miksi kutsua miestä joka on...

nainen8

On nainen ja on mies.
Mies on ruvennut juomaan 2krt/vk ja joka humalainen ilta /yö kun hän kotiutuu,
hän solvaa naista ja naisen sukulaisia ja kiristää asioilla esim jos en tee tupakkaa 15 minuutin sisällä hän peruu jonku häntä koskevan asian tms, solvaa sanoilla ja solvaa esim mitä nainen on tehnyt tai jättänyt tekemättä.
Käskyttää tekemään naista tupakoita ja syömistä ja tuomaan hänelle esim olohuoneeseen kahvia vaikka itse seisoisi kahvinkeittimen vieressä.

Seuraava aamu kun koittaa ja nainen sanoo kaikesta mikä häntä satutti, mies sanoo "unohda koko juttu", "anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" " en tarkoittanut"

Tämä on aika pientä, onhan he naimisissa ja yksi lapsikin on.,,

9

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällaista mietin

      Noh, mun ex-VAIMO oli sellainen, että kännipäissään kävi kimppuun kuin elukka sekä sanallisesti, että fyysisesti. Jos känni oli tarpeeksi syvä, ei sanoja enää tullut, sillon heilui nyrkit, jalat, kynnet, hampaat, tavarat... ja jos vielä puhe luisti, sillon tuli solvauksia, mitätöintiä, syyttelyä, kiristämistä, uhkailua jne jne jne. Vasta noin 10v eron jälkeen tajusin mistä tuossa on kyse, exän käytös ja kaikki muu sopii kuin valettu narsismiin - kokeilepa googletella ja perehtyä!

      • en usko

        Ei se oli juoppo ja sulle jostai katkera!


    • juoppo se on

      Soita sosiaaliviranomaisille

    • Jenniina

      Juopoltahan tuo kuulostaa. Ja vaikka ei olisikaan, niin mitenkään hyvä kumppani hän ei ole. Onneksi naisella on vapaus valita, kenen kanssa elää, joten ei hätää. Fiksuna naisena hän varmaan näkee kokonaistilanteen, ja tajuaa, että ei tuollainen ole hyväksyttävää parisuhteessa, ja ennenkaikkea vie lapsen turvaan.

    • NYT RIITTI!

      Harvalle se alkoholi passaa...paljon sopuisempaa asua toisen kanssa kun kumpikaan ei käytä alkoholia.Jos ei hallitse.Eikä lasten ole hyvä elää perheessä jossa riidellään.Kerronpa omakohtaisen kokemuksen.Minulla on lievästi kehitysvammainen lapsi,joka kärsi riitelystämme pienenä niin että rakensi koulussa hirsipuun pienoismallin.Se pani miettimään...nykyisin ei siedä yhtään että ääntä korotetaan.Riitelystäkin saa tarpeekseen.

    • Selviydyin!

      "Tämä on aika pientä, onhan he naimisissa ja yksi lapsikin on.,,"

      Siis sanot aika pientähän tuo on??
      Tarkoitatko, että toisen alistaminen, nöyryyttäminen, mollaaminen, haukkuminen jne. on "aika pientä"? ja kun kerran naimisissakin ihan ovat ja lapsikin..
      Sitä suuremmalla syyllä se EI ole pientä!
      Miten voit sanoa noin, kun lapsi joutuu kasvamaan kodissa jossa isä tyrannisoi, pelkoja epävarmuus koko ajan haamuna kintereillä?
      Tiedän mistä puhun; kasvoin 7-lapsisessa virkamies-kodissa, isä hyvässä virassa äiti kotirouvana. Kulissit ulospäin moitteettomat. Meitä oli 7 sisarusta, minä nuorin. Vanhin sisar karkasi kotoa 17-vuotiaana ja 18-vuotiaana sai lapsen sekä meni naimisiin lapsen isän kanssa. Veljistä vanhin katosi kotoa heti armeijan käytyään. ei tiedetty missä hän on, kunnes viikkojen kuluttua tuli morsiamen kanssa näyttäytymään. Minua 7 vuotta vanhempi veli teki itsemurhan. Toinen veli joi itsensä kuoliaaksi..
      Mutta sehän oli vain pientä...
      Äiti oli hirviö, sanan varsinaisessa merkityksessä. Talloi ja murskasi isän itsetunnon niin pohjiin, että hänestä tuli itseensä sulkeutunut ja omissa maailmoissaan elävä. Kodin ulkopuolella hänellä on elämää ei kotona.
      Meitä sisaruksia äitimme manipuloi toisiamme vastaan. Kieroilija valehteli, ja me tietysti uskoimme koska eihän äiti koskaan mitään tee väärin! Oli ruumiillista ja henkistä väkivaltaa. Ulospäin hieno perhe; ulkomaanmatkat ja me yhden sisaren kanssa saimme ratsastaa koska se oli hienoja kallis harrastus. Meillä oli aina parhaat vaatteet, äitimme keräsi kehuja kuinka kauniisti ne on aina puettu nuo teidän lapset. Isä oli kiltti mutta niin etäinen. nyt he on kuolleet molemmat. Isän hautajaisissa olin, en äidin.
      Enää en ole katkera. Ennen vihasin äitiäni, nyt katson häntä vain säälien alaspäin.Ihmisparka hänkin omalla tavallaan. Varmasti helvetinmoinen elämä hänelläkin kuitenkin oli itsensä kanssa.
      Mutta tämän purkaukseni tarkoitus on herätellä tajuamaan, että MINKÄÄNLAINEN väkivalta, kuten tuossa aloituksessa esim.kuvasit, ei ole "pientä" eikä missään olosuhteissa hyväksyttävää. Sihen on puututtava. Millä keinoin, siihen en osaa neuvoa antaa.

      .

    • juopot ei kivoi

      Alkoholismi on sellainen tauti joka iskee niihin jotka ei omaa elämänhallintaa ei riittävää normaalia sosiaalista elämää tai harrastuksia.

    • kilttis

      Eli miehen on juoppo sika joka kiristää sinua palvelemaan häntä. Jätä tuollainen mies vai haluatko olla tuollaisen kanssa koko elämäsi.?

    • pönttöseon

      Roskapöntöksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe