että toinen vie vapauden no sanokaa mitä haluat tehdä mistä et halua luopua oikeesti onko mitään sellaista miksi muka et voi luopua ja halua tehdä sitä kumppanisi kanssa tai lopettaa sen kokonaan itse en pidä pahana jos tuleva naiseni kieltää ja ns pakottaa tehdä ja olla hänen kanssaan vaan sitä oikein odotan ja haluankin en koe siinä mitään pahaa tai vääryyttä jos naiseni sanoo nyt lähdet hänen kanssaan kauppoihin etkä naapurin neidin kanssa silloin tiedän sehän tykkää minusta ja haluaa olla kanssani
miksi moni sinkku luulee
42
210
Vastaukset
Olen valmis luopumaan muista seksisuhteista, jakamaan vapaa-aikaani ja ajatuksiani. Muusta ei mielestäni seurustelusuhteessa tarvitse luopua.
- väittäisin
et ainakaan kavereistasi
väittäisin kirjoitti:
et ainakaan kavereistasi
En. Ei seurustelu ole mikään syy hylätä kavereita.
Olen aikalailla samoilla linjoilla. Lisäksi olen valmis tasaamaan elintason, että voidaan esimerkiksi matkustella yhdessä.
- jo on meininkiä
erinis kirjoitti:
En. Ei seurustelu ole mikään syy hylätä kavereita.
et varmaankaan kun toisessa sanoit et tarvitse ketään miestä seurusteluun koska kaverisi tyydyttävät sinut en tiedä onko kavereina miehiä ja naisia mutta kaikkien kanssa on seksiä voit vain luvata ettet etsi baarista seuraa mutta et voi luvata etkä halua luopua kaveri seksistä ja kaverit on toiset varattuja ja toiset sinkkuja mutta sekstailette yhdessä
jo on meininkiä kirjoitti:
et varmaankaan kun toisessa sanoit et tarvitse ketään miestä seurusteluun koska kaverisi tyydyttävät sinut en tiedä onko kavereina miehiä ja naisia mutta kaikkien kanssa on seksiä voit vain luvata ettet etsi baarista seuraa mutta et voi luvata etkä halua luopua kaveri seksistä ja kaverit on toiset varattuja ja toiset sinkkuja mutta sekstailette yhdessä
Kuten sanoin, olen valmis luopumaan muista seksisuhteista. Tuottaako lukemisen ymmärtäminen vaikeuksia myös, ystävä hyvä? :)
- etsii toisen naisen
erinis kirjoitti:
Kuten sanoin, olen valmis luopumaan muista seksisuhteista. Tuottaako lukemisen ymmärtäminen vaikeuksia myös, ystävä hyvä? :)
väitätkö nyt että kun sanot meneväsi yksin kaverisi luokse kylään pelaamaan kimbleä 2-4h niin te vaan pelaatte kimbleä ettei ole mitään muuta uskoo ken tahtoo voi voi sitä mies raukkaa joka sinut saa
- sairasta!
etsii toisen naisen kirjoitti:
väitätkö nyt että kun sanot meneväsi yksin kaverisi luokse kylään pelaamaan kimbleä 2-4h niin te vaan pelaatte kimbleä ettei ole mitään muuta uskoo ken tahtoo voi voi sitä mies raukkaa joka sinut saa
Aloittaja olisi suhteessa sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen.
etsii toisen naisen kirjoitti:
Jep. Ja voidaan pelata muitakin pelejä. Ja juoda alkoholiakin. Ja saunoakin. Ja jatkaa seuraavaan aamuun.
Sinulle se on ilmeisesti melkoinen utopia, ettei kaikki kokoajan ole panemassa, kun sinä et ole paikalla. :)- tunteet mukana
sairasta! kirjoitti:
Aloittaja olisi suhteessa sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen.
jos minulla olisi kaveri nainen josta en luovu niin kyllä minä sen naisekseni ottaisin ja jos en häntä omakseni saa mutta seksiä häneltä saisin niin sinkku voi vhän aikaa panna mutta hyväksi käytöltähän se tuntuu itse en kovin kauaa jaksaisi edes sinkkuna moista
- panisin monesti
erinis kirjoitti:
Jep. Ja voidaan pelata muitakin pelejä. Ja juoda alkoholiakin. Ja saunoakin. Ja jatkaa seuraavaan aamuun.
Sinulle se on ilmeisesti melkoinen utopia, ettei kaikki kokoajan ole panemassa, kun sinä et ole paikalla. :)uskoo ken tahtoo jos minä olisin kaverisi niin kyllä panisin enhän muuten sinua kutsuisikaan jos en pimperoa saa panon takia olet kaverini
- miksi sano se
panisin monesti kirjoitti:
uskoo ken tahtoo jos minä olisin kaverisi niin kyllä panisin enhän muuten sinua kutsuisikaan jos en pimperoa saa panon takia olet kaverini
miksi muuten kaverisi ei iske sinua
- ???
uskoo ken tahtoo jos minä olisin kaverisi niin kyllä panisin enhän muuten sinua kutsuisikaan jos en pimperoa saa panon takia olet kaverini
Pitäisikö naisen luopua myös naispuolisista ystävistään mennessään naimisiin?
Kaltaisesi ei ikinä olisi kaverini. Eikä rakkaani, joten ei huolta.
- xdasczscsdcsdcsdcs
??? kirjoitti:
Pitäisikö naisen luopua myös naispuolisista ystävistään mennessään naimisiin?
Kyllä. Aloittaja ei tykkää jos kotiin tulee vieraita kippokutsuille, koska kippokutsut ovat todellisuudessa naistenväliset orgiat :DDDDD
xdasczscsdcsdcsdcs kirjoitti:
Kyllä. Aloittaja ei tykkää jos kotiin tulee vieraita kippokutsuille, koska kippokutsut ovat todellisuudessa naistenväliset orgiat :DDDDD
Ja baariinkin hän haluaa vahtimaan, ettei vaan ole akka iskemässä kaikkia muita.
- kaljaa päähän vaan
erinis kirjoitti:
Kaltaisesi ei ikinä olisi kaverini. Eikä rakkaani, joten ei huolta.
eli olet löytänyt kaverisi netistä ja ne kutsuu silloin tällöin paneskelemaan luokseen ja aamulla lähdet hänelle aivan sama minne mutta kun soittaa hässimään niin silloin on mentävä koska voi hankkia netistä toisen netti naisen olet ilmainen netti tyttö ainoa mielestäsi tosi rakkautta on olla netti miehen panopuuna ilmainen pillu mutta koskaan se mies ei ole sanonut sinulle että ruvetaan seurustelemaan sinä voit olla ihastunut häneen mutta hän ei käyttää sinua hyväkseen no tosiaan kukin tyylillään myönnän löytyy juuri tälläisiä miehiä netistä jotka hakevat toista onnetonta ja kumpikin tietää normaalia miestä tai naista kumpikaan ei saa harva nainen katselee tai suvaitsee moista mutta netti naiset ymmärtää se on oikeaa rakkautta se ja kumpikaan ei ole seurustellut koskaan pitkään ehkä max 1v yleensä kummallakin on mielenterveys ongelmia ja alkoholisteja eli etsitte netistä ryyppy ja pano seuraa
- BEM
Sitä kutsutaan parisuhteessa sairaalloiseksi mustasukkaisuudeksi.
- tyttö on mikä on
kaljaa päähän vaan kirjoitti:
eli olet löytänyt kaverisi netistä ja ne kutsuu silloin tällöin paneskelemaan luokseen ja aamulla lähdet hänelle aivan sama minne mutta kun soittaa hässimään niin silloin on mentävä koska voi hankkia netistä toisen netti naisen olet ilmainen netti tyttö ainoa mielestäsi tosi rakkautta on olla netti miehen panopuuna ilmainen pillu mutta koskaan se mies ei ole sanonut sinulle että ruvetaan seurustelemaan sinä voit olla ihastunut häneen mutta hän ei käyttää sinua hyväkseen no tosiaan kukin tyylillään myönnän löytyy juuri tälläisiä miehiä netistä jotka hakevat toista onnetonta ja kumpikin tietää normaalia miestä tai naista kumpikaan ei saa harva nainen katselee tai suvaitsee moista mutta netti naiset ymmärtää se on oikeaa rakkautta se ja kumpikaan ei ole seurustellut koskaan pitkään ehkä max 1v yleensä kummallakin on mielenterveys ongelmia ja alkoholisteja eli etsitte netistä ryyppy ja pano seuraa
veikkaan vielä se mies ei ole koskaan ollut luonasi ja kutsuu aina luokseen silloin sinä et siellä kukkoile teet ja palvelet kuten sanotaan tai lähdet lätkimään edes maksullinen ei alennu moiseen
kaljaa päähän vaan kirjoitti:
Ystäväni ja kaverini olen tavannut oikeassa elämässä, osan jo kouluikäisenä. Meilä on kaikilla omat elämämme. Ja ei, en harrasta seksiä kaikkien kavereideni kanssa. Kaveripiirissä on muutama, joiden kanssa on molempia hyödyttävä vakituinen suhde. Ei ole minun juttuni keräillä netistä pantavaa, vaikka varmasti sieltä lohkeaisikin seksiseuraa.
Enkä ole onneton, minulla ei ole päihdeongelmia, masennukseen minulla on lääkitys ja se on onnekseni auttanut. Minulla on ollut pitkä ja vakaa parisuhdekin.
Toivottavasti pääset tuosta pakkomielteestäsi ja löydät naisen joka haluaa elää kanssasi symbioosissa.- hehehes
erinis kirjoitti:
Ystäväni ja kaverini olen tavannut oikeassa elämässä, osan jo kouluikäisenä. Meilä on kaikilla omat elämämme. Ja ei, en harrasta seksiä kaikkien kavereideni kanssa. Kaveripiirissä on muutama, joiden kanssa on molempia hyödyttävä vakituinen suhde. Ei ole minun juttuni keräillä netistä pantavaa, vaikka varmasti sieltä lohkeaisikin seksiseuraa.
Enkä ole onneton, minulla ei ole päihdeongelmia, masennukseen minulla on lääkitys ja se on onnekseni auttanut. Minulla on ollut pitkä ja vakaa parisuhdekin.
Toivottavasti pääset tuosta pakkomielteestäsi ja löydät naisen joka haluaa elää kanssasi symbioosissa.aina naiset yllättää. Onkohan tämäkin yleistä, että masentunut ja ujo nainen pyörittää panorinkiä. Peace and love!
- haluanyhdessä
ennytosaasanoatuohonmitäänmiksimonisinkkuluuleeettätoinenvienvapauden
Joillekin tuollainen komentotalous tai symbioosi on aivan ok. Toinen ei lähtisi moiseen ollenkaan tai jos tilanne tuollaiseksi muuttuisi, ottaisi välittömästi hatkat.
Minä uskon siihen, että ihminen tulee lähemmäs, jos siitä ei pidä väkisin kiinni. Moni itsessään sisäisen pettäjän tunnistava ajattelee juuri päinvastoin.- en leiki tunteilla
en ole luonteeltani pettäjä ja tulen onnelliseksi vaikka toinen määrää olemaan kanssaan jos en rakasta häntä niin sitten lähden lätkimään mutta jos rakastan niin saa määrätä minulla on sellainen luonne jos ihastun ja rakastun naiseen niin hänen kanssaan olen itse en saa mitään tunteettomasta seksistä niitten kanssa olen joita rakastan ja jos kävisi niin että rakastun toiseen naiseen niin silloin myös eroan myönnän minusta ei ole 10lle naisille mutta yhdelle on
- Sellainen kuin olet
Mistään ei ole pakko luopua enkä minä haluaisikaan. Eikö sitten ole tossun alla? Teen mitä haluan ja jos en tällaisena kelpaa niin se on Adios. Ei ole mitään järkeä muuttua sellaiseksi minkälaiseksi toinen minut haluaa ja olla tekemättä jotain mitä haluaa vain sen takia että se toinen ei halua.
- Voi luoja
Miksi tämä kirjoitustaidoton ääliö tekee kymmeniä aloituksia samasta aiheesta tänne? Mikä vittu siinä on että siitä samasta asiasta pitää jankata? Ei sinkut ole mikään yksi ja sama ihmisryhmä jotka voi niputtaa samaksi vaan jokainen on yksilö, siviilisäädyllä ei ole mitään tekemistä ihmisen luonteen kanssa. Koita saada tämä tieto menemmän sinne lahoon kalloosi! Sinkut ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja sinkkuna me kaikki synnymme, ne suhteessa olevat ihmisetkin ovat alunperin olleet sinkkuja.
- siinä syy
Tämä kirjoitustaidoton haluaa vain huomiota avauksillaan.
Todennäköisesti tämä asia huolettaa häntä. Liekö paininut kyseisen haasteen kanssa parisuhteessaan? Ehkä jopa kaatunut suhde eri näkemyksiin parisuhteesta joskus?
- ei koskaan
erinis kirjoitti:
Todennäköisesti tämä asia huolettaa häntä. Liekö paininut kyseisen haasteen kanssa parisuhteessaan? Ehkä jopa kaatunut suhde eri näkemyksiin parisuhteesta joskus?
Et oo tosissas.
Aloittajalla ei taatusti ole ikinä ollut minkäänlaista seurustelusuhdetta. ei koskaan kirjoitti:
Et oo tosissas.
Aloittajalla ei taatusti ole ikinä ollut minkäänlaista seurustelusuhdetta.Ainakin hän kovasti haluaisi olla parisuhteessa.
- 1+2
Olen huippuälykäs enkä halua luopua AJASTAni minkä aikana voin toteuttaa älykkyyttäni. Kun olin parusuhteessa 15v oli kuin aivot olisi sammuneet koaka piti pitää seuraa toiselle, piti olla sosiaalinen ja elää aktiivista parisuhde-elämää...en noiden 15 vuoden aikana voinut ikinä keskittyä siihen mitä olisin halunnut tehdä. Keskittyminen toisen läsnäollessa on hyvin vaikeaa. Ilmankos
rakastin yli kaiken työssäkäymistä kodin ulkopuolella koska siellä pystyin tuntemaan olevani vapaa ja käyttämään omia aivojani ja omaa älyäni. - 111111111
Jos päätyisin uuteen suhteeseen niin aikoisin pitää saliharrastukseni (2xviikko) sekä sählyharrastukseni (joka toinen viikko pl. kesä) ja ryypätä joka viikonloppu humalanhakuisesti 1-2 kertaa.
- m40+
"en ole luonteeltani pettäjä.."
Onko kokemuksia? Monestihan ihmisen todellinen luonne tulee esiin vasta tilanteen ollessa "päällä".- sellainen olen
täytyy kyllä myöntää tilaisuuksia on ollut mutta olen joutunut kieltäytymään kunniasta toiset loukkaantui kun en muka halunnut heitä ja toiset ymmärsi sen ja olivat kateellisia naiselleni kuulemma minussa oli miestä olla pettämättä ja toivoivat löytävänsä samanlaisen miehen ja moni lopetti baareissa käynnin ja ovat nyt hyvissä suhteissa ja moikkaavat kun tavataan ja vieläkin saisin muutamalta pimpsiä jos haluaisin voi olla myöskin että olen nyhverö kun olen yhden naisen miehiä
- 1+2
sellainen olen kirjoitti:
täytyy kyllä myöntää tilaisuuksia on ollut mutta olen joutunut kieltäytymään kunniasta toiset loukkaantui kun en muka halunnut heitä ja toiset ymmärsi sen ja olivat kateellisia naiselleni kuulemma minussa oli miestä olla pettämättä ja toivoivat löytävänsä samanlaisen miehen ja moni lopetti baareissa käynnin ja ovat nyt hyvissä suhteissa ja moikkaavat kun tavataan ja vieläkin saisin muutamalta pimpsiä jos haluaisin voi olla myöskin että olen nyhverö kun olen yhden naisen miehiä
Seli seli. Ei ole ollut tilaisuuksia eikä naisia.
- ikävä nainen
1+2 kirjoitti:
Seli seli. Ei ole ollut tilaisuuksia eikä naisia.
myönnän pettämisestä ei ole kokemusta eikä myöskään yhden yön jutuista mutta se on kummallinen juttu sanon mitä niin olettavat että haluan seurustelu suhteen kanssaan vaikka sanoisin selvästi pannaan ei muuta niin olettavat että ruvetaan seukkaamaan no tässä oli nyt sellainen tapaus hiljakkoin on sinkku nainen ja pyysin seksiä ei olisi uskon minun olevan sellainen mies eikä kuulemma anna pillua jos en ala seurustelemaan saisin hänet heti jos vain haluaisin seukata mutta kun en halua hänen kanssaan yleensä kyllä jos sekstaan niin myös rupean seukkaamaan mutta hän nyt ei ole se nainen
"mitä haluat tehdä mistä et halua luopua"
En halua luopua omista tulevaisuudensuunnitelmistani. En osaa kuvitella jakavani asuntoa kenenkään kanssa enkä aio myöskään hankkia lapsia. Nyt elämässäni opiskelu vie suuret määrät aikaa ja tarmoa, ja tulevaisuudessa olen mitä todennäköisemmin hyvin työorientoitunut. Monessa suhteessa olen melko joustamaton, ja myös tunnustan että olisi kohtuutonta vaatia toista ihmistä elämään minun oikkujeni armoilla. Mitä muut haluavat tehdä, josta hei eivät ole valmiita luopumaan?
Tietysti on teoriassa mahdollista että joku sattuman oikusta täsmälleen sopiva, ja kaikenlisäksi minua sietävä henkilö jostain syystä tietää missä asun ja tulee soittelemaan ovikelloa notta lähettäiskö treffeille, mutta joku realismin ääni päässäni sanoo ettei ainakaan kannata pidätellä hengitystä sitä odotellessa.- iuyhuikjgchuu
Ei näitä jaksa lukea kun ei viitsitä edes käyttää pistettä.
- rakkaus ei rajoita
En luopuisi ystävistäni, perheestäni enkä lemmikeistäni tai harrastuksistani. Tietysti olisin valmis antamaan suuren osan nyt sinkkuna näihin käyttämästäni ajasta miehelle, mutta kokonaan en ole valmis luopumaan mistään minulle rakkaasta.
Kyllähän se yleisesti ottaen niin menee. Kukaan meistä ole suhteessa yhtä vapaa menemään ja tulemaan niin kuin sinkkuna. Miksi edes pitäisi? Jos haluaa tulla ja mennä tai hässiä kenen kans lystää, mitä järkeä on edes pyrkiä suhteeseen? Mutta se ei olekaan se pointti. Sellaisista vapauksista suurin osa ihmisistä luopuu ihan vapaaehtoisesti saadaksen toisenlaisen vapauden. Vapauden irtautua karjamarkkinoilta tai jotain... :)
Pahin vapauden menetys suhteessa on aina se, että joku yrittää viedä vapauden olla oma itsensä. Kun joku haluaa vallan päättää minkä luonteinen sinun pitäisi olla, jos haluaa jatkaa parisuhteessa tai ylipäätään haluaa parisuhteeseen. Itse henkilökohtaisesti en ole ikinä ymmärtänyt sellaisten vallanhimoisten ihmisten halukkuutta parisuhteeseen. Minusta sellaisten ihmisten pitäisi ihan ensiksi oppia olemaan sovussa itsensä kanssa ja hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Voihan ne tietenkin väittää, että he ovatkin, mutta se todellisuus on aina ollut jotain muuta. Sellaiset ihmiset on aina tarvinneet muita omaan tahtoon alistettavia ollakseen olemassa...
Jos minulta kysytään tässä vaiheessa elämääni, että mistä luopuisin suhteen tähden, vastaisin etten mistään. Pidän elämästäni ja jos joku haluaa muuttaa sitä, olen minä väärä ihminen sellaiselle...- plääh
Viisaita ajatuksia, kiitos niistä
- hyvinsuunniteltupuol
Ihmisen pitää saada olla vapaa myös parisuhteessa, tavata ystäviään, äitiään, isäänsä, sukulaisiaan, todellisia hyviä ystäviään sukupuolesta riippumatta;)
Parisuhteessa ei kuitenkaan voi elää aivan samalla lailla kuin sinkkuna, koska parisuhteessa luodaan myös jonkinlaisia "sääntöjä tai rajoja" joko sanallisesti tai sanattomasti, niinkin voi tehdä, jos sama aallonpituus on saavutettu;)
Parisuhteeseensa sitoutunut haluaa tehdä näin, koska haluaa olla toista osapuolta arvostavassa ja kunnioittavassa parisuhteessa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042