Tuska vaan jatkuu...

Epätoivoinen

Kohta vuosi erosta,sen tarkemmin syihin paneutumatta mutta syyt ei ollu tunteiden häviäminen eikä pettäminen,itse tein ratkaisun ajatellen avopuolison parasta,tuntuu vaan niin pahalta miehenä kun ex löysi melkein heti uuden kumppanin ja varmaan elää onnellista elämää,itse jäi ikävän ja tunteiden kanssa yksin,joo on ystäviä ja harrastuksia mutta ei ne ajatuksia vie yhtään parempaan suuntaan,tämä kiirastuli vaan jatkuu ja jatkuu.Hyvää yritin tarkoittaa ja kaikki käänty omaan järjettömän pahaan oloon.

2

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi onni

      Oma paha olo koettu itselläkin, minut jätettiin. Oikeastaan mikään muu ei auta kuin että päästät irti. Kaikella on tarkoituksensa. Jos teidät oli tarkoitettu yhteen, se päivä tulee vielä. Jos ei ollut, löydät uuden tarkoituksen elämälle. Ymmärrän kaipuusi ja ikäväsi, itse rämmin kuukausitolkulla siinä suossa. Kunnes tajusin että en voi elätellä toiveita kun toinen ei rakasta. Luovutin, lopetin unelmoimasta siitä mikä oli mennyttä. Aloin elää taas. Ja nyt olen onnellisessa suhteessa ihmisen kanssa joka oli nuoruudenrakastettuni kymmenen vuotta sitten. Tiedän että sanat ei lohduta, ei lohduttanut muakaan silloin. Mutta laske irti menneestä. Et voi tietää mitä hyvää tulevaisuus voi tuoda tullessaan jos et anna mahdollisuutta. Tsemppiä ja jaksamisia!

    • epäonnen sydän

      ymmärrän sua täysin. itse tehny samoin ja kaikki tapahtui ihan samalla tavalla.ex-puoliso löysi heti uuden. lohtua tuo lapset silloin kun ovat minulla. liikuntaa kannattaa harrastaa. saa hetkeksi muuta ajateltavaa. Ei auta, vaikka muut sanovat, ett kyllä se siitä. jos itse ei ole kokenut tuskaa, ni muiden sanomisilla ei ole mitään hyötyä. Itse olemme valintamme tehneet ja nyt kärsimme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe