mies vanhempiensa

hopey

Hei. Mieheni tekee kaiken mitä hänen vanhempansa käskee. Me asuimme yhdessä mutta nyt työssäoppimiseni takia muutin vähäksi aikaa pois. Mieheni tuli käymään minun luonani ja olimme sopineet että hän on viikon minun luona. Sitten kun hänen vanhempansa soitti hänelle ja kysyivät onko hän kotona jos he tulivat käymään. Mieheni sanoi että on minun luona. Hänen vanhemmat sanoi että älä pilaa elämääsi sen tytön takia ja että he pitäisi tulla pois täältä mun luonta. No mies teki niin kuin he sano. Lähti mun työpäivän aikana salaa pois... Tämä ei ole ainoa kerta kun mies tottelee hänen vanhempiaan. Olen yrittänyt keskustella hänen vanhempiensa kanssa tästä asiasta mutta aina kun olen yrittänyt niin poliisi uhkailu on tullut. Muka yksi viestin laitto on kotirauhan rikkomista... Mies on kuitenkin yli 30v niin aikuista miestä tolleen määräillään. Sitten kun kysyn mieheltä miksi hän tekee niin niin tulee vaan vastaus "en halua riidellä heidän kanssaan" minunko kanssa se haluaa riidellä. Minun opiskelu kärsii tästä kun joudun miettimään näitä meidän riitelyjä päivän mittaan aina :/ en tiedä mitä tehdä. Onko kellään kokemusta esim. Parisuhdeterapiasta?

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti sininen

Ei tuu onnistumaan. Miehesi on lapatossu, joka on jo valintansa tehnyt. Ei hän ole tosissaan kanssasi. Hän valitsee vanhempansa ylitsesi. Ei sinun kuulu vanhemmille soitella vaan miehesi pitäisi pystyä irrottautumaan vanhemmistaan.

Vanhemmilla on oikeus mielipiteeseensä sinusta.

Aiotko muuttaa viel takaisin miehen luo työssäoppimisjakson jälkeen? Onko sulla enää paikkaa siellä?

Olen pahoillani, mutta näissä tapauksissa usein riippuvuussuhde on niin patologinen, että terapiaa pitäisi saada vanhemmat ja poika. Sinä et siihen kuulu, koska ongelma on vanhempi/poika suhteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5014
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1792
    3. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1681
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1656
    5. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1625
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1458
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1250
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1141
    10. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    Aihe