Missä iässä seksi ja seurustelu alkoi kiinnostamaan enemmän kuin kaverit, kalja ja pleikka?
Missä iässä kiinnostuit vastakkaisesta sukupuolesta?
9
134
Vastaukset
Siinä 17v tietämillä, mutta ensalkuun tuli huonoja kokemuksia ja Toureten oireet olivat voimakkaimmillaan joten päätin jättää suhde ja seksiseikkailut myöhemmäksi määräämättömäksi ajaksi.
Sitten 21v tietämillä ko yliopistossa olin opiskelemassa, niin tuomloin alkoi kiinnostus nostamaan taasen päätään. Jälkikäteen aateltuna aika epätoivosta säätämidtä ja suhailua tuolloin oli.- ujo atm
35-vuotiaana. Taisin nukkua onneni ohi.
- sexGalen
6-7 vuotiaana.....silloin koklasin pimpsat eka kerran...
- Jantteri.
14-vuotiaana.
- Naisasialooseri.
Seurustelu ei niinkään, mutta seksi kiinnosti jo seitsemän vuotiaana, vuosia ennen kaljaa ja pleikkaa ei ollut olemassakaan.
Kun katsoimme kavereideni kanssa leffaa niin he naureskelivat minulle siitä, että halusin katsoa seksikohtaukset useaan kertaan koska heitä itseään ei siinä iässä seksi vielä kiinnostanut ollenkaan, vaikkakin he sitä vuosia minua ennen sitten myöhemmin harrastivatkin. - 20+19
Varmaan jo tarhassa, tai viimeistään esikoulussa.
- 16+4
Tai ei ehkä ihan seksi vielä, mutta vastakkainen sukupuoli kiinnosti kyllä.
- ätmi
Ei se vieläkään kiinnosta enempää. Epäilen ettei se koskaan tulekaan kiinnostamaan enempää.
- 13+10
Kaverit, kalja ja pleikka eivät ole kiinnostaneet koskaan. Tytöt alkoivat kiinnostaa ala-asteella, seurustelu lukiossa ja seksi n. 20-vuotiaana. Mitään noista en ole kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947