Miten aloittaa keskustelu Tinderissä?

Girlyy

Olen parikymppinen nainen ja en haluaisi jättää Tinderissä aina miesten vastuulle keskustelun avausta, mutta en oikein tiedä miten sen aloittaisi. Ideoita?
Kun en haluaisi kysyä jotain tylsää "Moi, mitä kuuluu?". Jos mun pareilla edes olis jotain pientä esittelyä olis siitä helppo keksiä, mutta kun ei oo niin..

Jos jollakin on ideoita niin otan vastaan!

9

5460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aesrdfkhd

Kirjoita vaan pelkkä moi.
      Miehet kyllä vastaavat siihen lähes aina.

Toinen juttu jos mies sanoo pelkästään moi, niin ei paljoa vastauksia kuulu...

• näin on

/thread

• vinkiks

"Moiii!, mä oon Girlyy ja mäkin olen alkoholisti"

• Girlyy

Olisha se pitäny arvata ettei täällä asiallisia vastauksia saa.. :/

• Helppoa nakkia

Ei ole vaikeaa, keksi joku tervehdys mitä toistat sitten joka miehen kohdalla - esim. "Mikä meininki?" (OK, siis esimerkkinä, mutta miehet siis ei ole turhan nuukia näiden sanavalintojen suhteen - jos nainen tekee aloitteen, se on jo koukku 99% varmuudella suussa ja mies tekee mitä vaan, kortsupakkaus sillä on jo takataskussa ja takki päällä).

Ellei miehen profiili sitten anna jotain lisäinfoa jolla saat personoitua aloituksen, esim. jos se on paidattomana kuvassa voit lisätä "Mikä meininki? Nyt on vaateale käynnissä, sullakin ehkä varaa paitaan!"... tms.

• Girlyy

En halua mitään yhden yön panoja, en tykkäile paidattomana poseeraavista miehistä, kauhea turn off muutenkin semmonen :D Kai täs nyt sit pitää yrittää keksiä jotain. Omasta mielestä noi "Moi mitä kuuluu" aloitukset on vaan niin tylsiä, että ei haluaisi itse niin keskustelua aloittaa. Olispa helppoa jos jokanen laittais persoonallisia kuvia edes yhden ja vähän kertois pari jutskaa itestää ni vois siitä keksiä.

• Helppoa nakkia

Joo, mutta teekin aloite vain siksi niille mätcheille, joilla symppis-kuvia ja jotain persoonallista kerrottavaa profiilissaan, ja jätä pintaliitäjät oman onnensa varaan (= ne saa tehdä sinulle aloituksia).

Toki, jos klikkailet jatkoon vain hyvännäköisiä hattarapäitä lukematta tekstiä, niin omapa on murheesi...

Kortsupakkaus takataskuassa nyt oli läppää, korostaakseen kuitenkin sitä, että miwhwt *on* helppoja jos edes sanot vaan "Mitä jäbä!" aloitukseksi.

(ja joo, älä käytä "moi" ja "hei" vaan jotain edes vähän erottuvampaa kuten "morjentes!"... se riittää)

• muutama tässä

1) Phase 1, match, completed. Jatketaanko vaiheeseen kaksi? :)

2) Meillähän on selvästi vetovoimaa matchin verran. Jutellaanko, ja katsotaan, onko pidemmälle?

3) Ensimmäinen itseäni erityisesti kiinnostava mätsi :) Jos sinuakin kiinnostaa, heitä pieni viesti takaisin. :)

4) Päivän trivia: puna- vai valkoviini? Jos siis tästä viestinvaihdosta päästäisiin etenemään joskus tapaamiseen saakka. ;)

5) Ohitetaanko perinteiset "moi, mitä kuuluu"-viestit? Minua kiinnostaisi tietää sinusta jotain hieman syvällisempää. Kuten esimerkiksi 'lisää tähän joku kiinnostava asia'

6) Kas, meillähän on match! ;) Ajantappoa, viihtymistä, seuranhakua vai omaa kultaa etsimässä?

Jotain noista esimerkiksi.

• Girlyy

Kiitos, noihan on jo ihan hyviä pohjia, toki noita muokkaisin pikkasen enemmän oman tyylisiksi! Mä oon livenä hyvä pitämään keskustelua yllä ja juttelemaan uusien ihmisten kanssa, mutta tinderin kautta se ei oo yhtä helppoa. Mut mä nyt lähen tästä kokeilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe