Kohta vuosi erosta,sen tarkemmin syihin paneutumatta mutta syyt ei ollu tunteiden häviäminen eikä pettäminen,itse tein ratkaisun ajatellen avopuolison parasta,tuntuu vaan niin pahalta miehenä kun ex löysi melkein heti uuden kumppanin ja varmaan elää onnellista elämää,itse jäi ikävän ja tunteiden kanssa yksin,joo on ystäviä ja harrastuksia mutta ei ne ajatuksia vie yhtään parempaan suuntaan,tämä kiirastuli vaan jatkuu ja jatkuu.Hyvää yritin tarkoittaa ja kaikki käänty omaan järjettömän pahaan oloon.
Tuska vaan jatkuu...
2
274
Vastaukset
- Uusi onni
Oma paha olo koettu itselläkin, minut jätettiin. Oikeastaan mikään muu ei auta kuin että päästät irti. Kaikella on tarkoituksensa. Jos teidät oli tarkoitettu yhteen, se päivä tulee vielä. Jos ei ollut, löydät uuden tarkoituksen elämälle. Ymmärrän kaipuusi ja ikäväsi, itse rämmin kuukausitolkulla siinä suossa. Kunnes tajusin että en voi elätellä toiveita kun toinen ei rakasta. Luovutin, lopetin unelmoimasta siitä mikä oli mennyttä. Aloin elää taas. Ja nyt olen onnellisessa suhteessa ihmisen kanssa joka oli nuoruudenrakastettuni kymmenen vuotta sitten. Tiedän että sanat ei lohduta, ei lohduttanut muakaan silloin. Mutta laske irti menneestä. Et voi tietää mitä hyvää tulevaisuus voi tuoda tullessaan jos et anna mahdollisuutta. Tsemppiä ja jaksamisia!
- epäonnen sydän
ymmärrän sua täysin. itse tehny samoin ja kaikki tapahtui ihan samalla tavalla.ex-puoliso löysi heti uuden. lohtua tuo lapset silloin kun ovat minulla. liikuntaa kannattaa harrastaa. saa hetkeksi muuta ajateltavaa. Ei auta, vaikka muut sanovat, ett kyllä se siitä. jos itse ei ole kokenut tuskaa, ni muiden sanomisilla ei ole mitään hyötyä. Itse olemme valintamme tehneet ja nyt kärsimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude20915074Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t12710520Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy11910087Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089341Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k529162Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237059Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk566935Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826507Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1696176Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335598