet,ja aika kivasti saa myös vatsan toimimaan,sivuvaikutuksia,mutta myönteisiä kylläkin!!!


      • leilalopez

        Ite tilasin Twinsiltä kyseisen laitteen. Oon nyt muutaman kerran reenannu mukana olevien treenikuvien perusteella. Esim. vatsalihastreeniä tehnyt 4*20 sarjassa näin alkuun.... myöhemmin voi sit lisätä liikkeiden määrän esim 30 tai vaikka 50 kunnosta ja motivaatiosta riippuen. Mulla porkkanana se että ens kesäks 2016 pitäs mahtua kaason pukuun kaverin häihin ettei pömppömaha pullota läpi.


      • wonderwom

        Olen treenannut jo kymmenisen päivää eikä vatsa lihakset ainakaan mulla näy:( Nyt sillain että 3x10 sarjaa ja kyllä ainakin vatsalihakset kipeytyy. Onkohan tuo jotenkin rikki?


      • Entinen_sixpack
        wonderwom kirjoitti:

        Olen treenannut jo kymmenisen päivää eikä vatsa lihakset ainakaan mulla näy:( Nyt sillain että 3x10 sarjaa ja kyllä ainakin vatsalihakset kipeytyy. Onkohan tuo jotenkin rikki?

        Kymmenessä päivässä pienellä treenillä ei vatsalihaksia vielä saa näkyviin mainoksen tapaan. Mikäli niin haluat, vaatii se kokonaisvaltaista elämäntaparemonttia. Itse treenasin joskus sixpackin. Se vaati salilla käyntiä 4-6 kertaa viikossa lenkkeily ja muu liikunta ja ruokavalion remontti sekä runsaasti aikaa. Liikuntataustasi, iästäsi, kehotyypistäsi ja motivaatiostasi riippuen aikaa voi mennä jopa vuosia. Mainosten mallit eivät ole aloittaneet treenaamista viime viikolla vaan ovat tehneet sitä "koko ikänsä" kurinalaista elämää viettäen. Oikotietä "onneen" ei ole, mutta parempi vähäinen liikunta kuin ei liikuntaa ollenkaan. Pysyt virkeämpänä.


      • wonderwom

        Nyt kokeilin 2x15 sarjaa ja muutaman päivän päästä ainakin minulla on tullut jo vähän lihaksia näkyviin, on kyllä hyvä fiilis. Kaverille lainaan niin saa sekin ne 20 kiloa pois vyötäröltä muutamassa viikossa niin kehdataan mennä uimahalliin uimaankin. Niin se piti kysyä, jos kaveri lainaa pari kertaa viikossa ja en sitten tee niin lähteekö ne vatsalihakset heti pois, hitto kun tilais oman.


    • muusa10

      mittasin vatsan seutua. mittanauha näytti että puoli cm lähtenyt viikon harjoittelun aikana

    • Miesmies41

      Sehän on selvä, että mainoksessa esiintyvät mallit noudattavat tiukkaa ruokavaliota, sekä treenaavat varmastikin jopa ammatikseen. Mutta kaikesta liikunnasta on hyötyä, vaikka ne makkarst ei lähtisikään niin niiden alle muodostuu selkää ja ryhtiä vahvistavia vatsalihaksia ja saihan tuolla muitakin lihasryhmiä treenattua. En usko että 30 päivässä siiderimahaa saa pois. Harkitsen itsekin tähä helpottaaksemi selkä- ja vatsatreeniä.

    • kdhdisu

      Ostin laitteen ja olen tehnyt nyt kolmena päivänä sen treenin (35 min) joka on mukana tulevalla levyllä. Tuli vaan niiiin paikat kipeiksi, että oli pakko pitää välissä lepopäivä, että kykeni töihin. Kyllä varmana on hyväksi! Toinen juttu on, kauanko intoa piisaa. Mutta nyt ainakin piisaa ja se motivoi katsomaan syömisiäänkin ja lähtemään välillä ulos lenkille.

    • kodikhdi

      mä en tykänny ko laitteesta eihä siinä ollu mitää vastusta !!! palautin ja lähden kuntosalille.

    • Ulkonakin-mainio

      Minulla on ollut vähän vanhempi malli ja se on suosiossa,
      vaikka ei niin paljon käytössä - laiskamato nakertaa...
      Kiva ottaa uloskin ja parvekkeella tai puutarhassa saa
      happea mukavasti, joten kaksinkertainen hyöty.
      Lähettämisessä takaisin on vaivansa, mutta suosittelen.

      • Ek12

        Mulla on ollu laite vähän aikaa ja on kyllä tuloksia tehnyt


    • terveh

      Kertokaahan nyt te jotka ootte muutama kk sitte ostanut tämän laitteen, onko tapahtunut minkälaista muutosta? Ja kuinka usein olette esim viikossa laitetta käyttänyt?

      • toiveikaana

        Tässä yks eläkeläismummo, joka tilasi laitteen kesäkuun puolella. Kroppa on kiinteytynyt ja kaikki tulokset riippuvat siitä kuinka paljon käyttää. Painoa en ole saanut juuri pois, enkä ole ruokavaliota muuttanu, kun kesäaikaan ollut paljon hyviä syömisiä... paljon olen ollut myös reissussa eikä laite ole ollut mukana.
        Lasku tuli laitteen mukana, tilasin netin kautta ja maksoin päivän myöhässä koko summan. Kas kummaa, kun tuli uusi lasku vaikka vain maksoin yhden päivän myöhässä mikä oli eräpäivä. Maksuaikaa oli 30 päivää. Ihmettelin mainosta, että jopa 50 päivää...? Vai olinko käsittänyt väärin...
        Mutta aion käyttää laitetta joka päivä ja monta kertaa päivässä. Kannattaa tehdä suunnitelma, että tulee käytettyä vaikka parin tunnin välein, silloi kun on kotona. Odotan, että jouluun mennessä olen paljon timmimpi. Laitteen avulla on helpompaa punnertaa monenmoisia liikkeitä.
        Kuulin eräältä naapurilta, jonka tytär oli tilannut laitteen, että paino ei ollut pudonnut lainkaan, mutta kroppa oli kiinteynyt kauttaaltaan ja jopa 10 cm kapeempi vyötärö.


    • kuuskyt

      Minullakin vatsalihakset tulivat kipeiksi, eikös se ole merkki siitä että toimii??? Helppoa laiskemmallekin, esim. televisiota katsoessa.....

    • Huijausta

      Tuossa mainoksessa sanotaan että wonder core laitteella on 100% tehokkaampaa tehdä vatsalihakset.Varmaan onkin kun se likka mikä näytti sen ei edes vetäny loppuun vatsoja vaan hytky lattialla!!!!!!!!!

      • Huohhh

        Voi herranjumala nyt. Oli tääkin olevinaan niin fiksu kommentti, mutta oletkos kuullut että on muunkinlaisia vatsalihasliikkeitä kuin istumaannousut.... Tuo liike jossa "likka hytkyy lattialla" on todettu tehokkaammaksi kuin se että "vatsa tehdään loppuun". Tietämättömät taas huutelee.


    • sporttis

      Hei
      Tilasin ja Tykkään kovasti. Käytän päivittäin ja tilaan töihinkin yhden taukojumppaa varten. Ollut erittäin hyvä ja vastasi lupauksia ( mitä kaikki tv shoppien jutut ei ole olleet : )

    • Paadi49

      Tilasin laitteen ja vaikuttaa tosi hyvältä. Tulee helpommin treenattua kun voi kotona tehdä tällä laitteella. Aion laihduttaa tällä laitteella. Lisäksi uintia 1 km 2xvko ja kävelylenkki 8km 1xvko.
      Korvaa salitreenit hyvin ja maksaa itsensä äkkiä takaisin.

      • Kissus62

        Tilasin ja tykkään :) Pömppövatsalle kyytiä!


    • Treenimimmi2015

      Mikä tahansa liikunta on tasan parempi, kuin ei mitään liikettä. Jos tuo sohvaperunaa motivoi ja auttaa alkuun, niin hyvä! Itse entisenä sohvaperunana sain sillä juurikin sen alkusysäyksen, ja nyt liikun/treenaan monipuolisesti. Vastus on täysilläkin melko heppoinen, mutta aloittelijalle sopiva. Eli ei tuomita kenenkään valintoja, vaan kannustetaan. Reipasta syksyä kaikille, liikutaan, syödään järkevästi voidaan hyvin!!

    • murmelirt

      Kauanko laite on ollut markkinoilla esim muualla maailmassa. Eli toteutuuko edellisen kirjoittajan kommentti "vastus on täysilläkin heppoinen" jonkun ajan päästä, esim jos perheellä on yhteensä paljon käyttöä. Eli mikä on laitteen ikä, jolloin vastus ei ole enää riittävä.

    • Pertti_Perustreenaaja

      Eihän kukaan tuollaisia oikeasti tilaa, EIHÄN?!? Näkeehän idioottikin, että tuo laite on ihan täyttä kuraa. Nämä palstalla kehujat voidaan jakaa kahteen kategoriaan: 1. Hypettäjät, jotka eivät normaalisti liiku ollenkaan ja syövät mitä sattuu. Nyt he ovat kerran tai kaksi tehneet laitteella 20 min treenin ja kokevat olevansa fitness-malleja. Viikon kuluttua laite onkin jo kerryttänyt pölyä päällensä, mutta kavereille kerrotaan kuinka taivaallinen tuo laite on. 2. Twinsin/wonder coren palkkaamat nettikehujat, jotka käyvät läpi amazonin, ebayn, yms.. verkkokauppojen palautesivustoja ja netin keskustelupalstoja läpi kehuen tuotteita.

      Mainos on täynnä epäloogisuuksia ja huijauselementtejä. (Esim. laitteella ET tee yli 180º liikerataa). Mainoksen ihmiset eivät laitteesta tiedä mitään, vaan lukevat juuri sen mitä heitä käsketään sanomaan.

      Teille, jotka haluatte hyvään kuntoon: 1. Aloittakaa treeni jääkaapille. Heittäkää kaikki epäterveellinen ruoka pois ja jättäkää iltaisin karkit, yms.. herkut napsimatta. 2. Lähtekää liikkeelle. Pelkästään jo tunnin kävelylenkki aktivoi kehoa, siihen kun vielä lisää tempoa lenkkeilemällä ja yhdistää lihasharjoitteluun, niin tuloksilta et voi välttyä.

    • treenillakuntoon

      kyllä en ymmärrä kun joku tulee niin kipeäksi noilla laitteilla. Aina aloitetaan pienellä, hyvät venytykset päälle eikä tuu yhtään kipeeksi.
      Ostin joskus helmikuulla, käyttänyt paljon, farkut numeroa pienemmät meni jo kesällä, nyt useita senttejä jo pois....tyytyväinen olen, mahtava treeni telkun edessä sadesäällä, muuten lenkille=)

      • Nuuski

        Kilot karisee. Ostin kans laitteen joskus helmikuussa, treenaan 5-7 päivänä viikossa. Monipuolisesti sitä ja tätä tulee laitteella tehtyä ja etenkin "kuntopyörää" tulee tehtyä tunnista jopa kolmeen tuntiin kerrallaan. Paikat ovat kiinteytyneet, senttejä lähteny joka paikasta ja painokin tullu alas. Montaa kiloa ei kyl ollu tarvetta edes pudottaa, mut tulipa sekin tehtyä


    • Nivelrikkoinen

      Hölkkään pienellä trampoliinilla aluksi ja teen kohtuulliset venytykset. En ihan taivu videoiden mallin mukaan, mutta ilmeisesti alku-ja loppu verryttely venytyksineen on riittänyt kun en isommin ole tullut kipeäksi. Mukavasti seuraavana aamuna on tuntunut lihaksissa. Eli tuntuu toimivan ja pidän laitteen. Olkoonkin, että innostus jäänee satunnaiseksi käytöksi. Sekin on parempi kuin ei koskaan. Kuntosaliin ei ole mahdollisuutta. Tämän lisäksi kävelen noin tunnin päivässä.

    • tuloksia

      Hyvin toimii . Aluksi 30-50 kertaa toistoja tuntui rankalta ja nyt menee 150 jo hyvin. Punnerruksia sain aluksi 5-7 ja nyt 17 . Olen tehnyt säännöllisesti lähes joka päivä ja vatsa on kiinteytynyt . Arkisin on olohuoneessa käyttövalmiina niin tulee tehtyä. Vie pienen tilan.

    • tyytyväinenlaitteeseen

      Laite toimii, jos sitä viitsii käyttää säännölllisesti. Auttaa helppoisuutensa vuoksi erityisesti niitä - kuten minä itse -, joilla ei ole salikokemuksia. Punnerruksia on esimerkiksi varsin helppo tehdä. Puoli vuotta olen käyttänyt ja vartalossa on todellakin havaittavissa selviä muutoksia. Lihaksia on alkanut muodostua. Muutokset eivät tapahdu viikoissa tai päivissä, mutta järjestelmällisellä harjoittelulla kuukausien kuluttua. Olen tyytyväinen tähän ostokseen.

    • ADTJ0

      Siis kuka oikeesti uskoo noihin vempaimiin? miettikää nyt vittu oikeesti jos haluutte kotona sykkeen nousemaan niin tehkää vaikka liikkeitä oman kehon painolla. Helpostihan noi firmat tekee rahaa kun ihmiset luottaa tollasiin laitteisiin jotka ei todellisuudessa auta sua etenemään ollenkaan.

    • Liikuntatiede

      Tämä laite on juurikin niille joille kuntosali tai aktiivikuntoilu ovat täysin vieraita käsitteitä. Jos esimerkiksi punnerruksia et saa kahta enempää ja kyseisellä laitteella teet vaikka viisi, niin on tulos parempi. Sama pätee myös vatsalihaksiin. Kun pystyy tekemään sen kymmenisen punnerrusta, niin sitten voi vehkeen heivata kaappiin, alkaa olemaan jo tehokkaampaa tehdä ilman.

      • Ei kyl tuu tuloksia jos ei muuta ruokavaliota.Tuloksia alkaa näkyy vasta 3vk päästä hyvällä ruokavaliolla ja lenkkeilyllä.Ei oo rahan tuhlausta


    • mariale

      Ostin anttilasta maksoi alle 100€ ja sama cittarissa 89€. Laite minusta näppärä,käsivarret selvästi kiinteytynyt. Jalkaliikkeisiin aika köpelö,koska vaahtomuovi pitää ääntä. Selkäjumppa sujuu sutjakkaasti tv katsellen.välillä painot käsissä samaan aikaan. Vastus käsivarsiin ainakin tehoaa, tulokset tietää muutaman kuukauden kuluttua. Salilla kävin 8vuotta,nyt rahapulan vuoksi piti lopettaa.

    • nainen34v

      Tilasin tämän laitteen jotain kaks kuukautta sitten, ja on ollu kyllä hintansa väärti! Oon laihtunu melkeen 15 kg ja se on mun mielestä ihan hyvä saavutus siihen nähden että käytän tätä laitetta vaan jotai puol tuntii per päivä. Olin kaamee sohvaperuna ja tää laite motivoi hurjasti! Ruokailutottumuksia en muuttanut hirveästi kunhan vaan jätin ne hese ja mäkkiruuat ostamatta ja karkit, limut ja sipsit kauppaan. TVINS:in ja muiden "hömppäfirmojen" tuotteet yleensä osottautuu huonoiks mut tää on ihan mahtava laite!!

      • obvious2idiots

        Jaa. Luulisinpa, että niiden hese ja mäkkiruokien, karkkien, limujen ja sipsien jättäminen pois on painoasi pudottanut.


    • 19111

      Varmaan ihan toimiva jos se tosiaan ei jää sinne sängyn alle. Mulla tuli tosin vatsalihakset esiin ihan hulavanteilla (puolisen tuntia päivään) ja perus istumaannousuilla (3x20 toistoa painon kanssa), pääasia että jaksaa tehdä töitä.

    • hyvähintakusetus
      • hyvähintakusetus

        Osamaksuhinta sorry
        Ellos 99 €


    • OthersGiveUpWeKeepGoing

      Jos kukaan mollaajista osais ajatella mitä noi liikkeet todellisuudessa tekee, eikä vain vinkua kun eivät laitteesta pidä,
      (johtuu varmaan tv-shopista:D)
      voisitte tajuta että aerobinen liikunta tekee hyvää lihaksille ja peruskunnolle ja eikö laitteella tehtävien liikkeiden kaltainen aerobinen liikunta tee muka hyvää?
      Etenkin ihmisille jotka eivät ole juurikaan liikkuneet tai treenanneet. Mene salille kaikki itkee, no onko se prkel pakko mennä salille jos haluaa vaan kohottaa kuntoa himassa? Haittaako se sua jotenki? Ootko vähän tyhmä?

      Käyn kb:ssa ja vaparissa 10x/vkssa yhteensä ja lisäksi tämä laite vajaan vuoden treenin apuna. Kevyttä on kun kunto on muutenkin hyvä mutta ite kun hallitsee liikkeensä ja tekee erilaisia toistoja, tekee hlvetin hyvää kunnon ylläpidolle telkkarii kattoessa himassa... Sarjoja voi tehdä sen 300 tai todella hitaasti lihakset jännityksessä pitäen 30min tai ihan miten itelle tuntuu :D

      Mistä lähtien lihasten rasittaminen (isometrinen treeni esim) ei ole auttanut lihaksia kiinteytymään ja lisännyt kestävyyttä???

      • OthersGiveUpWeKeepGoing

        Mainonta tietysti laitteesta on ihan peruskuraa!!! Unohdin mainita.. prosentit ja kulmat ja muu pas** mitä ne tossa puhuu on vaan myyntipuhetta samalla tavalla ku meidän kansanedustajien vaalilupaukset :D


      • OthersGiveUpWeKeepGoing

        Ei voi käydä tällasta mokaa!!!
        Toi wonder core smart on ihan täyttä kuraa!!!!!!!!!!!!

        Luin jotenkin väärin ja ite puhuin tosta core 2:sta :D
        Eihän tolla tee mitään tola smartilla :D


    • Mayja-70

      Nyt kesäloman aikana kävin Tvins:n butiikissa katsomassa näitä kaikkiatoinen toistaan ihmeellisimpiä vekottimia, joista maksaa ylihintoja. Samat ovat jo nyt halvempina muualla.
      Minulle on vuosikymmenien aikana kerääntynyt vempelettä.
      En muista kaikkien nimiä, mutta se koje, mistä täällä kysellään on
      minusta epämukava ja ostin yksinkertaisemman laitteen useammalla
      harjoituksella kymmenesosalla ihmekoneen hinnasta.
      Siihen kuuluva kierreplattakin oli omasta takaa parempi ja halvempi.
      Se uusi Twist käsituella ei minusta ollut niin hyvä kuin vanha stepper,
      jota heitän ulos ja poljen lukien kirjaa tai TV:n edessä.
      Tvinsin kapineessa täytyy olla varpaillaan kunnon kierteen saadakseen.Kädet tiukasti tuessa passivoituina. Ei tehokasta.
      Saan paremman kierteen vyötärölle stepperillä ja kun en lue kirjaa harjoitan käsivarsia painojen kanssa boxaillen kiukut ilmaan.
      Se Tvinsin lelu otti enemmän reisiin kuin vyötärön kierteisiin.
      Sitten siellä oli niitä Ab Rocket muunnelmia ja minun vanha merkkini on parempi, kun takanoja on korkeampi tukien niskaa ja päätä. Hyvää!
      Sitten kokeilin sitä kapinetta, jossa ollaan mahallaan ja pidetään kiinni
      "pyöränsarvista" ja vedetään polvet rintaa kohti. 5minuutin harjoituksia. Tulee hiki eikä jaksa kauaa. Tuskallista epämukavasti.
      Ottaa pumpun päälle. Käsivarret lukittuna, polvet pariin pehmusteeseen tukien ja sääret ilmassa, jalat painamassa polviin.
      Raskas, tilaa vievä kapine, joka ei sovellu monenkaan kotikäyttöön.

      Päädyin ostamaan pari uutta yoga- ja core voimistelukirjaa.
      Yogamatto lattialle ja vatsaharjoituksia. Stepper ja tvistlevy TV:n eteen ja siinä on mukava pomppia ilman kitinää ja kolinaa kapineista.
      Voimisteluun tarkoitetut eri suuruiset kuminauhat ovat hyvää vastusta. Niillä saa monipuolista liikettä. Ei vie edestilaa.
      Klorin- ta pesuainepulloista saa painot käsiin - täytän ne vedellä tai hiekalla.Tosi hyvää! Käy kettelistäkin. Köyhän painoja.

      Mutta, jos on liikaa rahaa, niin ostaa vempelettä huoneeseensa.
      Minä tein olohuoneestani voimistelu- ja lukusalin .
      TV seinällä kaikenlaisiin DVDhin. Keskilattia vapaana voimisteluun ja PowerPlate, pyörä, Nordik Walker, Ab Rocket, Stepper, Tvistplatta, pikkuvälineitä pitkin seiniä lukuisten kirjahyllyjen lisäksi.
      Aromaöljyt ja hierontavälineet omalla paikallaan manikyri ja perikdi
      välineet helposti käsillä. Koti-SPAomassa rauhassa ja mielimusiikilla.

    • insearchofbrain

      Sometimes I wonder what the meaning of likewise fruitless dicussions on "Suomi24" should be, by hardly finding any practical comment to the point, just bla bla bla

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe