Punkein teko?

Punkero

Mikä on punkein tekosi, enkä tarkoita mitään-Muutin omaan taloon, löpinöitä vaan tempauksia joyka saavat mummot pissimään housuihinsa?

Kerran kännissä sytytin naapurin auton tuleen, enkä jäänyt kiinni.
Työnsin kerran autiolla kadulla mummelin lumihankeen ja annoin lumipesut,olin aika sekaisin!
Ihan lapsena sreijasin marsuni vihreäksi, se tuli sokeaksi ja jouduttiin lopettamaan.
Nukuin yön sammuneena roskiksessa kum kaverit unohti, oli 5 astetta pakkasta.
No onhan noita enemmänkin ei vain tule nyt muita mieleen.

19

1904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • War head

      Tarkoitit kai JUNTEIN teko????

    • vaari

      Nuo teothan ovat juuri sellaisia, jollaisia vastaan aito punk taistelee.

      • FUCK YOU

        Vituttaa nykypäivän laimea ja munaton meno.Nyt on muotia ottaa vähän vihreää päähän ja olla sitten niin omaperäistä ja punkkia että.Jos teitä on uskominen niin eihän sitten olekaan muunlaisia ihmisiä kuin punkkeja.Oikeaa punkkaria OIKEASTI vituttaa ja hän haluaa OIKEASTI haistella liimaa ja potkia mummoja.


      • Punk
        FUCK YOU kirjoitti:

        Vituttaa nykypäivän laimea ja munaton meno.Nyt on muotia ottaa vähän vihreää päähän ja olla sitten niin omaperäistä ja punkkia että.Jos teitä on uskominen niin eihän sitten olekaan muunlaisia ihmisiä kuin punkkeja.Oikeaa punkkaria OIKEASTI vituttaa ja hän haluaa OIKEASTI haistella liimaa ja potkia mummoja.

        Heh. Sinun määritelmien mukaan meno on nykyisin erityisen punk. Kaduilla on kaiken maailman nistejä ja suhteellisen turvatonta kulkea. Yeah, punk rules OK!


      • tri.punkrock

        Mitä vastaan aito punk taistelee? Missään punk laulussa ei kielletä talojen polttamista eikä mummojen potkimista mutta ei sitä käsketäkään tekemään.


      • vaari
        tri.punkrock kirjoitti:

        Mitä vastaan aito punk taistelee? Missään punk laulussa ei kielletä talojen polttamista eikä mummojen potkimista mutta ei sitä käsketäkään tekemään.

        Aito punk taistelee ennen kaikkea tylsyyttä ja apatiaa vastaan. Aitoa punkkaria ei enää vituta, sillä hän on tehnyt asialle jotain. Minun nuoruudessani soitettiin pändeissä, jotkut järjestivät ITSE konsertteja, jotkut julkaisivat OMIA lehtiä jne. Nämä on oikeasti punkkeja tekoja.

        Aito punk taistelee myös esimerkiksi väkivaltaa ja rasismia vastaan. Minun nuoruudessani oli punkkarille kunnia-asia mennä siviilipalvelukseen armeijan sijaan, sillä ei haluttu opiskella tappamista. Vaikkei sitä missään laulussa varmaan mainitakaan, niin tähän väkivallattomuuden aatteeseen ei taatusti sovi mummojen potkiminen tai talojen polttaminen.


      • Lazy Sod
        FUCK YOU kirjoitti:

        Vituttaa nykypäivän laimea ja munaton meno.Nyt on muotia ottaa vähän vihreää päähän ja olla sitten niin omaperäistä ja punkkia että.Jos teitä on uskominen niin eihän sitten olekaan muunlaisia ihmisiä kuin punkkeja.Oikeaa punkkaria OIKEASTI vituttaa ja hän haluaa OIKEASTI haistella liimaa ja potkia mummoja.

        Vaikken ihan punkkari olekkaan niin itseänikin ottaa päähän punkin vesittyminen osaksi nuoriso kulttuuria!
        Mainoksissakin näemme miten teinitytöt laittavat "kapinointi" mielessä geeliä päähän ja lähtevät diskoon bilettämään.
        Muistan lukeneeni jostain punk makasiinistä kehoituksen punkin arvovallan palauttamiseksi"Make punk threat again!"tai jotain sinne päin, kuvassa nuori mies heittää kiven ikkuna lasin läpi.
        Samallaista uutta punkin uhkaa voi löytää myös kuokkavieras juhlista, vaikkei siellä valitettavasti pahemmin koskaan rettelöidäkään.
        Parempia aikoja odotellen voi pistää soimaan Sid Viciouksen My Wayn!


      • LoNeLy PuNk
        FUCK YOU kirjoitti:

        Vituttaa nykypäivän laimea ja munaton meno.Nyt on muotia ottaa vähän vihreää päähän ja olla sitten niin omaperäistä ja punkkia että.Jos teitä on uskominen niin eihän sitten olekaan muunlaisia ihmisiä kuin punkkeja.Oikeaa punkkaria OIKEASTI vituttaa ja hän haluaa OIKEASTI haistella liimaa ja potkia mummoja.

        Öö... Saanko mä mummojen sijasta potkia muita rasittavia ihmisiä sairaala kuntoon....? esim: jotain tosi itserakkaita ihmisiä, jotka ei näe ku oman napansa...


      • S.W.M.H.
        Lazy Sod kirjoitti:

        Vaikken ihan punkkari olekkaan niin itseänikin ottaa päähän punkin vesittyminen osaksi nuoriso kulttuuria!
        Mainoksissakin näemme miten teinitytöt laittavat "kapinointi" mielessä geeliä päähän ja lähtevät diskoon bilettämään.
        Muistan lukeneeni jostain punk makasiinistä kehoituksen punkin arvovallan palauttamiseksi"Make punk threat again!"tai jotain sinne päin, kuvassa nuori mies heittää kiven ikkuna lasin läpi.
        Samallaista uutta punkin uhkaa voi löytää myös kuokkavieras juhlista, vaikkei siellä valitettavasti pahemmin koskaan rettelöidäkään.
        Parempia aikoja odotellen voi pistää soimaan Sid Viciouksen My Wayn!

        Oli toi mainitsemasi lehti luultavastikin Profane Existence, mikäli ketään kiinnostaa.


    • Lorry Driver

      Voi voi kun on punkki-aijä. Joko tuo on provo tai kyseessä on aito idiootti. "Tosi aitoo punk menoo", voi luoja mikä tampio.

    • evil me

      Jep, onhan marsun spreijaaminen maalilla anarkistinen teko ja kommentti. Onhan?

    • :O: :ö: :Ö: :O:

      Pentuna vähän humalassa potkin koulun ikkunoita-Tuli vanhemmille vähän kalliiksi!
      Silloin hävetti, mutta nyt ajattelen, että vitut jäinhän sentään koulun historiaan :D

    • Taunus

      Pierasin kerran hississä!!!
      Olin kylläkin silloin yksin.

    • how sad...

      ootko vähän vitun punk?

    • Vanhus!

      Saatanan Pingviini et taia tietää punkista mitään.. Mun punkein teko oli syntyminen..

    • S.W.M.H.

      Tarjosin mun pro graduni esittelytilaisuudessa professoreille ja opponenteille kiljua.

      • Prof

        Mä olen seprfessori. Tai oi., Virka meni iljupäiossäni prseilless-

        KIITTI


    • Bastard-Girl

      Puinkein tekoni oli blogin perustaminen jossa otan kantaa yhteiskunnallisiin asioihin, koulukiusaamiseen ja yms.

      • Toivoton Tom

        Kunnioitettava teko tuo.
        Omasta mielestäni olen ilmentänyt sisäistä punkkeuttani parhaiten silloin kun pääsin viimein muuttamaan kotoa, ja kykenin luopumaan lihansyönnistä, jota olin inhonnut penskasta asti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      300
      3455
    2. 204
      2951
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1425
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1304
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe