mies vanhempiensa

hopey

Hei. Mieheni tekee kaiken mitä hänen vanhempansa käskee. Me asuimme yhdessä mutta nyt työssäoppimiseni takia muutin vähäksi aikaa pois. Mieheni tuli käymään minun luonani ja olimme sopineet että hän on viikon minun luona. Sitten kun hänen vanhempansa soitti hänelle ja kysyivät onko hän kotona jos he tulivat käymään. Mieheni sanoi että on minun luona. Hänen vanhemmat sanoi että älä pilaa elämääsi sen tytön takia ja että he pitäisi tulla pois täältä mun luonta. No mies teki niin kuin he sano. Lähti mun työpäivän aikana salaa pois... Tämä ei ole ainoa kerta kun mies tottelee hänen vanhempiaan. Olen yrittänyt keskustella hänen vanhempiensa kanssa tästä asiasta mutta aina kun olen yrittänyt niin poliisi uhkailu on tullut. Muka yksi viestin laitto on kotirauhan rikkomista... Mies on kuitenkin yli 30v niin aikuista miestä tolleen määräillään. Sitten kun kysyn mieheltä miksi hän tekee niin niin tulee vaan vastaus "en halua riidellä heidän kanssaan" minunko kanssa se haluaa riidellä. Minun opiskelu kärsii tästä kun joudun miettimään näitä meidän riitelyjä päivän mittaan aina :/ en tiedä mitä tehdä. Onko kellään kokemusta esim. Parisuhdeterapiasta?

1

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti sininen

      Ei tuu onnistumaan. Miehesi on lapatossu, joka on jo valintansa tehnyt. Ei hän ole tosissaan kanssasi. Hän valitsee vanhempansa ylitsesi. Ei sinun kuulu vanhemmille soitella vaan miehesi pitäisi pystyä irrottautumaan vanhemmistaan.

      Vanhemmilla on oikeus mielipiteeseensä sinusta.

      Aiotko muuttaa viel takaisin miehen luo työssäoppimisjakson jälkeen? Onko sulla enää paikkaa siellä?

      Olen pahoillani, mutta näissä tapauksissa usein riippuvuussuhde on niin patologinen, että terapiaa pitäisi saada vanhemmat ja poika. Sinä et siihen kuulu, koska ongelma on vanhempi/poika suhteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä tiedän

      Sinun oikean tilanteen nainen. Kerro miksi me tehdään tätä? Huviksemne ja mielenkiinnosta? Sä osaat tämän homman hyvin
      Ikävä
      103
      1996
    2. Sippolan kolari

      Hei, tietääkö kukaan mitään 8.6.24 sippolassa tapahtuneesta auto-onnetomuudesta jossa ilmeisesti auto ajoi taas sitä ala
      Kouvola
      18
      1509
    3. Kuule J....

      .... Minä haluan sut...
      Ikävä
      58
      1451
    4. Me tavattiin

      Toisissamme jotain samaa huomattiin.. Aistit heräsi ja varovasti toisiamme tunnusteltiin.. Normaalia yritettiin esittää,
      Ikävä
      77
      1362
    5. Kovat kokemukset

      Ja maailman kylmyys opetti vain pelaamaan. En siis nainen ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Yhtä asiaa vain halusin.
      Ikävä
      85
      1113
    6. Riikka ei muka tajua, eikä suostu tajuamaan, että mikä meni vikaa..

      .. Jatkaakohan hän Persujen SY-Riistosiiven kuuntelemista ja uskomista siihen valheeseen, että tämä siipi on Persujen su
      Perussuomalaiset
      323
      1060
    7. Kukaan TV-tenttejä seurannut tuskin yllättyi Li Anderssonin saamasta äänimäärästä.

      Li on paneutunut asioihin juurta jaksain, hänen vastauksensa kysymyksiin perustuu tietoon, ei pelkkään poliittisen höpöh
      Maailman menoa
      109
      1012
    8. Menneisyytesi

      on liiankin synkkä. Jossain se raja menee vaikka sydämeni veitkin.
      Ikävä
      104
      889
    9. Näin hyryllä

      Olipa retee kaverilla kun asioin seon matkahuollon toimipisteellä , terassilla kaveri ois halunnu heti tapella, oli kui
      Hyrynsalmi
      12
      872
    10. I'm a bitch i'm a lover.......

      Näin sekin viikko saatiin loppuun. Uusi mielenkiintoinen viikko alkakoon.. Muutosten tuulet jatkuvat... Joitakin asi
      Ikävä
      203
      803
    Aihe