Eli viime viikolla sain kuulla tyttöystäväni suusta, että 1,3 vuoden seurustelun jälkeen hän on ajatellut, että onko valmis suhteeseen. Hän on sanonut myös joskus ajatelleen, että mitä jos hän olisi taas siinä jännittävässä sinkkuelämässä jutskailemassa baarissa muiden miesten kanssa. Hän myös sanoo että hänellä on vapaa-aikaa tosi vähän. Tämä saataa johtua siitä että molemmat käymme töissä ja opiskelemme korkeakoulussa. Noin neljä päivää sitten hän sanoi että ei tiennyt miksi puhui noin ja yritti vain unohtaa asiat.
Häntä se ei ehkä vaivaa enää ja ehkä hän pitää sitä vain outona tunteidenpurkauksena joka on ohi, MUTTA minua se vaivaa yhä. Olen ajatellut hänen puheita silloin ja myös ajatellut että ei nuo jutut voi vain tulla muuten vain päästä ilman mitään syytä. Hän myös sanoi ettei halua satuttaa minua, mutta pelkään tälläkin hetkellä että jos hän menee tyttöporukan kanssa jonnekin baariin, niin tekee kännissä jotain jonkin miehen kanssa. Onko ero ainoa vaihtoehto mikä saisi tuskani loppumaan?
Onko tässä ero nyt ainoa vaihtoehto?
2
182
Vastaukset
- JustMe737737
Jokainen ajattelee joskus noin, sinäkin vaikka kuinka kieltäisit. Aina ilmenee epävarmuutta että ollako vai eikö olla, se on ihan normaalia. Stressaat ihan turhasta. Voitte jutella suhteenne tilasta jne, ja nimenomaan vain keskustella viisaasti. Ehkä nainen kiireiden keskellä haluaa vähän rellestellä. Hän kaipaa aikaa myös muuhun. Tehkää myös jotain mukavaa yhdessä.
- 20+2
1,3 vuotta on mielestäni hyvin lyhyt aika seurustelusuhteelle, eihän noin lyhyessä ajassa vielä tunne toista kunnolla? Ellette ole olleet ystäviä aiemmin.
IHAN EKANA: Keskustelkaa rauhassa kaikki nuo asiat läpi. Kerro rehellisesti, että tyttöystävän pohdinnat jäivät kaihertamaan mieltäsi. Kerro, että pelkäät hänen lähtevän jonkun miehen matkaan baarista. Teillä ei selvästikään vielä luottamus ole kehittynyt välillenne. Jutelkaa siitä, näettekö yhteistä tulevaisuutta ja millainen se tulevaisuus voisi olla esim. vuoden päästä.
Rehellisyyttä ja suoraan puhumista lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754377
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744215Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433619Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163203Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102414IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm331585Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571322Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli831136