Ulkona on yli kymmenen astetta pakkasta.
Taloyhtiön idiootit päättivät sorkkia putkia tammikuussa.
Sisällä ei ole lämmitystä.
Lämmintä vettä saadaan vasta aamulla.
Vituttaa ja palelee, sanoisinko.
Arvtkaas mitä!
12
62
Vastaukset
Onko sinulla pyyhettä? Pyyhe on hyvä. Housuun ei kannata kusta, lämmittää vain hetken.
On kylpytakki ja iso oranssi pyyhe, mitä niillä pitää tehdä?
Hmh, ei ihme, etteivät teikäläiset tykkää olla pohjoisessa, kun heti lämpötilan laskiessa kustaan housuun....kurpizza kirjoitti:
On kylpytakki ja iso oranssi pyyhe, mitä niillä pitää tehdä?
Hmh, ei ihme, etteivät teikäläiset tykkää olla pohjoisessa, kun heti lämpötilan laskiessa kustaan housuun....Kääriydy niihin. Etkö ole lukenut Linnunradan käsikirjaa liftareille?
Haistapa paska.icepicked kirjoitti:
Kääriydy niihin. Etkö ole lukenut Linnunradan käsikirjaa liftareille?
Haistapa paska.En ole. Alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan siltä että pitäisi.
Pakko haistaa, jos Hesasta päin tuulee. :)
Biologi// No joo, mutta olin saanut selville, etten saa tuota yhtä kesätyöpaikkaa, Siwasta en saanut ruokaa, koska se saatanan myyjä lähti jonnekin kaupasta, kävelin ulkona pakkasessa ajatellen, että pääsisin kotia lämpimään niin ei sitten sitäkään, kun ei lämmitys toimi tai suihkuun pääse. Mietin, josko heräisin huomenna neljältä, mutten ehkä jaksaisi koulussa ja noiden "aamu" on varmaan siinä kymmenen yhdentoista aikaan.... :(kurpizza kirjoitti:
En ole. Alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan siltä että pitäisi.
Pakko haistaa, jos Hesasta päin tuulee. :)
Biologi// No joo, mutta olin saanut selville, etten saa tuota yhtä kesätyöpaikkaa, Siwasta en saanut ruokaa, koska se saatanan myyjä lähti jonnekin kaupasta, kävelin ulkona pakkasessa ajatellen, että pääsisin kotia lämpimään niin ei sitten sitäkään, kun ei lämmitys toimi tai suihkuun pääse. Mietin, josko heräisin huomenna neljältä, mutten ehkä jaksaisi koulussa ja noiden "aamu" on varmaan siinä kymmenen yhdentoista aikaan.... :(Älä vaivaudu lukemaan muita kuin ensimmäisen; käyvät tylsiksi.
Ostin neukkuhatun.icepicked kirjoitti:
Älä vaivaudu lukemaan muita kuin ensimmäisen; käyvät tylsiksi.
Ostin neukkuhatun.Okkeis. Mistä päin kirjastoa ne löytää?
Haiseeko se sitten pahalle?kurpizza kirjoitti:
Okkeis. Mistä päin kirjastoa ne löytää?
Haiseeko se sitten pahalle?(se valehtelee. Eivät ne käy tylsiksi)
- oi_Wikipedia
icepicked kirjoitti:
Kääriydy niihin. Etkö ole lukenut Linnunradan käsikirjaa liftareille?
Haistapa paska.Tieisitkö että paska on ukrainalainen perinne leipä sakä babyloniaainen jumala?
Kato vaikka Wikipediasta
- biologi_ei_kirj.
Mukavaa vaihteluahan se vain on, jos välillä on pirtti kylmänä. Lämmintä vaatetta vain päälle.
- fnfnfn
Älä mene huomenna kouluun :)
Täällä on niin kova pakkanen, että vaapuin ekaa kertaa noin 10 vuoteen toppahousuissa kouluun.
Minä voin muuten kertoa mikä minua vituttaa. Vähän vaan.
Oli tarkoitus olla kämpillä viikonlopun yli (olen siis paennut suurimman osan ajasta kotiin viikonlopuiksi, koska noh, en ole saavuttaut vielä mitään suurta ystävyyden tasoa muiden kanssa kotona on perhe, kaverit JOISTA OIKEASTI PIDÄN JA JOIDEN KANSSA EN TUNNE PIENTÄ AHDISTUSTA ja koira), koska silloin on yhden tyypin synttärit mutta sitten iskä ilmoitti, että minun "pitää" tulla käymään kotona koska kännykkäni lakkaa toimimasta. No, olin lähdössä jo tänään, mutta sitten muistin, että minulla on huomenna tentti ja pääsen lähtemään vasta silloin. Kotona olen noin yhdeksältä. Koska ne synttärit on lauantaina, joudun siis lähtemään kotoa joho kahdeltatoista tai kahdelta riippuen monelta ne alkaa/paljon on varaa myöhästyä. Kaiken kaikkiaan tulen kotona viettämään noin yhden ja puoli päivää. Tekisi mieli vaan jäädä kotiin, mutta en voi, koska "elämä alkaa mukavuusrajojesi ulkopuolella" tai jotain ja koska onhan se nyt kohteliasta mennä kun on kerta kutsuttu. Plus se on ihan kivaa varmastikin ja surkuttelisin muuten kotona peiton alla miten kivaa muilla on.
En tule pääsemään sitä tenttiä läpi, mikä ärsyttää myös senkin takia että en voi tentin takia mennä aikaisemmalla junalla ja se on viimeinen tenttikerta rauraurau.
- Fnfn Fnfn// Höh. Otan osaa.
Jeeeee! Ne toimii nyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982