Saara Huttunen a.k.a. Eponyymi

älempi kötminkäinen

5

1727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Superi

Fiksu tyttö, joka valitettavasti jäänyt surkeiden ja onnettomien ihmisten vihan kohteeksi. Ymmärrän miksi moni näkee punaista, kun kaunis ja fiksu nainen pistää 100-0 yksinkertaisempia, väittelyssä kuin väittelyssä. Toivon että tämän naisen piina loppuu pian. Jokaisen joka on osallistunut tähän paskaan, saisi itse joutua samanamoisen vainon kohteeksi. Saara, voimia sinulle ja muista että sinä ja läheisesi tietävät mikä ja mitä olet! Vain sillä on merkitystä.

• Ex__PUA

Fiksu ja kaunis nainen?

Feministi havaittu itse teossa. Heille kaikki mitä feministit on ja tekee on "upeeta mahtavaa". Että se siitä objektiivisuudesta.

Eiköhän tuokin feministi ole hyvä esimerkki siitä, miten etuoikeutettuja naiset ovat. Jos se itse menee haastamaan ja osallistumaan keskusteluun, luottaen siihen nais-etuoikeutukseen jonka mukaan argumentti voidaan päättää heti, jos näyttää että naiselle on vaarassa tulla paha mieli.

Tämä on sitä tasa-arvoa.

Menet laukomaan tyhmyyksiä, niin sinä saat sen mukaisen vastauksen.

• YTMn_neuvot

"Fiksu tyttö,"

Paskaa.

"joka valitettavasti jäänyt surkeiden ja onnettomien ihmisten vihan kohteeksi."

Omasta syystään ja pitkällisen oman toimintansa seurauksena jäänyt niiden TÄYSI NORMAALIEN JA FIKSUJEN IHMISTEN SEKÄ MIESTEN ETTÄ NAISTEN kohteeksi jotka eivät enää jaksaneet harhaisen taapertajan ladella omaa oksennustaan ympäri nettiä.

"Ymmärrän miksi moni näkee punaista,"

Tunnut kuuluvan näihin jotka eivät tajua mistään mitään.

"kun kaunis ja fiksu nainen pistää 100-0 yksinkertaisempia, väittelyssä kuin väittelyssä."

Kaunis? Varmaan joskus menneisyydessä. Fiksu? Siinä vaiheessa kun ylipainoisuus ja totuusrelativismi määritellään fiksuudeksi. Et taida tietää miten väittelyt toimivat?

"Toivon että tämän naisen piina loppuu pian."

Juu, toivon että saa ostettua jostain aivot toimimattomien tilalle.

"Jokaisen joka on osallistunut tähän paskaan, saisi itse joutua samanamoisen vainon kohteeksi."

Et taida tajuta että tämä vaino on seurausta siitä että henkilö käyttäytyy sosiaalisesti ei-toivotulla tavalla kaiken aikaa. Vaino johtuu pelkästään henkilöstä itsestään, ja sen voisi olettaa jatkuvan niin kauan kuin henkilö jatkaa toimintaansa jota muut eivät luonnollisestikaan hyväksy.

"Saara, voimia sinulle ja muista että sinä ja läheisesi tietävät mikä ja mitä olet! Vain sillä on merkitystä."

Koko muu taitaa olla Saaran tilanteesta enemmän kartalla kuin tuo ihminen itse. Jos tajuaisi mistään mitään, varmaan lopettaisi urpoilunsa ja katoaisi näkymättömiin kunnes on saanut päänsä kuntoon.

• antifeministi_

Jokainen feministi on saastaa eikä paskakikkareenkaan arvoinen. Timo Hännikäinen on oikeassa ihan kaikessa!

• Tavallinen_ihminen
        YTMn_neuvot kirjoitti:

"Fiksu tyttö,"

Paskaa.

"joka valitettavasti jäänyt surkeiden ja onnettomien ihmisten vihan kohteeksi."

Omasta syystään ja pitkällisen oman toimintansa seurauksena jäänyt niiden TÄYSI NORMAALIEN JA FIKSUJEN IHMISTEN SEKÄ MIESTEN ETTÄ NAISTEN kohteeksi jotka eivät enää jaksaneet harhaisen taapertajan ladella omaa oksennustaan ympäri nettiä.

"Ymmärrän miksi moni näkee punaista,"

Tunnut kuuluvan näihin jotka eivät tajua mistään mitään.

"kun kaunis ja fiksu nainen pistää 100-0 yksinkertaisempia, väittelyssä kuin väittelyssä."

Kaunis? Varmaan joskus menneisyydessä. Fiksu? Siinä vaiheessa kun ylipainoisuus ja totuusrelativismi määritellään fiksuudeksi. Et taida tietää miten väittelyt toimivat?

"Toivon että tämän naisen piina loppuu pian."

Juu, toivon että saa ostettua jostain aivot toimimattomien tilalle.

"Jokaisen joka on osallistunut tähän paskaan, saisi itse joutua samanamoisen vainon kohteeksi."

Et taida tajuta että tämä vaino on seurausta siitä että henkilö käyttäytyy sosiaalisesti ei-toivotulla tavalla kaiken aikaa. Vaino johtuu pelkästään henkilöstä itsestään, ja sen voisi olettaa jatkuvan niin kauan kuin henkilö jatkaa toimintaansa jota muut eivät luonnollisestikaan hyväksy.

"Saara, voimia sinulle ja muista että sinä ja läheisesi tietävät mikä ja mitä olet! Vain sillä on merkitystä."

Koko muu taitaa olla Saaran tilanteesta enemmän kartalla kuin tuo ihminen itse. Jos tajuaisi mistään mitään, varmaan lopettaisi urpoilunsa ja katoaisi näkymättömiin kunnes on saanut päänsä kuntoon.

Vai "sosiaalisesti ei-toivotulla tavalla"? Jokaisella on oikeus ilmaista mielipiteensä vaikka se ei sinua miellyttäisi. Erilaisen mielipiteen esittäminen ei oikeuta nettikiusaamista ja huorittelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27