Kohta vuosi erosta,sen tarkemmin syihin paneutumatta mutta syyt ei ollu tunteiden häviäminen eikä pettäminen,itse tein ratkaisun ajatellen avopuolison parasta,tuntuu vaan niin pahalta miehenä kun ex löysi melkein heti uuden kumppanin ja varmaan elää onnellista elämää,itse jäi ikävän ja tunteiden kanssa yksin,joo on ystäviä ja harrastuksia mutta ei ne ajatuksia vie yhtään parempaan suuntaan,tämä kiirastuli vaan jatkuu ja jatkuu.Hyvää yritin tarkoittaa ja kaikki käänty omaan järjettömän pahaan oloon.
Tuska vaan jatkuu...
2
297
Vastaukset
- Uusi onni
Oma paha olo koettu itselläkin, minut jätettiin. Oikeastaan mikään muu ei auta kuin että päästät irti. Kaikella on tarkoituksensa. Jos teidät oli tarkoitettu yhteen, se päivä tulee vielä. Jos ei ollut, löydät uuden tarkoituksen elämälle. Ymmärrän kaipuusi ja ikäväsi, itse rämmin kuukausitolkulla siinä suossa. Kunnes tajusin että en voi elätellä toiveita kun toinen ei rakasta. Luovutin, lopetin unelmoimasta siitä mikä oli mennyttä. Aloin elää taas. Ja nyt olen onnellisessa suhteessa ihmisen kanssa joka oli nuoruudenrakastettuni kymmenen vuotta sitten. Tiedän että sanat ei lohduta, ei lohduttanut muakaan silloin. Mutta laske irti menneestä. Et voi tietää mitä hyvää tulevaisuus voi tuoda tullessaan jos et anna mahdollisuutta. Tsemppiä ja jaksamisia!
- epäonnen sydän
ymmärrän sua täysin. itse tehny samoin ja kaikki tapahtui ihan samalla tavalla.ex-puoliso löysi heti uuden. lohtua tuo lapset silloin kun ovat minulla. liikuntaa kannattaa harrastaa. saa hetkeksi muuta ajateltavaa. Ei auta, vaikka muut sanovat, ett kyllä se siitä. jos itse ei ole kokenut tuskaa, ni muiden sanomisilla ei ole mitään hyötyä. Itse olemme valintamme tehneet ja nyt kärsimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707