on kumma kun soitan apelle hän lyö luurin korvaan ei vastaa tekstareihin.Jos joskus saan puhuttua niin puhe kääntyy työttömyyteeni.On sanonut vaimolleni myös että se jätkä ei ole tehnyt päivääkään töitä.Viimeksi kyseli että kuinka monta vuotta olen tehnyt verokortilla töitä?Ja että minusta ei ole mitään hyötyä hänelle.Haukkuu tytärtääkin että on perseestä.Kun käymme joskus heillä niin teeskennellään ihan muuta.Anoppikin on lähtenyt mukaan.Kyllä ihmisistä näkee kaksinaamaisuuden
Johan
potuttaa..
2
234
Vastaukset
- entykkääminiästäni
Kaikista ei voi tykätä.
- minätykkäänvävystä
Ei sillä ole merkitystä tykkäätkö miniästäsi vai et. Pääasia että poikasi tykkää. Taitaa olla miniällekkin parempi kun et tykkää. Onkohan tunne molemminpuolinen? Vai onko peiliin katsomisen paikka? Mitä se miniäbon sulle tehny, tai jättänyt tekemättä? Eikö muistanut lähettää äitienpäiväkorttia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223007- 392607
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381463- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621