http://www.vikakerta.fi/ Millainen oli sinun vika kertasi? Alla kertomus omastani:
Grrr, katsokaa kuinka räjähtävän maskuliininen ja alkukantaisen komea ytm esiintyy seuraavassa videossa:
https://www.youtube.com/watch?v=ZcSI5nFfhRs
Kaupungilla oltiin jo pitkään kuiskittu, että tuolla miehellä on ainutlaatuinen kyky karjua ja murista oman peniksensä ominaisvärähtelytaajuudella jonka ansiosta hänen penis tärisee seksin aikana upeasti! Ja voin kyllä sanoa että hänen panoverkostoon kuuluvat naiset puhuivat 100% totta! Unelmatreffit tämän huikean jyystärikarjunkanssa sujuivat seuraavasti:
Olimme baarissa istumassa iltaa, kunnes tämä ytm tuli luokseni iskemään minua ja lopulta vain päädyimme puolivahingossa minun pieneen neuvostokuutiooni nussimaan. Tällaisten miesten kanssa nuo asiat vain "tapahtuu"! ;)
Tällainen mies oikein runttaamalla runttasi paksua, tatuoitua ja tärrrisevää kalua sisääni, ähkimällä ähki päälläni eläimellisen mölinän säestämänä ja otsan verisuonet pinkeänä, penetroitumalla penetroitui kuivana kakkoseen niin syvälle että hänen valtava peniksensä tuntui vatsalaukussa asti, sekä jörnimällä jörni edestä ja takaa niin että hänen karvainen perseensä teki päälläni nousevaa ja laskevaa liikettä.
Aamulla heräsin siihen kun tämä mies päästi huikean 12 sekuntia pitkän pierun ja nousi sängystä ylös pyyhkimään spermaisen ja ulostetahraisen mulkkunsa makuuhuoneeni valkoisiin pitsiverhoihin. Sitten hän suuntasi vessaan, räjäytti valtavan tortun pönttöön, poistui vessasta vetämättä sitä ja jätti oven auki. Seuraavaksi hän meni keittiöön ja joi jääkaapista kaikki lonkerot. Lähtiessään hän totesi että "joo onhan sitä tullut pantua nuorempia ja hoikempiakin naisia". Katselin ikkunasta kaihoisasti kun tämä mies käveli kadulla itsevarman näköisenä, musta nahkaliivi yllään, kohti kadunvarressa olevaa Dodge Ram jyystöautoa.
Häntä vastaan käveli kuitenkin muotihinttaripelle, joka piteli sateenvarjoa suojautuakseen tihkusateelta. Tämä mies oikein tönäisemällä tönäisi kyseisen hinttarin vesilammikkoon, maahanpolkemalla maahanpolki tämän muotipellen sateenvarjoa, sekä kaahaamalla kaahasi viereisen lammikon yli niin että kuravesi lensi tämän mikkihiiren päälle kastellen hänen vaalean talvitakkinsa.
Grauh, kelpaisi kyllä päästä uudestaan tuollaisen jyystärikarjun käsittelyyn! ;)
Vikakerta :)
Suomityttö24v.
0
3472
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829