Hei Kyösti, MissäOlet??? ihmetelen suuresti että et ole vielä ottanut kantaa, Ville Niinistön ehdottaman Jumalan pilkka laki ehdotteeseen! Jumalan pilkka: Raamatussa Jeesus itse omilla sanoilla varoittaa mm. matt.luvussa "älkää eksykö,.ja jatkaa samassa evankelliumissa 18:6..mutta sitä joka viettelee yhden näistä pienistä..j.n.e. Jumala ei salli itseänsä pilkata.j.n..e..
olen kuullut usein kuinka tarmokkaasti otat kantaa moniin yhteiskunnallisiin asioihin,ja rehellisiin hengellisiin kannan ottoihon mielipiteelläsi..
.perinteisiä arvoja vastaan suunnatun ensimäisen iskun välineenä käytettiin siis Jumalan pilkkaamista. Kun julkinen pilkkaaminen nostettiin arvostetuksi ajanvietteeksi, pilkkaajat saattoivat esiintyä rohkeasti ja suosittuina sankareina.
.Länsimaiset, yhteiskunnat ja niiden omaksumat eettiset ja hengelliset arvot, moraali lainsäädäntöineen..jne..ovat perinteisesti nojanneet Raamatun sanomaan ja arvoihin..esimerkkinä Suomen Presidentin Kyösti Kallion Rukous Suomen kansalle ja armeijalle jouluna 1939, suomen ollessa suurimmassa vaarassa.hädässä..rukoilemme sinua Jumala, Herra auta Meitä..jne..siksi peräänkuulutan haluasi ja kannanottoasi kseisen asian ollessa just nyt ajankohtainen. terv. Armas P.
Jumalan pilkka
Armas Palm.
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373167- 522744
- 1412590
- 1582124
- 872012
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201898- 401519
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa261395- 521068
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241042