Kulmakarvojen piirtäminen

Tariffe

Tänään taas kävi naurattamaan oikein kunnolla. Vastaan käveli ihan nätti nainen, mutta ne sen kulma"karvat"...

Miksi hemmetissä naiset eivät voi opetella piirtämään luonnollisen näköisiä kulmia? Sellaiset pamela anderson/susanna penttilä -yhdenviivan kulmat EIVÄT sovi kenellekkään... Ensin ajellaan kaikki kulmat pois (luultavasti vielä shaverilla tms) ja sitte otetaan pahimmassa tapauksessa KAJAALI kynä ja aletaan piirtämään... Vain ja ainoastaan oikea kulmakynä ajaa asian.

Oletteko te kulmanne piirtävät koskaan ajatelleet, minkälaisen muotoiset ovat aidot kulmat? ne EIVÄT ole pyöreät kuin puoliympyrät (kauheat pellehermannikulmat) eivätkä ne myöskään ala sentin päästä toisistaan. Ne eivät ole suorat vaan niissä on nimensä mukaisesti kaunis kulma toisessa päässä. Niitä EI pidä myöskään piirtää sentin paksuisiksi (herrajumala...)!!

Jos sinulla on omat kulmakarvat ja haluat tummentaa ja selventää niitä, niin käytä tähän mieluusti kulmakylää vain haaleasti (joskus myös tummahko luomiväri ajaa asian). Kauheita katseltavia ovat sellaiset kulmat, joissa selvästi on paksultikkin karvaa, mutta sitten on jollaa tummalla kynällä piirretty sellanen älytön viiva vaa sinne karvojen keskelle... EIH..!!

Sitte vielä.. Kellekkää ei sovi täysin mustat kulmat. Toistan EI KENELLEKKÄÄN!!! Valitkaa hiussävyynne sopiva väri. Vaaleanruskeasta melko tummaan.

Kulmat antavat kasvoille ryhdin ja ne täydentävät intensiivisen ja kauniin katseen. Älkää pilatko kasvojanne hirvittävillä tekeleillä.

Ainiin.. Kulmat ovat myös aina samanmuotoiset ja kokoiset ja samalla korkeudella. Ja tämä on erittäin tärkeää.

Terveisin luonnollisesti piirretyt kauniit kulmat.

40

8168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LittleBird

      Et taida tietää muodista mitään, et todellakaan! "Piirretyt" kulmakarvat ovat sori nyt vaan muotia!

    • --------

      juu mä oon aivan samaa mieltä ja sitten kun ne karvojen keskelle piirretyt viivat kruunataan vielä oranssilla pakkeli naamarilla nii ai että on sitte kaunista katseltavaa!!!

      • --------

        päin maailmaa neti asustelee kulma"karvojensa" kanssa? hulluks on maailma menny kun ei voi luonnollisia (siistejä tietenkin) kulmia pitää vaan täytyy periaatteessa tatuoida kulmat naamaansa.... ho hoijaa...


      • hihhuli
        -------- kirjoitti:

        päin maailmaa neti asustelee kulma"karvojensa" kanssa? hulluks on maailma menny kun ei voi luonnollisia (siistejä tietenkin) kulmia pitää vaan täytyy periaatteessa tatuoida kulmat naamaansa.... ho hoijaa...

        itselläni on harvat vaaleat kulmat joten ne on pakko "piirtää" jos haluaa että ne näkyvät... että sori vaan kun kaikilla ei ole yhtä täydelliset kulmat kuin sinulla. ja pikimustat todella käyvät joillekkin ihmisille, mutta eivät kaikille. jokaiselle suotakoon oikeus meikata haluamallaan tavalla, vai mitä? tuskin itsekkään haluat että joku tulee sinun pärstääsi arvostelemaan meikkien perusteella...


      • Tariffe
        hihhuli kirjoitti:

        itselläni on harvat vaaleat kulmat joten ne on pakko "piirtää" jos haluaa että ne näkyvät... että sori vaan kun kaikilla ei ole yhtä täydelliset kulmat kuin sinulla. ja pikimustat todella käyvät joillekkin ihmisille, mutta eivät kaikille. jokaiselle suotakoon oikeus meikata haluamallaan tavalla, vai mitä? tuskin itsekkään haluat että joku tulee sinun pärstääsi arvostelemaan meikkien perusteella...

        Niin, siis että minäkin piirrän kulmani! Kyse nyt ei ollut siitä, että haukkuisin piirtäjiä yleensä, vaan kohdistin arvosteluni varmasti aiheesta vain tietylle ryhmälle. Älkää hyppikö seinille, jos ette itse osaa kulmianne piirtää, vaan opetelkaa. Näkisittepä minkälaisia nuoruuskuvia musta on.. Huh huh niitä tekeleitä silmien päällä.. Aika ja harjoitus tekee mestarin. Tosin, jos haluat, että erikoiset ja erilaisella tavalla erottuvat kulmat ovat se sinun juttusi, niin anti mennä vaan. Tässä nyt oli tarkoitus antaa vinkkejä ja neuvoja kauniiden kulmien piirtämiseen.

        Ja voih.. olisipa mulla aidot, tuuheat ja tummat kulmat, vaan ei oo. Sairauden takia ne puuttuvat lähes kokonaan että se siitäkin arvostelusta sitten.


      • noeyebrows
        hihhuli kirjoitti:

        itselläni on harvat vaaleat kulmat joten ne on pakko "piirtää" jos haluaa että ne näkyvät... että sori vaan kun kaikilla ei ole yhtä täydelliset kulmat kuin sinulla. ja pikimustat todella käyvät joillekkin ihmisille, mutta eivät kaikille. jokaiselle suotakoon oikeus meikata haluamallaan tavalla, vai mitä? tuskin itsekkään haluat että joku tulee sinun pärstääsi arvostelemaan meikkien perusteella...

        Mulla on myös samanlaiset kulmakarvat ku sulla. Vaaleat. Mäkin piirrän,että ne näkyy. Mun äidillä on tosi kauniit luonnostaan. Ja äiti hehkuttaa sitä, että kyllä ne siitä tummuu.. No näinköhän -.- ..


    • Amina

      " Ainiin.. Kulmat ovat myös aina samanmuotoiset ja kokoiset ja samalla korkeudella. Ja tämä on erittäin tärkeää. "

      Eipä taida kovinkaan moni ihminen omistaa aivan symmetrisiä kulmakarvoja taikka kasvoja. Minusta
      juuri epäsymmetrisyys tuo kasvoihin mielenkiin-
      toa ja haastetta.

      • Tariffe

        Tällä nyt taas tarkoitin piirrettyjä kulmia, en luonnollisia. Niiden epäsymmetrisyyteenhän ei oikein voi vaikuttaa. Hassulta tosin näyttää, jos ihminen varta vasten piirtää erikokoiset ja -näköiset kulmat. Harjoittelua peilin edessä vaan. Ei kai kukaan tarkoituksella halua epäsymmetrisiä kasvoja, jotka vanhentavat ihmisen ilmettä..?

        Luonnolliset kulmat omaavat ihmiset saavat olla kiitollisia. On erittäin rasittavaa joutua piirtämään itselleen ilme päivittäin. Tämä keskustelu olikin tarkoitettu kulmien piirtäjille.

        Mutta eikö totta, että puhun aika paljon asiaa, vaikka osa sitä ei haluakkaan myöntää (lienevätköhän neuvojeni kohderyhmää...?).


      • Amina
        Tariffe kirjoitti:

        Tällä nyt taas tarkoitin piirrettyjä kulmia, en luonnollisia. Niiden epäsymmetrisyyteenhän ei oikein voi vaikuttaa. Hassulta tosin näyttää, jos ihminen varta vasten piirtää erikokoiset ja -näköiset kulmat. Harjoittelua peilin edessä vaan. Ei kai kukaan tarkoituksella halua epäsymmetrisiä kasvoja, jotka vanhentavat ihmisen ilmettä..?

        Luonnolliset kulmat omaavat ihmiset saavat olla kiitollisia. On erittäin rasittavaa joutua piirtämään itselleen ilme päivittäin. Tämä keskustelu olikin tarkoitettu kulmien piirtäjille.

        Mutta eikö totta, että puhun aika paljon asiaa, vaikka osa sitä ei haluakkaan myöntää (lienevätköhän neuvojeni kohderyhmää...?).

        Joops, lukaisin sen tekstin niin äkiltäni, että kirjoitin ihan luomukulmista.


        Mietinkin tuossa, että miten aivan karvattomat kulmat omistava voi saada luonnollisen näköiset kulmakarvat piirtämällä, jos täällä pohditaan miten hullulta näyttää ihminen, jolla on parannellut doll-kaaret, mutta omistaa kuitenkin kulmakarvat.
        Ei sillä, että kumpikaan tyyli minua sen enempää vaivaisi, jokainen tekee niin kuin parhaakseen katsoo ja kantavat itse "lookinsa".
        Itse olen luomukulmien omistaja, enkä voi tietää mitä polemiikkia todellinen karvattomuus aiheuttaa, kun siihen ei itse tarvitse kiinnittää huomiota. Joten ymmärrän pointtisi.


    • WinterMagnet

      on totta että puoliympyrän muotoiset tai hiusrajaan asti jatkuvat yhdellä vedolla piirretyt snobikulmat ovat aika huvittavat ja todellakin pelle-hermanni- maiset, varsinkin jos ne näkee jollakin vetyblondilla, mutta toisten tyyliin ne sopivat.

      • mä vaan!=)

        Sori vaan,mutta se ei kellekkään kuulu millälailla kulmakarvansa laittaa....eiköhän toi oo jokaisen oma asia...ettäs tiedet..taidat olla aika itse rakas ihminen.mul on sentään luonnostaan
        kauniit kulmat ja tummat ettei tarvii värjäillä/nyppiä...mut kuitenkin se ei varmaan hirveest sulle kuulu miten kukkin kulmansa laittaa....et oo vaan hiljaa..


      • Tariffe
        mä vaan!=) kirjoitti:

        Sori vaan,mutta se ei kellekkään kuulu millälailla kulmakarvansa laittaa....eiköhän toi oo jokaisen oma asia...ettäs tiedet..taidat olla aika itse rakas ihminen.mul on sentään luonnostaan
        kauniit kulmat ja tummat ettei tarvii värjäillä/nyppiä...mut kuitenkin se ei varmaan hirveest sulle kuulu miten kukkin kulmansa laittaa....et oo vaan hiljaa..

        Ihanan hienosti mietitty ja kauniisti sanoiksi muodostettu sanoma sullakin...

        "taidat olla aika itse rakas ihminen..." Ja perustelut olivat? Jos siis pitää omista kulmistaan (tai piirretyistä) niin on siis itserakas...? Tarkoitatko tällä, että jos sattuisin vaikka pitämään hiustyylistäni, tai mielestäni minulla olisi ihan nätit silmät niin olen sitten itserakas...? Voi herra mun jee. Vähän tasoa kritiikin kritiikillekkin. Mie sentään perustelen väitteeni.


      • mä vaan
        Tariffe kirjoitti:

        Ihanan hienosti mietitty ja kauniisti sanoiksi muodostettu sanoma sullakin...

        "taidat olla aika itse rakas ihminen..." Ja perustelut olivat? Jos siis pitää omista kulmistaan (tai piirretyistä) niin on siis itserakas...? Tarkoitatko tällä, että jos sattuisin vaikka pitämään hiustyylistäni, tai mielestäni minulla olisi ihan nätit silmät niin olen sitten itserakas...? Voi herra mun jee. Vähän tasoa kritiikin kritiikillekkin. Mie sentään perustelen väitteeni.

        nii et toi on kyl aika naurettavaa,kun pitää koko ajan kehuskella itteään......net näteimmät kulmakarvat....tuskin......


      • ckckckc
        mä vaan!=) kirjoitti:

        Sori vaan,mutta se ei kellekkään kuulu millälailla kulmakarvansa laittaa....eiköhän toi oo jokaisen oma asia...ettäs tiedet..taidat olla aika itse rakas ihminen.mul on sentään luonnostaan
        kauniit kulmat ja tummat ettei tarvii värjäillä/nyppiä...mut kuitenkin se ei varmaan hirveest sulle kuulu miten kukkin kulmansa laittaa....et oo vaan hiljaa..

        mä vaan!=) -nimimerkille:

        Pissis, älä kimitä! Aloittaja kirjoitti asiaa, vaikket sitä älyäkään. Se, mitä et älyä, ei ole ole automaattisesti tyhmää.


    • meikkitaiteilija

      Heti kaikki veti herneen nenään Tariffen kirjotuksesta..
      tietty mielipiteitä löytyy kaikenlaisia, niinku löytyy kulmakarvojaki. Samanlaisia kulmakarvoja, väriä ja muotoja et löydä kahta samanlaista eri ihmisillä..

      Tariffa varmasti tarkotti, tai ainaki minä nyt tarkotan tässä sitä luonnollisuutta.

      Luonnollisuus kunniaan, on ne sitte aidot alkuperäiset tai itsepiirretyt!!!

      • Tariffe

        Mukava saada palautetta ammattilaiselta :)

        Tosin kyllähän näillä palstoilla puututaan mitä ihmeellisimpiin aiheisiin, joten miksi en voisi kritisoida tarkentamaani ihmisryhmää.


    • Vinkki

      Olet kyllä täysin oikeassa! Voi kun jotkut ymmärtäisivät joskus katsoa peiliin vähän kauempaa... Meidänkin kaupungissamme kävelee vastaan tosi nättejä tyttöjä, joilla kaikki muu näyttää olevan kondiksessa PAITSI ne KULMAKARVAT! Ei kulmakynällä pidä piirtää kuin tussilla, vaan kevyesti ja lyhyin vedoin ja kasvusuunnan myötäisesti.

      Minullakin oli kulmakarvojen "maalaaminen" hieman hakusessa nuorempana, ei se vaan tuntunu onnistuvan koskaan. Huomasin aina itse jossain peilin ohi kulkiessani, että kulmakarvani olivat aivan liian ohuet, eivätkä olleet nyppimisen jäljiltä enää ollenkaan siinä muodossa, kuin mitä ne luontaisesti olisivat olleet. Tummakarvaisille tämä on varmasti liki tuntematon ongelma, mutta kun minunkin kulmani olivat vaaleat ja lähes näkymättömät!

      Se mikä teki minusta paremman "kulmienmaalailijan", oli oman lapsen syntymä! Omalta lapseltani sain kopioitua takaisin sen muodon, mikä minunkin kulmissani oli ennen ollut! Kun sain kulmani takaisin muotoonsa, aloin käyttämään niissä ruskeaa kestoväriä, eikä sen jälkeen ole ollut enää mitään ongelmaa meikata kulmia!!!

      • -hanzu-

        mä kans luulen et joku noista muijista on kussu aamulla alexandrianan muroihin ja sit pitää tulla tänne niitä morkaamaan... hih.. huvinsa kullakin. kyllähän nyt kaikki tietää puolikuu kulmat ilman kuviakin.. ei muuta kun uudet murot puhtaalle lautaselle nii kyllä se elämä taas hymyilee!


      • Amina

        Mahtaako monikin noista tytöistä/naisista tietää, että linkität heidän kuvansa tällä palstalla? Kateellisten naisten piruilua sanon minä!
        Haluaisin kyllä ihan mielenkiinnosta nähdä kuvasi, että onko sulla tosiaankin varaa arvostella kyseisiä ihmisiä.
        Jo menee paksuksi täällä jutut..eipä uskoisi..
        Varmaan ylläpito kiinnostuu linkittämisestäsi!


      • Amina
        Amina kirjoitti:

        Mahtaako monikin noista tytöistä/naisista tietää, että linkität heidän kuvansa tällä palstalla? Kateellisten naisten piruilua sanon minä!
        Haluaisin kyllä ihan mielenkiinnosta nähdä kuvasi, että onko sulla tosiaankin varaa arvostella kyseisiä ihmisiä.
        Jo menee paksuksi täällä jutut..eipä uskoisi..
        Varmaan ylläpito kiinnostuu linkittämisestäsi!

        ..nimimerkillä "alexandriana", voisi laittaa oman kuvansa tähän viestiketjuun ja omilla kasvoillaan viestiä, kuinka ne kulmat laitetaan.
        Ei ainakaan olisi epäselvyyttä asiasta ;D. Mutta epäilenpä ettei kantti riitä...Jessus mitä taliaivoja!!!


      • Tariffe

        Voisi jätetään toi linkittäminen kuitenkin pois tästä jutusta ok?


      • Vinkki

        Noista linkeistä kuudes, kahdeksas ja viimeinen ovat sellaisia, joissa kulmakarvojen maalaamista pitäis hieman korjata - MUISSA EI mielestäni ollut mitään vikaa, ihmisillä on luonnollisestikin erimallisia kulmakarvoja!

        Esim. tuossa kuudennessa kohdassa tytöllä ei ole muuta vikaa, kuin että kulmakarvat ovat hieman liian lähellä toisiaan. Se on moka, joka vaatii todella tarkastelua kääntelemällä päätä eri asentoihin ja muuttelemalla ilmeitään (ruttuamalla kulmat=vihainen ja nostamalla ne oikein korkealle=yllättynyt) ja korjaamalla jälkeä. Lähtökohtanahan on, ettei kulmat ylittäisi silmän sisäkulmaa, mutta minusta näiden "normien" noudattaminen ei koske esim. Penelope Cruzin kaltaisia tummaverikköjä, joilla kulmat ovat luonnostaankin tuuheanlaiset ja menevät lähemmäksi nenänvartta - heidän kuuluu säilyttää luonnollisemman kaltainen tyylinsä.

        Kahdeksannessa kuvassa kulmat on maalattu liian tummiksi ja leveiksi edestä, puuterivipalla saisi poistettua ylimääräistä.

        Viimeinen kuva LÄHENTELI sitä kauheinta "harpilla vedettyä" viivaa, minkä jotkut tekevät kulmilleen... Tuokaan ei siis ollut kamalan näköinen, mutta vähän kuitenkin viivamainen.


      • örrrörrröörrrr
        Amina kirjoitti:

        Mahtaako monikin noista tytöistä/naisista tietää, että linkität heidän kuvansa tällä palstalla? Kateellisten naisten piruilua sanon minä!
        Haluaisin kyllä ihan mielenkiinnosta nähdä kuvasi, että onko sulla tosiaankin varaa arvostella kyseisiä ihmisiä.
        Jo menee paksuksi täällä jutut..eipä uskoisi..
        Varmaan ylläpito kiinnostuu linkittämisestäsi!

        Jos heidän kuviaan ei saisi linkittää niin miksi he ovat pistäneet ne julkisuuteen?
        Ja kun vielä tuolla kykenee arvostelemaan kuvia niin miksi täällä ei saisi?

        Kertokaapas.


      • karva
        örrrörrröörrrr kirjoitti:

        Jos heidän kuviaan ei saisi linkittää niin miksi he ovat pistäneet ne julkisuuteen?
        Ja kun vielä tuolla kykenee arvostelemaan kuvia niin miksi täällä ei saisi?

        Kertokaapas.

        Aivan! Ja kyllä hiukan hymyilytti...


    • .....

      itsellä toisessa kulmassa lävistys ja eipä oo pahemmin karvat siihen kohtaan kasvanu. toisessa kulmassa 3cm arpi että eipä kasva siihenkään. ja kaikkilla nyt vaan ei satu olemaan sellasia tyylikkäitä "siivenmuotoisia" niinku sulla varmaan sit on. ja jos pitää tehä niinku asiantuntevana neuvoit et hiustenvärin mukaan kulmat niin ei kovin kaunis tuu jos luonnostaan mustat kulmani pistän kynällä hiusten väriseks jotka sattuu olemaan ruskeet! että on se hyvä neuvoo muita, luonnostaan mustia kulmiakin voi olla!

      • Tariffe

        Tarkoitinkin, että mustat kulmat eivät sovi piirrettyinä! Luonnollisissa kulmissa onkin juuri se ihanuus ja kauneus, että ne ovat juuri oikealla tavalla harvat, ja näin täysin mustatkaan luonnolliset kulmat ei oo ihan pikimustat. Kyllähän nyt kaikki tietää miten kauhealta mustat kulmat piirrettyinä näyttää varsinkin blondeilla, mutta myös mustahiuksisilla.


    • jooja

      kuule.olen itse käynyt ammattilaisella eli kosmetologilla.ja mustaan tukkaan käy juuri ne ihan mustat kulmat.sano mitä sanot.kulmien on tarkotettu korostaan kasvoja.ei niiden nykyään tarvii olla mitkään leveät ja karvatupsut.katsopas mallien ka missien kulmia lehdistä.....

    • heeeeerääätys

      Tariffe ootko sä vähän daiju?
      "Kulmat ovat myös aina samanmuotoiset ja kokoiset ja samalla korkeudella. Ja tämä on erittäin tärkeää."
      Onko se sitten mukavaa kun jokainen tän maapallon tallaaja näyttää samalta, kaikkien täytyy olla pssiksiä pukeutua samanlailla olla sama kampaus ja kaikilla täytyy olla samanlaiset kulmat,herätys ihminen eiköhän yksilöllisyys ole vähän mielenkiintosempaa,tiettyihin alakulttuureihin kuuluu tietynlaiset ulkonäkö asiat.
      Sitäpaitsi niitä kulmia ei edes tarvitse meikata ollenkaa jos on sitä mielt et ne on luonnostaan kauniit.vittu mitä jengii sanon mä.

    • en ymmärrä yhtään et miks joidenkin on ihan pakko vetää kilarit tosta Tariffen kirjoituksesta...? Siis tietysti ihmisillä saa olla erillaisia mielipiteitä mutta ensinnäkin: koko juttu oli täyttä asiaa ja musta se on ÄLLÖTTÄVÄÄ että ihmiset ajelee omat kauniit kulmakarvansa pois ja vetää tilalle kajaalilla jotkut puolikuun näköset hökötykset. Tietysti jos on vaaleat kulmat niin tottakai niitä saa korostaa, oikein tehdyt kulmakarvat kaventavat kasvoja ja antavat ilmettä.
      Ja tarkoittaako se, että jos ihminen antaa hyviä neuvoja kulmien "tekemiseen" niin että on yhtäkkiä ITSERAKAS?! Hei haloo!
      Ja entäs nämä niin sanotut "pissikset"! Siis voi elämä, käy niin sääliks ettei sen ikäiset tajua kuinka rumilta ne näyttää meikkivoidekökköhuulinensa oranssi naama järkyttävät kulmakarvat!


      Että näin.

      • lisään vielä...

        Niin tästä olen eri mieltä: mustat hiukset mustat kulmakarvat sopivat yhteen jos ne kulmat on siis nätit... ettei näytä siltä että hiilellä olisi vedetty väriä :)


    • kuules

      Mun kulmat on luonnostaan ihan mustat, vaikka hiukset onkin vaan tummanruskeet. Kukaan ei ainakaan oo koskaan sanonut mulle ettei sopisi. Värjäys tai nyppiminen ja piirtäminen tai mitä nyt ikinä pitäisikin tehdä, ei ole suunnitteilla. =)

    • Oma itsensä

      Miksi haukut toisten kulmakarvoja vaikka et itse tykkää.

    • ( (

      minulla on hassut kulmakarvat, niin että ne ovat ekaksi tuuheat mutta sitten ne ohenee niin että on vain pari karvaa :( olen koittanut ohuesti piirtää mutta se korostaa kasvojani negatiivisests :((

    • nuranura

      Ärsyttää ihmiset, jotka pienenkin kritiikin tai neuvon kuultaessa vetää hirveet herneet nenään, eikä edes sisäistä mitä toinen sanoo :( Kyllä kauniisti muotoillut ja luontevan näköiset ovat kaikista kauneimmat, naturellien jälkeen tietenkin. Se on vaan puhdas fakta. Ihmiset selvästi tunnistavat itsensä tekstistäsi ja loukkaantuvat. Luulevat ihan oikeasti, että parempaa ei ole, mistä tämmöinen kehitysvastaisuus kumpuaa? Minäkin tunnistin itseni, mutta se oli ennen. Kunnes sitten rupesin miettimään olisiko sanoissa kuitenkin jotain järkeä, kun sitä lähes jokainen mies ja tyylikäs nainenkin hokee. Ihan totta, lähdin vain lukemaan ohjeita ja kokeilemaan uutta tapaa korostaa kulmia, ja se toimi. Olen tässä jo monta vuotta harjotellut, ja mielestäni osaan piirtää luonnollisennäköiset, kivat kulmat. Olen saanut ainakin neljästi täysin tuntemattomalta ihmiseltä kehuja kulmistani, ja kysymyksiä miten saan ne niin hyvin. Se vastaus on vaan se luonnollisuus, oman värin ja muodon mukailu, pienellä korjailuilla ja kevyellä otteella.

    • kiinnostaa tietää

      Minä en vaan ymmärrä tätä, että miksi ne omat kulmakarvat vedetään pois, ja sitten maalataan kynällä toiset? Kertokaa, kun ei tämmönen vanha kurppa ymmärrä näitä nykyajan juttuja. :))

      • Nina Hagen?

        Ovatko ne StarTrek-kulmakarvat eli silmien päältä otsaa kohti vinoon vedetyt kulmakarvat vielä muotia?


    • 14-vuotias-tyttö

      Haloo ihmiset tää sivu on luotu 29.11.2004 ei välttämättä ihmiset enään lue täällä taino emt en usko ainakaan että tämän aiheen aloittaja ja ne 2004 vuonna täällä kirjoitelleet muttajoo itte olin sillon 4v Aika awww ::XX33 No muttta joo mä löysin tän haulla ''Miten oppia piirtämään kulmat''

    • mitäteettemiunnimellä

      KENENKÄÄN EI KENENKÄÄN kulmat ole täysin samanlaiset :)) älä jauha paskaa jokainen tekee sellaset kulmat ku ota haluaa.

    • nannlwlgldldllrld

      tai sitten taisit olla kadulla joka on täynnä peilejä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe