Millainen nainen lähtee panettamaan

tautivaarakin

...noin vaan, netistä tutun kanssa??
Sitä olen miettinyt, ja läheltä seurannut... Naapurina jo iäkkäämpi leskimies, taas sinkku
kun hänen naisystävä, mukava,fiksu ja kivannäköinenkin lähti. Olivat useamman vuoden.
Nyt miehellä ramppaa uusia seuralaisia. 1-3 yötä majailevia naisia..
Kuulin että netistä mies niitä hakee,ihan omalla puh.nrolla ja tiedoillaan. Sillä on kovat halut ja fantasiat.
Naisille kelpaa,hetkeksi ainakin! Aika rohkeita, lähteä outoon ympäristöön ja jonkun huusholliin ja tuosta vaan? Entäs jos "huonosti kävisi" ja mies olisi vaikka väkivaltainen? Mites sitten..Itse olet sinne itsesi tyrkännyt, turhaa vinkua apua.
Ootte te naiset tyhmiä?!

8

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • get on babe

      Kyllä tyhmänrohkeita seksinälkäisiä naisia piisaa. Eräällä tutulla käy kodin ovi tiuhaan ja jotkut naiset ajaa vaikka toiselta puolen suomea jotta sais edes keran.Ihan hullua touhua.

    • ajomeiseikiirehdi

      kysy naapurilta että antaako ne akat sille myös hanuria, jos antaa ekoilla treffeillä anusta nin on aika kuoma kyllä jos kairaamaan pääsee kaikkia hanuriin.
      sitten ne naiset palaa taas treffipalstoille kertoen että oli pakko katsoa tämä kortti ja sitten taas viritellään viikko sitten katkennutta kirjoittelua, kyllä nuo naiset tunnetaan, eipä silti tuli itsekin koeajettua useampaa naista treffipalstoilta jotka kertoivat että ei seksisuhdetta ollenskaan ja ne olivatkin sitten aika liukkaita alapäästään, mutta kuten arvaat, lantiopohjan lihakset olivat jääneet hoitamatta eli löysää oli

    • Itsenäinen

      Nää akat on helppoja, epätoivoisia ja rumia luusereita jotka ikionnellisia kun edes joku heidät joskus huolii.:)Siinä syy.

      • namipillut

        Kyyllll!!! Näitä jakorasioita pitää olla...ja paljon !!! Niistä haittaakaan ole...senkun potkasee (käskee) ulos ja seuraava horo tilzlle !!!!


    • kjähkjäh

      No ei kannata mennä tuntemattoman miehen asunnolle, tuon omalleni. En usko että kovin moni uskaltaa pahaksi heittäytyä, kun makkarin oven takana päivystää kolme emännälleen uskollista saksanpaimenkoiraa. :P

      • miksikoiraapitäspelätä

      • kjähkjäh

        Mul on kolme koiraa joista kaksi oikeasti toimivia. Ei tarvii pelätä jos ei oo pahat mielessä.


      • allerginen

        Ne pyydetään tietty mukaan....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe