Mitä tekisitte siinä suhteessa, miten kohtelisitte naista/miestä?
Onko teistä suhteeseen miehen/naisen kanssa?
9
63
Vastaukset
- 2+8
Ei oo.
- 14+5
Naisen kanssa ei olisi suhteeseen. Heterona on vaikea kuvitella, että olisi silloinkaan, vaikka olisin lesbo. Niin hankalia suurin osa tietämistäni naisista on.
Mut miehet tykkää sellasesta. Pitäis ryhtyä samanlaiseksi, ei ois sit varmaan enää sinkku...
Kohtelisin tosi hyvin, jos se olis vastavuoroista ja tuntisin olevani rakastettu.
Muihin naisiin verrattuna oon kuulemma melko harmiton tapaus sitten kun mutkat on selvitetty... ;D- 20+12
Niinhän ne kaikki sanoo!
- ölölölölölöööööööööö
Joskus oli, nyt ei enää. Olen jo nii katkeroitunu vanhapoika.
No mitenkähän tämmöisen asian voisi selvittää etukäteen? Tekeekö jokin taho testejä asiaan liittyen?
Kyllä minä yleensä ottaen tulen toimeen aika lailla kaikkien ihmisten kanssa, lukuunottamatta nyt ehkä niitä mielenkiintoisen oloisia sinkkumiehiä joiden kanssa on vähän kommunikointivaikeuksia. Eli jos vain pääsisi siitä kankeasta tutustumisvaiheesta joskus pitemmällekin, niin en nyt varsinaisesti näe mitään syytä miksi en olisi siedettävä ihminen parisuhteessa.- 6+2
Voisin testailla, tuutko testattavaksi?
- Kiltti atm
6+2 kirjoitti:
Voisin testailla, tuutko testattavaksi?
On minusta. Nainen saisi minusta turvallisen miehen. Ei olisi pelkoa väkivallasta tai muusta. Ny lähen baariin...
- burb
On toki, vaikka onkin vain yksi pitkä suhde takana. Sen ja muut suhteet ovat estäneet lähinnä naisten ahneus ja pinnallisuus, johon on vaikea vaikuttaa mitenkään.
- jättäkää rauhaan
Ei ole. Ei ole minkäänlaista kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen. En halua parisuhdetta, en viikonloppusuhdetta enkä seksisuhdetta. Eläkeikäisenä voisi ajatella harrastuskaveria jos sinne asti edes elän. Miten sais ystävät ymmärtämään tämän, kun ovat jatkuvasti tyrkyttämässä ihmetyyppejä mulle. Se vie kohta minulta elämänhalun kokonaaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096