Että

pettynyt..

näin meillä.Appi ei vastaa puh.eikä tekstareihin jos minä soitan.Joskus harvoin jos puhutaan puhelimessa niin tulee kyse työttömyydestäni.Kerra oli sanonut ja vielä häiden jälkeen vaimolleni et se jätkä ei ole tehnyt päivääkään töitä.Ja minulta kysynyt että montako vuotta olen tehnyt verokortilla töitä?Tytärtään haukkunut puhelimessa.Anoppikin lähtenyt kaksinaamaisuuteen mukaan.Kun käymme joskus heillä niin ollaan taas niin erilaisia.Hääaamunakin naljaili että hääauto on romuttamolla ja oli muutenkin huonolla tuulella.

9

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoit-su

      Anna olla, älä soita. Ilkeä ihminen on ilkeä, ei se siitä muutu.

    • kakmmdmf

      Hallelujaa. Minkä takia sun pitää jollekkin appivanhemmille soitella??? minä olen ainakin itse naimisissa naisen kanssa en hänen vanhempien ja jos niiden toiminta ei mua miellytä, niin ei minun tarvitse heidän kanssa olla paljoa tekemisissä...

      • just noin

        Olen samaa mieltä. Meillä ainakin kumpikin soittaa omille vanhemmilleen ei apille tai anopille. Ja tosiaan, usein elämä on paljon helpompaa, kun pitää etäisyyttä.


    • Ainoa huonotuulinen

      Hääauto oli romuttamolla ja muutenkin huonolla tuulella?
      Ihmeauto.

    • iskä

      Kuka nyt tyttärelleen työtöntä luuseria haluaa kun maailma on parempiakin pullollaan.

      • Käytöskurssille!

        Ihminen paljastaa sivistystasonsa käytöksellään, kuten "iskä" ja aloittajan appi..


    • Margareeta

      Sinua siis kritisoidaan työttömyydestä ja verottomasta työn tekemisestä.
      Et näköjään ole toivottuna vävynä tullut appivanhemmillesi ja täten olisi viisampaa vävyn olla soittelematta.

      Enemmän kuin näihin tuloksettomiin yhteyden yrityksiin, kehoittaisin sinua keskittymään oman elämän kohentamiseen.
      Opiskeluun ja töiden, väliaikaistenkin töiden vastaanottamiseen keskittynyt mieli vapautuu piinaavasta tunteesta olla epätoivottu vävypoika.

      Ymmärrän kyllä, että pitkään jatkunut työttömyys on aikamoinen haaste löytää työpaikka rohkeallekin ihmiselle.

      Pidä välimatkaa appivanhempiin niin kauan kuin nämä perusasiat työn suhteen ovat auki.
      Tämä voi viedä pitkiä aikoja, ennen kuin tulehtuneet suhteet tasoittuvat. Se on yhteydessä reippaasen yritteliäisyyteen tulevaisuuden suhteen.
      Tämä vaatii erityistä napakkuutta kaikissa asioissa, joten joudut siinä ylittämään nekin, joilla on työpaikka.

      Napakkuutta osoittaa jo se, että et ota vastaan tölväyksiä, vaan suljet toistaiseksi oven appelaan. Avaat sen sitten, kun kaikki asiasi ovat kunnossa ja omaat itsekunnioitusta mittavan määrän.

    • älä välitä

      Jos he eivät halua olla yhteydessä sinuun, niin anna olla. Tuskin itsekään nautit kauheasti heidän seurastaan? Eläkää omaa elämäänne perheenä ja anna vaimosi pitää yhteyttä vanhempiinsa yksin.

      Tee myös itsellesi selväksi että työttömyys ei ole häpeä eikä merkki laiskuudesta, vaan voi sattua ihan kenen tahansa kohdalle (toivottavasti myös apen) Sitä paitsi työtönkin voi tehdä arvokkaan osansa perheensä hyväksi esim. hoitamalla kotia ja lapsia, ja ylläpitämällä perheessä hyvää ilmapiiriä johon ei kuulu työssäkäyvien kiire ja stressi. Kun itse uskot olevasi arvokas sellaisena kuin olet, ei toisten arvostelut enää pahoita mieltäsi.

    • appiukko_munapää

      Neljään vuoteen en ole appivanhempien luona käynyt. Ei kutsuttu edes viimeisimmän lapsen ristiäisiin. Jos sattuvat ennen kuolemaan, niin en mene hautajaisiin.

      Vaimo käy lasten kansa pari kertaa vuodessa kahvilla, siinä kaikki. Oikeastaan paljon parempi näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe