kävin yli kaks viikkoa sitte ottamassa toiset korvareijät korvalehteen ja minulle annettiin ohjeeksi että hoitokorvakorut saa ottaa kahden viikon päästä pois. luin täältä että aika on vähintään kuusi viikkoa ja otin hoitokorvikset pois eilen ja nyt sattuu ja aristaa ja märkii.mitä pitäisi tehdä?
voiko vaatia korvausta korvareijittäjältä vääristä hoitoohjeista
3
132
Vastaukset
- Palstan perusteella?
No onhan täällä muitakin ohjeita kuin tuo 6vkoa... Että huolla nyt vaan ne korvasi kuntoon ja jätä vaatimukset vaatimatta. Muistitko desinfioida korut, jotka laitoit hoitokorvisten tilalle? Samoin korvanlehdet kannattaa molemmilta puolin puhdistaa.
- 19+9
Desinfioi ja pidä huoli ettei hiukset takerru kiinni koruihin. Älä koskettele tai pyörittele koruja. Parantumisaika on AINA suuntaa antava ja kaikki me ollaan yksilöitä. Toisella parantuu parissa viikossa toisella parissa kk. Tuskinpa mitään korvauksia saisit.
- sgtdufjghj
Minulle annettiin aikoinaan ohjeeksi juuri pyöritellä koruja? En tosin tiedä sitten, jos on jo tulehdus päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403017- 702527
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332038- 181436
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366- 131259
- 101254
- 221231