On kauhistus jos esim sairaalapappina toimiin rappari.
Kirkon tiloja annetaan salaisesti myös vapaamuurareille klo 24
että he tuolloin voivat palvella petoa.
Ei ole ryhtiä mäkisellä
76 PAPPIA JA KANTTORIA KUULUU VAPAAMUURAREIHIN
6
267
Vastaukset
- 145
Ja miten ihmeessä liität sen transhumanismiin? Olitko humalassa kun kirjoittelit?
- näinsemenee
Uskikset aina kännissä trollailee.
Kolmio kirkossa sanoi :
76 PAPPIA JA KANTTORIA KUULUU VAPAAMUURAREIHIN
_________
Mistäs tuo tieto on peräisin ???- Tiedetään.useampiakin
Niinkö vähän vain?
Muka. - freemasonery
eikö ne kaikki... kuntien johto...
- huihuihuihuihuihuihui
On se hyvä että kauhistelun aiheita maailmassa riittää. Tai paremminkin että maailmassa on kaikkea mistä voi kehitellä itselleen kauhistelun aiheita, jos ei niitä muuten ole riittävästi.
Tästä jatkuvasta kauhistelusta kiinnostuneena aloin kuitenkin etsiä tietoa, mistä tässä kauheassa vapaamuurariudessa oikein mahtaa olla kyse. Ja löytyihän sitä tietoa. Seuraavassa jutussa sektariaaniset lahkolaiset itse asettavat vapaamuurariuden rinnakkain vertailtavaksi sektariaanisen lahkolaisuuden kanssa, ja osoittautui että joka osiossa toinen poppoo näistä kahdesta osoittautuu oikeammassa olevammaksi, rationaalisemmaksi, suvaitsevammaksi, eettisemmäksi ja hyväntahtoisemmaksi kuin toinen. Lukekaapa itse jokainen osio, ja todetkaa sama asia:
https://www.gotquestions.org/free-masonry.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066