Millainen on suomalainen, mutta eksoottisen näköinen nainen?

hippu*

Millainen on suomalainen, eksoottisen näköinen nainen?

26

2566

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonne

      Eksotiikkaa on mahdoton havaita jos kuuluu itse eksoottiseen genreen tai kulttuuriperintöön. Eksotiikka on toiseutta, geopoliittista etäisyyttä ja distanssia.

      Jos haluan nähdä suomalaisen eksotiikan ruumiillistuman, niin minun on etsittävä jostain pieni metsälampi, jossa metsänneito on uinut lapsesta asti. Lampi on hämmästyttävän kaunis ja kirkasvetinen, syvä ja lähdepohjainen.

      Nainen ja metsä, hiljaisuus. Veden yllä leijuva kauneus ja läikkyvä kuvajainen sileällä pinnalla.

      Oooooh

    • 4 + 11

      Millä tavalla eksoottinen? Koko maailman mittakaavassa esimerkiksi maantienharmaa hiusväri on eksoottinen.

      Minulle tulee "suomalaisen eksoottisista" naisista mieleen esimerkiksi Karkkipäivä-blogin pitäjä, joka ei Suomessa väritykseltään tai piirteiltään mitenkään erityisesti poikkea massasta, mutta joka varmaan missä tahansa Pohjoismaiden ulkopuolella olisi ulkonäöltään eksoottinen.


      http://karkkipaiva.indiedays.com/2011/09/21/meikkaus-ja-itsetunto/files/2011/09/Sanni_21092011.jpg

    • i39ur93u9

      Minua on sanottu eksoottisen näköiseksi useastikin. Pienet erilaiset silmäni tekevät sen. En itse pidä omista silmistäni enkä ainakaan siis koe eksoottinen-kommentteja kehuina. Jotkut sanovat myös "tähtisilmä", mutta minulle se kuullostaa vain kiertoilmaisulta, jolla halutaan sanoa, että silmäni ovat pienet mitättömät viirut (joku sanoi myös inuiitin näköiseksi, tosin minulla on hyvin vaaleat hiukset, eskimotyypithän on tosi tummia??!)). Minä en ole mielestäni kaunis, vaikka eksoottiselta (kuulemma) näytän. Mutta minulle eksoottisen näköinen nainen on sama kuin kaunis/uniikisti viehättävä. Varmaan kaikki eksoottisen näköiset suomalaisnaiset, joita minulle tulee mieleen, ovat taustaltaan/puoliksi ulkomaalaisia. Eksoottinen siis poikkeaa aina jotenkin "kantaväestöstä". Esim. tässä jotain:

      http://1.bp.blogspot.com/-Sj2fO8czHNw/UPkjGqPeeQI/AAAAAAAAUZo/F8J1o4ewTn8/s1600/Kuvankaappaus 2013-1-17 kello 22.54.11.png

      http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/18/2014/06/10498638_10152208879975794_4086222743822043070_o.jpg

      http://lh4.googleusercontent.com/-GVSKjIs0ZIo/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAc4/p1yEix9C8KQ/s512-c/photo.jpg

      • Helmut

        Kaunis kaunis!


    • lapinpollo

      suomalaistaustainen vinosilmä on aina eksoottinen . sAAMENmaan nainen se todenäköisesti on.

    • suomieksotiikkaa

      Esim. Jutta Urpilainen on eksoottisen näköinen jonkun papua-uusi-guinealaisen mielestä.

      • uuurpilaista

        Unelmani olisi saada jutta urpilainen sänkyyn verkkosukkahousuissa,
        tosin 15kg kevyempänä kuin nyt.


    • Kaikkieksoottisia

      Suomalaiset on kaikki eksoottisen näköisiä, sillä kansamme on pieni ja me ollaan eri näköisiä kuin muut valkoiset.

    • Bang_me_a_Big_Bang

      Oma ensirakkauteni on mielestäni tuollainen. Hänellä on sellaiset tosi ilmeikkäät kissamaiset silmät, jotka saavat hänet näyttämään eksoottiselta.

    • Hän.on.eksoottinen
      • kolhoa

        Nuo leukaperäthän on oikeat tukkipöllyt.


      • Katkeruuspaistaasusta

      • novoivoi
        Katkeruuspaistaasusta kirjoitti:

        Höpö, höpö... Oot vaan kateellinen, kun on kaunis ja menestynyt nainen, ja sinä itse tällainen:

        http://is12.snstatic.fi/img/978/1288505713726.jpeg

        No kaunishan se on, mutta sanoin, vain, että melko jykevät leukaperät, jotka omasta mielestäni ei olle kaunis piirre naisella, mitä sitä tosiasioita kiistämään. Ja olen sitäpaitti mies.


      • Katkeruuspaistaasusta
        novoivoi kirjoitti:

        No kaunishan se on, mutta sanoin, vain, että melko jykevät leukaperät, jotka omasta mielestäni ei olle kaunis piirre naisella, mitä sitä tosiasioita kiistämään. Ja olen sitäpaitti mies.

        Miehet ei mieti leukaperiä noin paljon, ja tuolla nyt niin jykevät ole... Saattaa vähän korostua, kun on hoikka nainen ja yleensä ns. normaalilla suomalaisella naisella (= enemmän tai vähemmän ylipainoinen) naama- ja kaulaläskit kätkee kätevästi jyhkymmätkin leukaperät alleen. Minusta Nean leukaperät on aika lähellä tätä:

        http://2.bp.blogspot.com/__UQSIjH59iA/TB9Ss0jJpTI/AAAAAAAAEHc/utlfa3_T8E8/s320/Jennifer_Lopez_Beautiful_Face_320x380_Pixels.jpg

        Ja sitten on näitä naisia joilla on ihan jykevät leukaperät, mutta he ovat yleisesti miesten mielestä kauniita:

        https://nyoobserver.files.wordpress.com/2012/12/katie-holmes-meet-and-greet-dead-accounts-01.jpg

        http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02968/jolie_2968751b.jpg

        http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Olivia Wilde Announced New Revlon Brand Ambassador dXF323ynnbrm.jpg


      • näinsemenee

        Oikeesti miehet katsoo naisessa pelkästään vaan leukapiirteitä, muulla ei väliä koska leukapiirteet ratkaisee kaiken.


    • Sleeptime

      Stereotyypistä, massasta poikkeava.

    • heinäntekijä

      skandinaavisen näköinen on eksoottinen aika suuressa osassa maailmaa.

      suomalaisen silmiin eksoottinen suomalainen taas on sellainen, jossa on muiden piirteitä geeniperimän takia. esimerkiksi puoliksi suomalainen, puoliksi jotain muuta on usein eksoottisen näköinen.

      • Emmeoleskandinaaveja

        Tiedäthän, että suomalaiset eivät ole skandinaaveja? Niiden aitojen skandinaavien mielestä suomalaiset ovat rumia:

        http://www.nainen.com/ruotsalaiset-pohjoismaiden-kauniimpia-suomalaiset-hannilla/

        Itse en taas ole koskaan pitänyt ruotsalaisia kovinkaan kauniina, tai viehättävinä. Suomalaisissa on hieman aasialaisia piirteitä, ja ne tekevät ihmisistä pehmeäpiirteisempiä ja miellyttävemmän näköisiä, kuin nuo teräväpiirteiset skandinaavit.


    • purkkimutiainen

      Minulta on kysytty monesti olenko täysin suomalainen (olen) koska silmäni ovat mantelin muotoiset ja todella tumman siniset, tukkani on musta ja luonnonkihara (värjätty mutta oma väri on tumman ruskea ja ilmeisesti hiusten punapigmentti pehmentää mustaa väriä luonnollisemman näköiseksi..?) ja olen aika lyhyt.

      • Lyhyitäjatummahkoja

        Itseasiassa mitä pohjoisemmaksi mennään, sen lyhyempiä ja tummempia suomalaiset on. Suomalaiset ei ylipäänsä ole mitään blondeja, vaan pikemmin iho ja silmät on vaaleita, mutta hiukset tummat. Suomalaisilla on yleensä pitkähkö selkä ja iso torso sekä lyhyet raajat. Jos jollain tavalla poikkeaa noista piirteistä on eskoottinen suomessa. Suomalaiset taas ylipäänsä ovat eksoottisia ulkomailla, koska me näytämme erilaiselta kuin suurin osa valkoihoisista ihmisistä. Suomalaisilla on aika pehmeät kasvonpiirteet ja jopa suomalaismiehillä on pehmeämmät piirteet kuin muun maalaisilla valkoisilla naisilla. Suomalaisilla on harvemmin esim. isoa ja terävää nenää, vaan yleensä aika pieni ja pyöreähkö. Jotkut sanoo sitä perunanenäksi, jotkut nykeröksi.


    • päätäpidempi

      Minulta kysellään usein että mistä olet kotoisin. Silmäni ovat mantelinmuotoiset ja vino ja omaan korkeat poskipäät.. Olen lisäksi pitkä ja sirorakenteinen.

    • keijun_naapuri

      Mulla ainakin tulee heti mieleen naapurin opiskelija naikkonen. Se on varsin erikoisen näköinen, vaikka supisuomalainen onkin. Muistuttaa vähän ehkä jotain aasialaista - tosi pieni ainakin on. Alle 160cm uskoisin. Ja meidän rappukäytäväkeskusteluissa kävi ilmi, että hän joutuu ostaan kaikki kenkänsä lastenosastolta. Ihoväri on lähes vitivalkoinen, mutta vähän kellertävä, hiukset lähes mustat ja suorat. Kasvon piirteetkin on tosi pienet, pehmoset ja somat, mutta silmät on suurehkot ja erittäin tumman vihreät.
      Kuulemma hän on Kittilän suunnasta kotoisin, mutta musta hän tulee Satumetsästä.

      • Kuinkaläpinäkyväoletkaan

        Päätit sitten kuvailla itseäsi? Pohjoisessa on saamelaista verenperintöä, että tottakai olet tummatukkainen ja lyhyt, vaikka ihan suomalainen.


    • Suomalainensuomalainen

      ettekö tiedä eetä suomalaiset ja saamelaiset ovat samaa alkuperää. Suomalaiset ja saamelaiset näyttävät edelleen hyvin samalta. Ja kielikin on hyvin lähellä. Minä olen suomalainen. Lyhyt. Pitkä selkä ja lyhet jalat. Vinohkot viirusilmät. Vaalea. Pyöreä pää. Minä ja sisareni ja isäni ja sukuni isäni puolelta näytämme enemmän itämaisilta kuin keskiverto saamelaiset. Ihmettelin tätä aina ennenkuin aloin tutkimaan suomalaisten alkuperää.

    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Ihmetyttää kaikki kommentit täällä, eksoottisen näköinen nainen SUOMESSA on tumma, ulkomaalaisen näköin nainen. Tavallisen näköinen suomalainen nainen ei todellakaan ole mikään eksoottinen. Mehän olemme SUOMESSA, joten miksi ihmeessä ajattelette mikä on eksoottisen näköinen ULKOMAALAISEN MIELESTÄ??

      • Minulle yksi nätti, eksoottinen, tummat pitkät hiukset ja leveät lanteet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe