Haluaisin ennen kaikkea naisen tuollaisella luonteella, mutta kaikki hyvässä kuosissa olevat naiset tuntuvat olevan niin meneviä ja sosiaalisia, että se on iso turn-off. Nörään itse vaan kotona, mutta sen lisäksi käyn neljä kertaa viikossa salilla ja pari kertaa viikossa lenkillä. Tuntuu että on täysin mahdoton löytää salinörtti nainen.
Miksi ujot ja hiljaiset naiset eivät käy salilla?
27
407
Vastaukset
- 18+8
Miksi aurinko nousee aamulla ja laskee illalla.
- ujonen
Salilla on ahdistavaa, kun ihmiset katselee. Parempi treenata kotona.
- 1+1
Vähänkin ujompi nainen menee naisten salille.
- 9+6
Olen ujo ja himaileva nainen, joka käy salilla.
Ulkonäöstä et koskaan uskoisi tätä, koska olen käynyt jo monta vuotta. Ihmisten tuijotus kyllä ahdistaa, samoin liiviin tunkijat.
Miksi muka mainitsemasi luonteisen naisen tulisi näyttää joltain seinästä revästyltä?
En tajua,miksi ihmisille on niin vaikeaa ymmärtää, ettei luonnetta voi lukea ulkonäöstä!- mystified.
Miten naista pitäisi lähestyä? Varmaan kaikki lähestymiset ovat naisten mielestä tuota liiviin tunkemista, ainakin jos mies tulee tutustumaan jossain muualla kuin baarissa ja alkoholin vaikutuksen alaisena?
- rohkelikko
mystified. kirjoitti:
Miten naista pitäisi lähestyä? Varmaan kaikki lähestymiset ovat naisten mielestä tuota liiviin tunkemista, ainakin jos mies tulee tutustumaan jossain muualla kuin baarissa ja alkoholin vaikutuksen alaisena?
Kerran tuli tyyppi vastaan kadulla ja sanoi, että ei voinut päästää ohi kulkemaan, vaan oli pakko tulla juttelemaan. Muutamat kahvit käytiin juomassa sen kanssa, ei siitä muuta tullut. Rohkea poika kuitenkin.
Tuo on kyllä hyvä pointti, ettei ulkonäkö sitä luonnetta useinkaan kerro. Olen itsekin tavallaan ujo, tosin en kai normaalisti mitenkään silmiinpistävästi varmaankaan, mutta mielenkiintoisiin miehiin tutustuminen on vaikeaa.
Käyn silti salilla ja pukeudun siellä (kuin myös kesähelteellä ulkona) melkoisen niukasti, koska treenatessa ja muutenkin liikkuessa tulee aina hiki. En voi käsittää miten jotkut jaksavat treenata pitkissä trikoissa, tai jopa collegehousuissa ja –takissa ja muutenkin ovat heti natisemassa kylmyydestä kun yrittää avata ikkunaa että vähän vaihtuisi ilma.- ätmi
stellaria81 kirjoitti:
Tuo on kyllä hyvä pointti, ettei ulkonäkö sitä luonnetta useinkaan kerro. Olen itsekin tavallaan ujo, tosin en kai normaalisti mitenkään silmiinpistävästi varmaankaan, mutta mielenkiintoisiin miehiin tutustuminen on vaikeaa.
Käyn silti salilla ja pukeudun siellä (kuin myös kesähelteellä ulkona) melkoisen niukasti, koska treenatessa ja muutenkin liikkuessa tulee aina hiki. En voi käsittää miten jotkut jaksavat treenata pitkissä trikoissa, tai jopa collegehousuissa ja –takissa ja muutenkin ovat heti natisemassa kylmyydestä kun yrittää avata ikkunaa että vähän vaihtuisi ilma.Kuinka niukasti? Pelkät seksikalsarit päällä?
- 12+12
ätmi kirjoitti:
Kuinka niukasti? Pelkät seksikalsarit päällä?
Stellu salilla.
https://miriammogilevsky.files.wordpress.com/2011/11/gymglamourgirl.jpg 12+12 kirjoitti:
Stellu salilla.
https://miriammogilevsky.files.wordpress.com/2011/11/gymglamourgirl.jpgNo juurihan tuossa edellä sanoin etten voi mitenkään pitää noin pitkä trikoita kun tulee hiki. Lyhyet löysät shortsit ja hihaton paita on minun saliasuni.
Miksi v*tussa tuo nainen sitä paitsi istua röhnöttää tuossa penkkipunnerruslaitteen päällä, kun haukkareita tuollaisilla höyhenpainoilla voisi tehdä seisaallaankin? Minua korpeaa salilla kaikista eniten juuri tuollaiset ihmiset jotka varaa laitteita semmoiseen puuhaan mihin niitä ei oikeasti edes tarvittaisi, ja sitten muut saavat odotella vuoroaan.- 12+12
stellaria81 kirjoitti:
No juurihan tuossa edellä sanoin etten voi mitenkään pitää noin pitkä trikoita kun tulee hiki. Lyhyet löysät shortsit ja hihaton paita on minun saliasuni.
Miksi v*tussa tuo nainen sitä paitsi istua röhnöttää tuossa penkkipunnerruslaitteen päällä, kun haukkareita tuollaisilla höyhenpainoilla voisi tehdä seisaallaankin? Minua korpeaa salilla kaikista eniten juuri tuollaiset ihmiset jotka varaa laitteita semmoiseen puuhaan mihin niitä ei oikeasti edes tarvittaisi, ja sitten muut saavat odotella vuoroaan."Miksi v*tussa tuo nainen sitä paitsi istua röhnöttää tuossa penkkipunnerruslaitteen päällä, kun haukkareita tuollaisilla höyhenpainoilla voisi tehdä seisaallaankin?"
No kyllähän peppu näyttää paremmalta tuossa laitteen päällä istuessa. Löysissä shortseissa treenaavat voi hyvin nostella niitä käsipainoja seisaaltaan, ei siinä laitteita tarvita. - ATM-automaatti
12+12 kirjoitti:
"Miksi v*tussa tuo nainen sitä paitsi istua röhnöttää tuossa penkkipunnerruslaitteen päällä, kun haukkareita tuollaisilla höyhenpainoilla voisi tehdä seisaallaankin?"
No kyllähän peppu näyttää paremmalta tuossa laitteen päällä istuessa. Löysissä shortseissa treenaavat voi hyvin nostella niitä käsipainoja seisaaltaan, ei siinä laitteita tarvita.Stellu on kyllä ihan toivoton välillä.
Vartalo on kunnossa, mutta salille laitetaan päälle löysät shortsit ja vaimonhakkaajapaita? :D Laita nyt edes lyhyet ja tiukat spandex-shortsit, ja sit toppi. Ehkä niitä miehiäkin alkaa löytymään helpommin...
Tuohon malliin:
http://img003.lazygirls.info/people/alessandra_ambrosio/alessandra_ambrosio_spandex_shorts_and_a_tiny_top_leaving_a_yoga_class_in_la_18_09_2012_W8fvhOur.sized.jpg - miten haluaa
mystified. kirjoitti:
...kunhan ystävällisesti. Jos naisesta tuntuu lähestyminen häirinnältä niin kyllä sen aika nopeasti huomaa.
- reippahastivaan
mystified. kirjoitti:
No ei ainakaan mun kohdalla. Aika paljon siedän, ennekun räpsähdän silmille, mikä vaatii kyllä jo jotain törkeää ehdottelua tai jatkuvaa kyttäystä siitä huolimatta et mulkoilen siihen tyyliin, et voisitko hullu seniili lopettaa...
Juttelu on ok, kannattaa aloittaa moikkaamalla, kyllä siitä näkee, onko nainen ilahtunut huomiosta. Sitten vaan varovaisesti normaalia juttelua, niinkuin ihminen ihmiselle ja jos nainen vähän flirttaa tai antaa muuta kiinnostukseen viittaavaa, niin voi pyytää esim. bileisiin, klubille tai vaikka syömään salin jälkeen. ite ainakin syöksyn laarille reenin jälkeen samantien ja ei paljoa vaatis, et seurakin kelpais.
Ja jos nainen punastelee hämillisen näköisenä tai jännittää, niin sekin voi olla merkki kiinnostuksesta, varsinkin, jos on ujo ihminen kyseessä, mut kannattaa varoa tuossa väärinkäsitystä ja seurata tilannetta rauhallisemmin.
Koska salitreenaus on pitkäveteistä ja liian päljon ihmisiä pienessä tilassa ahdistaa. Itse käyn juoksemassa ja uimassa. Joogaan myös säännöllisesti kodin rauhassa. Sali on jotenkin rasittava paikka ainakin tälle ujolle ja hiljaiselle.
En ole erityisen ujo ja hiljainen, mutta introvertti kyllä. Koko saliympäristö ahdistaa ja siellä tulee itselleni liian suorituskeskeinen ja jotenkin totinen ja iloton fiilis. En edes tykkää katsella niitä vempaimia, saatikka käyttää niitä. :D Ja melko tylsältä ja monotoniseltahan se touhu vaikuttaa.
Ylipäätään itseäni hieman ärsyttää se, että todella monille sali tuntuu olevan se ainoa oikea ja autuaaksi tekevä paikka. Puhutaan sitten kunnon kohotuksesta, laihduttamisesta, ulkonäön parantamisesta, niin vastaus on aina sali! Ikään kuin muita vaihtoehtoja ei olisi.
Liikkuminen ja "itsestä huolta pitäminenhän" ovat tietysti jonkinlainen tämän päivän uskonto - ja kuntosali sitten ilmeisesti se pyhäkkö tai temppeli, minne kaikkien uskovien pitää säännöllisesti ja tottelevaisesti marssia.
Käyn itse tanssitunneilla ja kävelylenkeillä. Epäsäännöllisen säännöllisesti jumppaan ja joogaan kotona. Tanssin joskus kotona myös omia hassuja koreografioitani.:) Mulle on tärkeää, että liikunta on hauskaa ja vaihtelevaa.- 3+7
Joka sukupolvella ja joka vuosikymmennellä on kotkotuksensa, joita myöhemmin naureskellen hävetään. Kuka muistaa vielä neonväriset ihosukat ja aerobicin :D :D :D
- multitool
3+7 kirjoitti:
Joka sukupolvella ja joka vuosikymmennellä on kotkotuksensa, joita myöhemmin naureskellen hävetään. Kuka muistaa vielä neonväriset ihosukat ja aerobicin :D :D :D
Aerobic! Kasarilla kysyi keneltä tahansa naiselta, että mitä hän harrastaa, niin vastaus lähes aina: aerobiccaan.
- jeeeeeeeeeeeeee
Sali on helppo. Rasvaa palaa helposti ja turvallisesti aerobisissa laitteissa ja lihaskuntolaitteet siinä vieressä. Ongelmakohtia voi hioa spesifisesti.
Itse tykkään esim juoksumatolla junkutella menemään, ei tarvi kytätä liikennettä tai rempoa crosstrainerilla kuin hullu apina.
Salikin on vaihtelevaa, ei mulla ainakaan ole viikon aikana yhtään samanlaista päivää:)
Uskonto..? kyllä, aiheuttaa totaalista riippuvuutta, jos siitä osaa nauttia!!!!!
- ei kiitos
Vuosia sitten kokeilin salilla käyntiä. Tylsää. Liikun mieluummin ulkoilmassa.
- oispa onni ja autuus
naisill on niin suuri ongelma nykyään se haluttomuus. sortuva kaienmaailman ryyppäjiiin retkuihin ja pettäjiin se muuttaa varamaan luonnettta. kumpa me kaksi ssamanlaista hiljaista salikävijää sinä nainen minä mies kohdattaiskin..
- sopu sijaa antaa
haluttomuttaan naiset sortuvat ryyppääjäretkuihin? Näinhän se juuri menee.
- MAT-totuus
Ei naisten tartte käydä salilla. Jyystäreitä saa ilmankin.
- Kiltti atm
Siellä salilla missä käyn niin siellä käy ihan liian nuoria naisia minulle. Ovat jotain 20 vuotiaita ja harvemmin näkee 30 vuotiaita. Kyllä tietysti niiden kaks kymppisten perseitäkin kattelee mutta ei niitä voi yrittää iskeä vaikka ainakin 4 naista on moikkaillut minulle viime päivinä.
- Parasta ennen 20v
Mikä ihmeen pervertti kurpannussija sinäkin oikein olet? Mene hautausmaalle, siellä sitä on sopivan ikäistä naista. Lapio käteen ja kyllä lohkeaa!
- :) :)
Voihan sitä vaihtaa salia välillä ihan vain katsoakseen tarjontaa? Ei se väärin ole :) Minusta kuntosalia harrastaa kaikenikäiset naiset, vaikka se onkin nykyään nuorten trendijuttu.
No siksi, koska niillä on muuta tekemistä. Tai ehkä ne kuvittelee että kaikki ihan kauheet sovinistisiat tuijottaa niitä kuolaten salilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947