miten hommata pano?

jännittää-90

Olen parikymppinen nainen ja ensimmäistä kertaa elämässäni sinkkuutta on kestänyt liian kauan. Ikinä en ole baarista ketään löytänyt, joten olen ruvennut miettimään jos suoraan netistä etsisin seksiseuraa. Millaisia kokemuksia muilla on ollut? Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon ja mahdollisia varoitusmerkkejä? Miten asiassa on edetty?

22

2601

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaava

      Josolet hyvä antamaa kyl seraa löytyy aina
      Mäkin vosin panna sua jos olet terve

      • panojarppi

        Totta totta! Kyllä seuraa löytyy netistä ulkonäöstä ja -muodota riippumatta. Laitat jollekin hyvälle sivustolle ilmon ja jäät odottelemaan vastauksia. Esimerkiksi http://www.sexseuraa.com/ voit katsella niitä sivustoja. Ja kannattaa sitten muuten tavata ensin yleisellä paikalla, vaikka mies toisin ehdottelisikin.


    • Ei niin taatusti tule ongelmia panokaverin löytämisessä vaikka olisitki kunnan rumin haahka ku sivustolle ilmoituksen laittaa. Miehille se on aika helvetin iso ero sitte mutta se ei ole aloittajan ongelma.

    • sfgsdgdsfgsdf

      Tinder toimii.

      • pepre

        alastonsuomi.com


    • Moi minkä ikästä seuraa haet,olen vanhempi mies pirkanmaalta .Jos haet hetken helpotusta
      kirjoittele.
      [email protected]

    • Laita minulle vaan viestiä jos kiinnostaa. Jutellaan lisää...

    • Olen yksin asuva mies Kuopiosta, Ikää minulla 60v 172. 72 - 18 ja olen raitis ja tupakoimaton.
      Mieluusti haluaisin auttaa Sinua ja voitaneen yhdessä tutustua haluaamaasi tavalla ja avataan seksin saloja. Käytetään mielenkiintoa lisääviä asuja ja kiihotusta lisääviä hyväilyjä.
      Ota rohkeesti yhteyttä ja tule käymään ja olemaan. Voit käyttää minua opetustarkoitukseesi ja

    • tkdman

      Oli sitten varmaan aprillipila...

    • Marssit pankkiin ja talletat huntin mun tilille.Sitte tiliottees näkyy sun pano :)

    • juupajuuna1248

      Kyltti kaulaan, "ANNETAAN PILLUA" sitten vaan kadulla käveleen..

    • Anonyymi

      Voisinko minä menettää neitsyyteni sinulle?

    • Anonyymi

      Onko aloittaja jo löytänyt itselle seuraa, vai vieläkö on haku päällä?

    • Anonyymi

      Eipä kai tuo tinderiä kummempaa enään nykyään vaadi

    • Anonyymi

      Kyllä terve normaali ja sinut itsensä kanssa oleva nainen saa sen mitä haluaa.

      Kannattaa vaan muistaa ettei jää koukkuun liikaa. Kun tulee vakiintumisen aika niin voi tulla ongelmia.

      • Anonyymi

        Ja yks lisäys! Älä hae netistä miehiä. Ihmiset kohtaa aina livessä. Itse olen 70 luvun poikalapsi ja joutunut elämään 20 v iässä ilman nettiä ja omaa puhelinta. Ihmiset kohdattiin face to face eikä maailma ole muuttunut 1990 luvusta yhtään. Ihminen pystyy kusettamassa aina.


    • Anonyymi

      Älä etsi baareista,etsi vaikka ihan vierestä
      ja päätä olla rohkeampi.Mitä hyötyä on
      olla pelurimiehen höylä,visvat,aids,hepa
      siinä baarin vapaa tarjonta.

    • Anonyymi

      Nämä sinun tarinallisuudet on mies kyllä kokonaisuudessaan ihan liian banaaleja ollakseen millään tavalla uskottavia.
      Jos olet nainen, niin riittää kun sanot jollekin jampalle x ohimennen että tykkäät seksistä ja jäätelöstä ja kysyt että mennäänkö jäätelölle, niin kyllä osaa yhdistää varmasti ainakin nämä asiat toisiinsa

      • Anonyymi

        Olen tuo 70 luvun poikalapsi.

        Ehkä liian suora puhe ja asian sanominen ei ole se juttu. Isossa porukassa jos on sopiva mies niin se asia etenee kyllä ilman sanoja.

        Kaikkein huonoimmat neuvot tulee netissä.

        Siis hyvällä itsetunnolla oleva terve nainen saa hoidettua asian. Eikä itsekunnioitusta pidä unohtaa!


    • Anonyymi

      You are loveliness

    • Anonyymi

      Mene pikkujouluihin ja ota pari paukkua. Niissä on aina panohaluisia.

    • Anonyymi

      On yksi asia, jonka sattuessa on paras lopettaa yhteys siihen.
      Jos pyydetään rahaa ennen ensi tapaamista.

      Monelle tutulle on tullut ikäviä yllätyksiä.
      On vaimo, joskus useita muualla ja lapsia lauma.
      Pyydetään rahaa matkalippuun ensitapaamista varten, eikä sitä koskaan tapahdu, mutta rahankerjuu jatkuu.
      Ehdokas alkaa rajoittaa vapautta ja joutuu sopeutumaan miehen kulttuuriin, johon sopeutumattomuus voi johtaa jopa hengen menetykseen.

      Netti on pullollaan petosta, mutta kun sen tietää niin aina voi yrittää.

      Minä onnistuin kirjeen vaihdolla, tosin koin monta epäonnistumista ja usein olin minä, joka en hyväksynyt ehdokasta.
      Siihen aikaan ei nettiä ollut keksittykään.

      Voi tapahtua ihmeitäkin. Eräässä seurakunnassa muuan nuorimies rukoili itsekseen vaimoa asiaa kenellekään kertomatta.
      Sitten eräässä tilaisuudessa hänen luokseen tuli tyttö, joka sanoi "Tässä minä olen, ota tai jätä".
      Niin he sitten vähitellen menivät "samalle soppakupille".

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe