Tuska vaan jatkuu...

Epätoivoinen

Kohta vuosi erosta,sen tarkemmin syihin paneutumatta mutta syyt ei ollu tunteiden häviäminen eikä pettäminen,itse tein ratkaisun ajatellen avopuolison parasta,tuntuu vaan niin pahalta miehenä kun ex löysi melkein heti uuden kumppanin ja varmaan elää onnellista elämää,itse jäi ikävän ja tunteiden kanssa yksin,joo on ystäviä ja harrastuksia mutta ei ne ajatuksia vie yhtään parempaan suuntaan,tämä kiirastuli vaan jatkuu ja jatkuu.Hyvää yritin tarkoittaa ja kaikki käänty omaan järjettömän pahaan oloon.

2

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi onni

Oma paha olo koettu itselläkin, minut jätettiin. Oikeastaan mikään muu ei auta kuin että päästät irti. Kaikella on tarkoituksensa. Jos teidät oli tarkoitettu yhteen, se päivä tulee vielä. Jos ei ollut, löydät uuden tarkoituksen elämälle. Ymmärrän kaipuusi ja ikäväsi, itse rämmin kuukausitolkulla siinä suossa. Kunnes tajusin että en voi elätellä toiveita kun toinen ei rakasta. Luovutin, lopetin unelmoimasta siitä mikä oli mennyttä. Aloin elää taas. Ja nyt olen onnellisessa suhteessa ihmisen kanssa joka oli nuoruudenrakastettuni kymmenen vuotta sitten. Tiedän että sanat ei lohduta, ei lohduttanut muakaan silloin. Mutta laske irti menneestä. Et voi tietää mitä hyvää tulevaisuus voi tuoda tullessaan jos et anna mahdollisuutta. Tsemppiä ja jaksamisia!

• epäonnen sydän

ymmärrän sua täysin. itse tehny samoin ja kaikki tapahtui ihan samalla tavalla.ex-puoliso löysi heti uuden. lohtua tuo lapset silloin kun ovat minulla. liikuntaa kannattaa harrastaa. saa hetkeksi muuta ajateltavaa. Ei auta, vaikka muut sanovat, ett kyllä se siitä. jos itse ei ole kokenut tuskaa, ni muiden sanomisilla ei ole mitään hyötyä. Itse olemme valintamme tehneet ja nyt kärsimme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe