Konfata Apache 1.3 niin ettei se kertoisi koko maailmalle, mikä versio minulle on PHP:sta SSL:sta jne..?
Apache 2:ssa se on muistaakseni mahdollista, mutta entäs 1.3:ssa?
Onko mahdollista?
4
402
Vastaukset
- seuraava
php-sivu
kertoo myös paljon muuta.- apache
Lue se kysymys uudestaan :)
Et PHP:n saa konfattua ihan php.ini:ä puukottamalla kohtaa missä sitä kielletään kertomasta olemassa olostaan... ja webmin:llä taas saat apassia konfattua et se kertoo esim pelkän major version(oletan et toi toimii myös tuossa mainitsemassasi 1.3 versossa)...
- alkup.
...sitä ettei vaikka netcraft saisi tietää mikä versio Apachesta php:sta, ssl:sta, jne.. minulla on asennettu. Nyt nämä tiedot näkyvät siinä.
En halua että krakkeri saa niin helposti versionumerot selville.
Apache2:ssa muistaakseni voi määritellä, kuinka paljon tietoa se kertoo palvelimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206006Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233331Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612760- 292660
- 821704
- 1471582
- 1481531
- 91333
- 961108
- 121088