Jokainen mies tietää mitä tarkoittaa, kun naiseen vähän panostetaan, nähdään vaivaa, otetaan itsestä irti kaikki jne.
Kysynkin naisilta: otatteko mieluummin YTMin, joka ei panosta teihin vai ATMin joka panostaa teihin?
Panostava/Ei-panostava mies
9
174
Vastaukset
- mitäsäluulit
Kyllä kiitos, otan mieluusti YTM:n joka panostaa minuun, näkee vaivaa vuokseni.
Minäkin otan panostavan YTM:n, kuten 99 % naisista.
Jos nainen pitää miestä jollakin tapaa alempitasoisena/-arvoisena, niin hän ei rakasta tätä. Rakastettu mies on aina ihailtu, arvostettu ja haluttu. Siis YTM.- trollibensa
" Minäkin otan panostavan YTM:n, kuten 99 % naisista."
Valitettavasti meitä ei riitä kaikille ja mekin tietysti valkkaamme. trollibensa kirjoitti:
" Minäkin otan panostavan YTM:n, kuten 99 % naisista."
Valitettavasti meitä ei riitä kaikille ja mekin tietysti valkkaamme.Tyypillinen (tahallaan) väärinymmärrys, mutta osoittaa hyvin sen, etteivät miehetkään rakastu naisiin, joita eivät kykene ihailemaan, arvostamaan ja haluamaan.
- tuskin vanha
helka kirjoitti:
Tyypillinen (tahallaan) väärinymmärrys, mutta osoittaa hyvin sen, etteivät miehetkään rakastu naisiin, joita eivät kykene ihailemaan, arvostamaan ja haluamaan.
kurppa saa ytmiä, toivo toki voi.
Suomeksi siis nuo mainitut vaihtoehdot ovat että joko minä olisin ihastunut mieheen, mutta mies ei minuun, tai minä en olisi ihastunut mieheen, mutta mies olisi minuun. Kumpikaan noista ei olisi mielestäni yksinäisyyttä parempi vaihtoehto.
Mutta todellakin tuolla panostamisella mies pystyy kyllä nostamaan tasoaan minun silmissäni, sillä minun nähdäkseni vaivannäkö toisen eteen osoittaa sitä kiinnostusta, ja tottakai minusta kiinnostunut mies on aina lähtökohtaisesti paljon parempi kumppaniehdokas kuin täysin välinpitämätön.
Eikä sen panostamisen todellakaan tarvitse olla rahallista, vaan yksinkertaisesti sitä että mies etsii löytää aikaa ollakseen minun kanssani ja auttaa joissakin käytännön asioissa jotka osaa paremmin kuin minä.- deittiprofessori
helkallehan sopisi mainiosti ATM-mies. Heiltähän löytyy paljon yhdistäviä asioita kuten netissä roikkuminen ja ainainen valittaminen :)
- tietäjä.
ahahahahaahahahahahah! Siitä sai taas netissä päivystävä kurppa kuulla!! :D
- helkakurppalla
on joku semi-atm, ei tuollaista kitinää kukaan tasokas mies kuuntele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1776454Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto775339Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143725Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1223365Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1832737Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742325Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12088Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val421675Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191596- 981326