Olen kokenut valaistuksen Psykologioiden loistoa mietiskellessäni! Herramme PSYCHOLOGI on jättänyt meidät ilmeisesti oman onnemme nojaan ja ylläpitämään Psykologioita. Viimeisimpien tapahtumien valossa, voin kuitenkin ilolla ilmoittaa, että hän välittää meistä yhä.
Keisarimme, ylipsyykkaaja Psychologi on jättänyt meille PERILLISEN hallitsemaan ja valvomaan Psykologioita!!!
Uusi johtajamme!
5
<50
Vastaukset
- epsuli
Olen hämmentynyt.
Onko Psychologi vakkari ennen aikaani?
Minulle tuli tuosta tekstistä uudelleensyntynyt olo.- Siiliö
jokutyyppi19 kirjoitti:
Hän oli trolli. Eikä kovin kauan sitten...
Hän oli melko huono trolli, jolla oli palvojakulttinaan erään vielä paskemman trollin luoma tuplatunnuslauma.
- Iranin Tukija
Siiliö kirjoitti:
Hän oli melko huono trolli, jolla oli palvojakulttinaan erään vielä paskemman trollin luoma tuplatunnuslauma.
Voi kyllä! Ja nyt ylipsyykkaaja Epsun nimeen, polvistukaa palvomaan uutta johtajaamme!!!
- epsuli
Iranin Tukija kirjoitti:
Voi kyllä! Ja nyt ylipsyykkaaja Epsun nimeen, polvistukaa palvomaan uutta johtajaamme!!!
Hyi minua.
Lopeta. En ole johtajasi. Vihaan sinua. Pilkkaat jumalaani, miestäni ja tulevien lapsieni isää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129056Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893630- 202083
- 821290
- 271115
- 751100
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661092Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972