Naiset eivät lue profiilia...

adonis1

... kunnolla. Jos olen ihnnekumppaniksi laittanut pituus170-180cm ja paino 65-70kg. (Itsekin olen pitkä ja hoikka).
Miksi helvetissä vastauksia pukkaa 160cm, tai allekin 15 kiloa ylipainoisilta lylleröiltä? Vieläkin reilummin lihavilya. Kun haen nimen omaan hoikkaa, enkä lahtivalasta.
Aika koominen pari, jos nainen 155 ja minä liki 190cm...
Merkkaa se ulkonäkö sentään jotain.

5

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angelina170

      Sama pätee toiseenkin suuntaan. Olen nainen, 170 cm ja siihen korkkarit päälle. Ihanteeksi olen laittanut profiiliini toiveen 185 miehistä, mutta alle 170 cm kirjoittelevat ja ihmettelevät kun kohteliaasti ilmoitan, että toiveemme eivät täyty. Ei ole kiva loukata, mutta miksi niitä profiileita ei lueta tarkemmin. Sentti sinne taikka tänne, sama pätee kiloihin, mutta.....

    • ei se pituus....

      Niin naisille on tärkeä kriteeri se miehen pituus.

      Kyllä ne 155cm naiset hakee sitä liki 190cm miestä niin nyt vain voi kysyä etteikö miehelläkin voisi olla kriteerejä tuon pituuden vuoksi koska kyllä se aika koominen pari on tuolla pituuserolla.

      Niin nytkin vain voi kysyä että miksi missit ja mallitkin on niin pitkiä kun ovat jo ihan näyttävämpiä kuin nämä 160cm naiset.

      Nyt tulee paljon sontaa näiltä 160cm naisilta mutta ettehän tekään hyväksy sitä 170cm miestäkään.

    • Nemo-

      Vastakysymys miehille. Miksi laitatte viestiä ja kerrotte haluavanne tutustua naiseen, joka ilmoittaa vartalotyypikseeen runsas ja etsitte siroa ja hoikkaa naista. Ja kun nainen ilmoittaa ylittävänsä painokriteerinne parilla kymmenellä kilolla, niin paino onkin vain numero ja on vain hienoa, että naisella on muotoja. Jos etsitte 55 kiloista naista, älkää suuttuko ja lähettäkö vihaisia viestejä, jos 75 kiloinen nainen ei teihin halua tutusta. Varsinkaan, jos mies itse painaa 130 kiloa (silloinhan on varaa vaatia naisen olevan siro) ja on 20 vuotta vanhempi. Järki käteen tai siis mielummin päähän.

    • huhhhuuhuuu

      Ehkä aloittajalla on niin vetävä profiili, että joku muukin kuin ihanne yrittää. Koomista ja monella tapaa hankalaa, jos on paljon pituuseroa, myönnettäköön. Toisaalta on mitä on, jos kemiat kohtaavat.

      Muuten, onko 180 cm ja painoa 105 kg normaalivartalo? Mies ei ainakaan ilmoittanut harrastavansa kuntosalia. Ihmeellinen käsitys normaalista, mutta toisaalta voihan siihen selityskin löytyä.

      • yksi onnekas

        Juu, en itse haluu yhtään muuta, mitä toiveenani profiilin laitoin. Olen se aloittaja.

        Nyt sitten olen löytänyt tuon, joka vastaa kritereeitäni. Pinnalista?
        Ollkoonkin niin.
        Mutta kun, ihme kumma , löysin tuon, joka on myös muutenkin, kuin mitoiltaan, sitä mitä haen. Myös korvien välistä. Eikä mennyt viikkoakaan.

        Olemme molemmat ikämme nähden aika timmejä.

        Ei kannata luovuttaa.
        S24:n kautta löytää sittenkin ... ainakin, jotain, minkä kanssa voi yrittää. Tämä ilmainen treffipalsta .. toimii.

        Olen ihastunut, jopa rakastunut. Pitkä viikonloppu takana. Eikä kiviä rattaissa.
        Ei keksitty toisistamme mitään negatiivista.

        Unelmani tuli tutuksi. Aika näyttää, miten sujuu. Vahva tunne, että ei lopu.. koskaan.

        Minä sain sen, mitä etsin. Kun näin vähän vaivaa omaan profiiliini.
        Olen onnellinen s24 -treffipalstasta.
        Me jo suunnittelemme tulevaa kesää.. ja sen jälkeen loppuelämää.

        Ketkä täällä turhaatuneita, epätoivoisia.. älkää antako periksi. Se oikea rakas saattaa olla lähempänä, mitä arvaattekaan. Ei kuvattomia kannata pelätä. Kuvattomuuden takana voi piillä kaunotar/komistus.

        Avoimmin ja rehellisenä etiä päin. Uskon, että monille hyvää tulee. Kun on oma aito itsensä. Onnea muillekin :)
        Minä leijailen. Onnellisena ;)
        Onnea muille myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe