Hiukset takkuaa

Takkutukkaa

Voisko käyttää jotain ainetta, että hiukset eivät takkuuntuisi?

Hyvä kun saa kammalla läpivedettyä.
Olen leikkaillut takkuja pois, mutta on kai olemassa jokin toinenkin keino?

Hiukseni ovat paksut ja puolipitkät.

9

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röllis

      MInulla on auttanut sellainen hiuksiin jätettävä hoitoaine suihkemuodossa (siis tavallisen hoitoaineen lisäksi) ja Tangle Teezer- harja.

      • Sellainen hiuksiin

        jätettävä? Sellaisia on miljoona eikä ne kaikki ole hyviä. Mikset kertoisi merkkiä?


      • Röllis
        Sellainen hiuksiin kirjoitti:

        jätettävä? Sellaisia on miljoona eikä ne kaikki ole hyviä. Mikset kertoisi merkkiä?

        Tällä hetkellä käytän ihan halvinta Rainbow hoitosuihketta, jota löytyy ainakin Prismoista. Toimii ainakin omiin takkuihin loistavasti!


      • ppiyf
        Röllis kirjoitti:

        Tällä hetkellä käytän ihan halvinta Rainbow hoitosuihketta, jota löytyy ainakin Prismoista. Toimii ainakin omiin takkuihin loistavasti!

        myös Herbinan marja spa -suihke toimii ok.


    • kylmä kylpy

      Minua auttaa jonkin verran se, että huuhtelen viimeiseksi hiukset ensin viileällä ja sitten kylmällä vedellä - sulkee hiussuomuja.

    • Hiukset takkuaa

      Voisko olla yhteyttä sillä, että värjäsin Schwarzkopfin värjäysaineella?

    • ei takkuile.

      huuttele etikalla.

    • näin meillä

      Sanoit, että olet leikannut takut pois - Onko siis latvojasi tasattu muutama sentti jo vai tarkoititko tosiaan että takut vain lähteneet kiitämään? Värjäys saa joidenkin latvat tosi huonoon kuntoon, varsinkin jos värjää vaaleammiksi taikka punaisiksi.

      Ihan tavallista hoitoainetta voi pitää latvoissa hiusnaamiona, 10-20 min on hyvä, ja voi pitää vaikka joka päivä, jos on hyvä hoitoaine. Kun huuhtelet pois, niin harjaa ylimääräisellä kammalla Hellästi auki suihkussa. Sitten mielellään pese sellaisella aineella missä on shampoo ja hoitoaine samassa pullossa. Huuhtele taas ja harjaa kampaa ja mene kuivaamaan hellästi painellen tukkaa kaikkialta pyyhkeellä. Älä ravistele pyyhkeellä ikinä tai käytä fööniä usein, ne saa latvat monilla herkästi takkuamaan, varsinkin jos tukka on värjätty. - Näin ainakin minulla on takkuisuus mennyt aika nollille olen tietysti alkanut pitämään huolen siitä, että huonot latvat leikataan noin 4 kertaa vuodessa. Pysyy tosi siistin näköisenä.

    • Takkutukkaa

      Leikkasin itse pois takut, on pitkä ja paksu tukka. Tuli ihan hyvä.

      Laitoin tätä hiusmaskia (ostin Tukholmasta): Maria nila: colour guard masque: Palett

      Oli hyvä aine! Saako sitä Suomesta, mistä?

      Kiitos neuvoista!

      Kokeilen myös etikkaa (kai sitä pitää laimentaa) ja näin meidän ohjeita!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe