kuvottava mieheni

röhröhpossu

Ennen naimisiinmenoa kaikki oli ihanaa ja täydellistä.
Naimisiinmenon jälkeen alkoi kaikki ällötykset, joita mies oli sanojensa mukaan piilotellut minulta! alkoi kaivamaan nenäänsä ja syömään räkäänsä, kävi ilmi ettei hän ikinä pese käsiään huussireissujen jälkeen, hampaiden pesu jäänyt ja räpläilee kassejansa päivän mittaan ja kiskasee ne verkkareiden ulkopuolelle roikkumaan. Sanoi että kaikki miehet tätä harrastaa ja etenkin vasta sen jälkeen kun on avioiduttu.

Sitten se vielä ihmettelee miksi kaikki läheisyys on kadonnut. Ei edes suudelmaa saa.
.. Juu.. Miksiköhän. Yök!
Jos huomautan häntä nenän ronkkimisesta, niin hän tokaisee vain että "kyllä sä voit eron ottaa".
Kuinka saan tämän pikku sian tavoille vai onko toivo mennyt. Saanko edes vertaistukea.
*huokaus*

11

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain ero auttaa

      Parikymmentä vuotta katselin tuollaista menoa.. Mies sanoi etten rakasta, kun en hyväksy häntä haisevana ja likaisena.

    • Jenniina

      Voit yrittää keskustella, mutta muuttaa et häntä voi, ellei hän itse halua. Menitte varmaan aika nopeasti naimisiin. Tuollaiset piirteet tulevat yleensä pidemmässä seurustelussa esille. Hän on tuollainen. Sinun tehtäväsi on sitten miettiä, missä sinulla tulee kestämisessä raja vastaan.

    • iduho

      No en minäkään joka kerta jaksa käsiä pestä vessareissun jälkeen, jos ollaan rehellisiä. Kakkosen jälkeen kyllä. Mutta minulla kädet kuivuu helposti, niin vältän vedellä lääräämistä.

      Minäkin syön räkääni. Sekään ei oikein missään tunnu. Sieltä se tulee ja sinne se menee... En minä sitä leveästi ja näkyvästi tee, mutta ohimennen.

      Hampaat kyllä pesen, ja muutekin huolehdin siitä, että olen vetävän näköinen ja tuoksuinen.

      Miten nopeasti menitte naimisiin, kun mies onnistui nuo salaamaan? Jos asiat todella häiritsevät sinua, niin ikävä juttu. Se on totta, että voit ottaa eron. Ja sekin on totta, että et voi muuttaa miestä, jos hän ei itse halua muuttua.

      Mieti mitkä asiat ovat sinulle pahimpia, ja lähtekää keskustelemaan niistä. Voisiko mies pitää ne kassinsa housuissaan ja pestä hampaansa, koska se on sinulle tärkeää? Ja voisitko sinä antaa miehen itse päättää, syökö hän räkäänsä vai ei?

      Älä vain mäkätä, vaan kerro että olet tilanteesta oikeasti surullinen, ja huijattu olo. Kyllä ennen vihille menoa pitäisi olla ihan oma itsensä.

      • oppikaa tavoille

        Oksettaa tuollaiset räkäpopsijat.


    • provon makua

      Eipä tosiaan kaikki harrasta tuollaista porsastelua kotona. Ei voi muutenkaan olla kovin suurella älyllä siunattu jos ei osaa kotona olla asiallisesti. Iästä riippuu, että onko oppimiskykyinen vai menetetty tapaus. Tsemppiä sinulle!

    • röhröhpossu

      Kiitos viesteistä.
      Seurustelimme 2 vuotta ennen naimisiin menoa ja 2 vuotta oltu nyt naimisissa.
      Sitä itsekin ihmettelen kuinka hän piti tapansa piilossa. Sanoi, että ei olisi muuten saanut minua.

      Meillä on pieni vauva. Edes vauvan tähden olen pyytänyt, että skarppaisi edes käsien pesussa. Pieni kun on niin altis pöpöille ja sairastumisille.
      Mieheni voisi syödä sitä räkäänsä piilossa minulta. Pelkkä sä mäiskytys mikä siitä kuuluu ällöttää.
      Joka tapauksessa hän ei suudelmia minulta saa ellei sitten satu pesemään hampaitaan.

      Mies ihmetteli juuri , miksi suhteemme ei enää ole kuten ennen. Niin läheinen.
      Täytyypä ottaa asia uudestaan puheeksi... Mäkisemättä :D
      Vaikka mies ei muuttaisi tapojaan, rakastan häntä silti. Ainakin platonisesti.
      Erota en aio!
      Kiitos viesteistä. Lisää saa kirjoitella

      • realistisesti

        Mitenkäs meinaat motivoida miehen siistimään itseään? Jonkin motivaattorin hän siihen tarvitsee.

        Ehkä sun kannattaa nostaa kissa pöydälle ja todeta suoraan, että läheisyyttä eikä seksiä ole, koska mies on muuttunut luotaantyötäväksi. Sottapytty haisunäätä ei himota. Jos aikoo saada asiat palautumaan ennalleen, tapojen on syytä muuttua.

        Jos et kerran erota aio, niin teillähän on tasan kolme vaihtoehtoa:

        1. Sinä muutut: hyväksyt tilanteen ja harrastat pakkoseksiä
        2. Mies muuttuu: sinun kannalta optimi, miestä ketuttaa vaivannäkö, mutta seksiä riittää
        3. Seksitön ja läheisyydetön liitto hamaan tulevaisuuteen


    • fdsfdfdsfds

      Ota asia esille, niin mies ymmärtää. Sinun pitää myös ymmärtää se, että kaikki miehet räpläilee kassejaan, koska ne kutisevat! Minäkin toisella kädellä juuri räpläilen nyt niitä samalla kun kirjoitan. :)

      • Olen ollut aikoinaan useamman vuoden avioliitossa ja sen jälkeen on ollut useamman vuoden kestänyt parisuhde, jossa on vietetty tiiviisti aikaa yhdessä, plus muutama lyhyempi suhde. Yksikään miehistä ei ole räplännyt kassejaan tai syönyt räkäänsä. Hyi *****! Sitähän en voi tietää, kuinka hyvin käsihygienia on hoidettu, mutta oletan kyllä, että heitä itseäänkin olisi inhottanut syödä samoilla käsillä, joilla on käyty kusella tai pyyhitty p*settä. Hyvä suuhygienia ja säännölliset hammaslääkärikäynnit on olleet itsestäänselviä nekin.

        Jos kassit kutiaa, niin veikkaan että kyseessä on jonkin asteinen hiivatulehdus. Sokeri ja valkoiset jauhot pois ruokavaliosta ja sopiva pesuneste käyttöön, ehkä sitten lakkaa kutisemasta.


      • 222
        helka kirjoitti:

        Olen ollut aikoinaan useamman vuoden avioliitossa ja sen jälkeen on ollut useamman vuoden kestänyt parisuhde, jossa on vietetty tiiviisti aikaa yhdessä, plus muutama lyhyempi suhde. Yksikään miehistä ei ole räplännyt kassejaan tai syönyt räkäänsä. Hyi *****! Sitähän en voi tietää, kuinka hyvin käsihygienia on hoidettu, mutta oletan kyllä, että heitä itseäänkin olisi inhottanut syödä samoilla käsillä, joilla on käyty kusella tai pyyhitty p*settä. Hyvä suuhygienia ja säännölliset hammaslääkärikäynnit on olleet itsestäänselviä nekin.

        Jos kassit kutiaa, niin veikkaan että kyseessä on jonkin asteinen hiivatulehdus. Sokeri ja valkoiset jauhot pois ruokavaliosta ja sopiva pesuneste käyttöön, ehkä sitten lakkaa kutisemasta.

        Juu, en minäkään ole koskaan seurustellut miehen kanssa, joka räplää kassejaan. Aika harvoin niihin noin muutenkaan on törmännyt, että ei se mikään "normaali käytäntö" ole.
        (Venäläiset miehet kuulemma sitä harrastavat, mutta heikäläisiä en tunne, joten en tiedä pitävätkö kuulopuheet paikkansa.)


    • 3444

      Tuosta kassejen räpläilystä vielä asiaa. Kun otan kassit käteeni, niin siitä tulee oikeasti jokin rauhallisuuden/turvallisuuden tunne. Mieleni rauhoittuu kummasti ja erittäin helpolla toimenpiteellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      424
      2962
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2286
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      349
      1996
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1903
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1757
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe