On kauhistus jos esim sairaalapappina toimiin rappari.
Kirkon tiloja annetaan salaisesti myös vapaamuurareille klo 24
että he tuolloin voivat palvella petoa.
Ei ole ryhtiä mäkisellä
76 PAPPIA JA KANTTORIA KUULUU VAPAAMUURAREIHIN
6
259
Vastaukset
- 145
Ja miten ihmeessä liität sen transhumanismiin? Olitko humalassa kun kirjoittelit?
- näinsemenee
Uskikset aina kännissä trollailee.
Kolmio kirkossa sanoi :
76 PAPPIA JA KANTTORIA KUULUU VAPAAMUURAREIHIN
_________
Mistäs tuo tieto on peräisin ???- Tiedetään.useampiakin
Niinkö vähän vain?
Muka. - freemasonery
eikö ne kaikki... kuntien johto...
- huihuihuihuihuihuihui
On se hyvä että kauhistelun aiheita maailmassa riittää. Tai paremminkin että maailmassa on kaikkea mistä voi kehitellä itselleen kauhistelun aiheita, jos ei niitä muuten ole riittävästi.
Tästä jatkuvasta kauhistelusta kiinnostuneena aloin kuitenkin etsiä tietoa, mistä tässä kauheassa vapaamuurariudessa oikein mahtaa olla kyse. Ja löytyihän sitä tietoa. Seuraavassa jutussa sektariaaniset lahkolaiset itse asettavat vapaamuurariuden rinnakkain vertailtavaksi sektariaanisen lahkolaisuuden kanssa, ja osoittautui että joka osiossa toinen poppoo näistä kahdesta osoittautuu oikeammassa olevammaksi, rationaalisemmaksi, suvaitsevammaksi, eettisemmäksi ja hyväntahtoisemmaksi kuin toinen. Lukekaapa itse jokainen osio, ja todetkaa sama asia:
https://www.gotquestions.org/free-masonry.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321614- 391526
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601286- 681275
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2011047Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2651036- 691034
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16880Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106858