Miten kysyä pettämisestä?

Suoraan vai kiertäen?

Kävi niin, että löysin pesukoneesta käyttämättömän kondomin, oli siis siinä muovissa vielä. Itse olin pesukoneen täyttänyt lukuunottamatta kahta taskullista paitaa, jotka mieheni sinne työreissunsa päätteeksi oli laittanut. Muita taskullisia vaatteita koneessa ei ollut, ja löytämäni kumi oli erilainen kuin ne, mitä olemme mieheni kanssa käyttäneet. Seksiä meillä ei kyllä ole ollut kuukausiin, joten en usko että minun takiani kanniskelee mukanaan.

En väitä että mies pettää, en tosin ihmettelisi jos pettäisi. Kortsuhan on voinut tarttua mukaan vaikka terveyskeskuksesta ja unohtunut taskuun. Mietin, että selvyys tähän olisi kuitenkin saatava, mutta miten kysyn? Kerronko mitä löysin ja mistä ja pyydän selitystä vai kysynkö jotenkin kierrellen? Uskon että tälle on jokin selitys kyllä.

11

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä vähän ole hyvä

      Jossain oli. Ei saa kysyä: Petätkö sinä minua?
      Pitää kysyä jämäkästi: Miksi petit minua? Tällä kysymyksellä -pettäjä tulee yllätetyksi.
      Mutta jos voit -älä kysy, älä vielä. Etsi lisää todisteita ensin, kysy sitten vasta.

      Jos et ole varma pettämisestä, jos pokkasi pitää. Ole kuin mitään ei olisi tapahtunut ja ala seuraamaan pettämisen merkkejä miehen käytöksessä. Voit tehdä huomioita, niin kauan kun mies ei ymmärrä sinun epäilevän.

      Kyllä se mies on itse kondomin taskuun ja tarkoituksella asettanut.Jos oli yön yli työreissu, on voinut käydä baarissa. Eri asia, saiko vai ei.

      • Ap.

        Millaisia pettämisen merkkejä pitäisi etsiä? Hän viettää paljon aikaa puhelimensa kanssa, mutta niin on tehnyt aina, ainut muutos on että puhelin on enemmän äänettömällä. Ei käy kavereiden kanssa ulkona enempää kuin ennen, ehkä vähemmän. Tekee pitkää päivää töissä, mutta se johtuu siitä, että nyt tekee töitä isommalla sopimuksella. Seksiä ei ole, hän ei tee aloitteita mutta en tee minäkään. Minulla on haluja, mutta ei miestä kohtaan ja hänellä varmaan sama juttu, en ole hänestä haluttava. Työreissuja on saman verran kuin ennen. Puhelinta en halua tutkia ainakaan luvatta.


      • ihana elämä
        Ap. kirjoitti:

        Millaisia pettämisen merkkejä pitäisi etsiä? Hän viettää paljon aikaa puhelimensa kanssa, mutta niin on tehnyt aina, ainut muutos on että puhelin on enemmän äänettömällä. Ei käy kavereiden kanssa ulkona enempää kuin ennen, ehkä vähemmän. Tekee pitkää päivää töissä, mutta se johtuu siitä, että nyt tekee töitä isommalla sopimuksella. Seksiä ei ole, hän ei tee aloitteita mutta en tee minäkään. Minulla on haluja, mutta ei miestä kohtaan ja hänellä varmaan sama juttu, en ole hänestä haluttava. Työreissuja on saman verran kuin ennen. Puhelinta en halua tutkia ainakaan luvatta.

        Ja liitossa? Miksi? Aikoinani itse lähdin nuoruuden liitosta.. en kestänyt sitä yksinäisyyttäni siinä. Vuosia ja huolia kulunut, mutta olen löytänyt ihmisen jonka lähellä on hyvä olla. jaamme iloja ja surujakin, olematta aviossa tai asumatta saman katon alla. On niinkuin mikä tahansa liitto- noin muutoin- jaamme kuluja, jaamme ruokaa ja muuta, ja suunnittelemme tulevaisuuden juttuja.

        Lasteni isä todennäköisesti petti, kortonkeja oli auton hanskalokerossa. Myöhemmin ajattelin, että ihan sama- kun olin jo lähdössä, saapahan vapautensa kun ei rakasta.


      • Ap.
        ihana elämä kirjoitti:

        Ja liitossa? Miksi? Aikoinani itse lähdin nuoruuden liitosta.. en kestänyt sitä yksinäisyyttäni siinä. Vuosia ja huolia kulunut, mutta olen löytänyt ihmisen jonka lähellä on hyvä olla. jaamme iloja ja surujakin, olematta aviossa tai asumatta saman katon alla. On niinkuin mikä tahansa liitto- noin muutoin- jaamme kuluja, jaamme ruokaa ja muuta, ja suunnittelemme tulevaisuuden juttuja.

        Lasteni isä todennäköisesti petti, kortonkeja oli auton hanskalokerossa. Myöhemmin ajattelin, että ihan sama- kun olin jo lähdössä, saapahan vapautensa kun ei rakasta.

        Ei tämä kauaa ole tällaista ollutkaan! Eikä seksittömyys ole rakkaudettomuutta, hän on minulle todella tärkeä. Ollaan vieläkin nuoria, ei lapsia, naimissakaan ei olla oltu kovinkaan kauaa eikä yhteisiä lainoja. Helppoahan tällainen tilanne olisi nollata mutta kai kaikissa suhteissa on vaikeaa välillä. Jos pettää tai etsii oikeasti ihmistä jonka kanssa tehdä niin, niin en tiedä miten tässä käy. Kai sitä voi toista rakastaa vaikka pettäisikin? Noh, katsotaan nyt.


    • hmm.

      Ei kukaan tunnusta pettäneensä. Selitys toki löytyy vaikka minkälainen. Se on siksi jos tulee seksitilanne tai onko hänellä rakastajatar? Missä ne muut kondomit ovat.

    • laalaa5

      Osta jotain oudon merkkisiä kortsuja. Laita niistä yksi pesukoneeseen esim. housujesi taskuun. Tyhjentäessäsi konetta "löydät" sen taskustasi. Aseta se pesukoneen päälle, jätä siihen. Sitten tarkkailet miten miehesi reagoi nähdessään kortsun siinä, vai reagoiko mitenkään... Älä tee muuta tällä erää. Myöhemmin ala kulkea useammin kodin ulkopuolella, mieluiten silloin kun mies on kotona. Ellei mies reagoi mihinkään mitenkään, kannattaa kysellä hänen tulevaisuuden suunnitelmia.

      Olette nuoria. Miksi riudut seksittömässä liitossa? Ei voi ymmärtää.

      • Ap.

        No minä kyllä olen nyt käynytkin enemmän ulkona ja tanssimassa, eikä mies ole siihen juuri reagoinut, lähinnä kannustaa menemään ja viettämään aikaa tyttöjen kanssa. Oliko tällä kortsukikkailulla tarkoitus siis herättää mustasukkaisuuden tunnetta miehessä vai mitä? Entä jos hän kokeilee nyt samaa minuun ja ihmettelee kun en sano mitään?

        En oikein osaa tuohon seksittömässä liitossa riutumiseen muuta sanoa kuin että naimisiin mennessä ei meiltä kysytty että tahdotko harrastaa seksiä elämäsi loppuun asti vaan että tahdotko rakastaa. Kaikkiin liittoihin mahtuu kuivia kausia ihan varmasti. Enkä minäkään täydellinen ole, olen aika temperamenttinen ja kovapäinen nainen, siinä saattaa olla liikaa miehelleni kuitenkin. Tavallaan siis ymmärtäisin pettämisen, vaikka aina sanotaan ettei itseään saa syyttää. Mutta kenenkäs muun vika se sitten olisi?


    • bdkdkd

      Mene nukkumaan ennen miestäsi ja vedä se kortsu päähän ja katso miten mies reagoi.

    • kumipakkaus

      Työnnä kortsu piluusi ja pyydä mieheltä suuhoitoa ja katso miten mies reagoi kun kieleen tuntuu kumipakkaus.

    • Anonyymi

      Pettäjä on mies ei myönnä heittää häränpyllyissä vitsiä sivusuhdetta ylläpitää kokoajan pitääkö tyhmänä? Pyytänyt lopettaa viesttelyn

    • Anonyymi

      Paha asia. Miltä sinusta nyt tuntuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      299
      3418
    2. 202
      2941
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2524
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      167
      1289
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe