Vapaa suhde minulle - mutta ei miehelle - häh?

NorminainenNOT

Olen omituisessa suhteessa. Mielestäni omituisessa, koska aiemmat suhteet ovat olleet "normeja", jos pientä haisuakin, että toisella olisi sutinaa jonkun muun kanssa, kauhiat draamat ja niin päin pois.

Nyt olen suhteessa miehen kanssa, joka haluaa minun harrastavan mahdollisimman paljon seksiä muiden(kin) kanssa. Hän kokee seksuaalisuuteni vahvana ja on monesti sanonut, että itse ei osaa/pysty kuitenkaan tyydyttämään minua täysin. Vaikka koskaan en ole valittanut - mielestäni seksimme on ihanaa ja hänen vehkeensä on kookkaampaa sorttia - eli hyvinkin tyytyväinen olen ollut. Enkä ole mitenkään erityisen kinkykään, ihan perinteinen kunnon seksi saa minut tyydyttyneeksi.

Kyseessä ei myöskään ole perinteinen "avoin suhde", hän nimittäin on luvannut itse olla minulle uskollinen juurikin siitä syystä, että minä kävisin vieraissa. Ja taustat huomioon ottaen asia on vielä ihmeellisempi.

Nimittäin suhteemme alusta asti hän on tehnyt selväksi, että hänen suhteensa ovat olleet yleensä yhden illan panoja ja hän ei ole koskaan elänyt normaalissa parisuhteessa. Seksiä, eli panoja on ollut todella paljon, hän on oikeastaan kulkenut vehkeensä perässä. Ja kun tutustuimme, hän ei myöskään peitellyt olevansa sen sortin mies, joka voisi pyörittää useampaa naista yhtäaikaa. Hän on pitkä, tumma ja komea ja myös erittäin hanakka sen perään, mitä haluaa.

Mutta nyt hän sanoo rakastuneensa minuun, löytäneensä elämänsä naisen minusta ja lupasi sen, mitä minä tarvitsen - että hän ei itse käy vieraissa naisissa, koska tietää sen olevan minulle niin tärkeä asia. Niin, kyllähän hän tietenkin voi mahdollisesti valehdella - mutta olemme olleet hyvin avoimia toisillemme näistä aiheista alusta asti.

Niin, hän on siis bi-seksuaali. Itse olen ottanut esiin vaihtoehdon (koska tuntuisi hieman hassulta, että vain minä saisin vierasta munaa), että etsisimme mukavan bi-miehen aina joskus kolmanneksi. Muita naisia en yksinkertaisesti voi sallia sänkyyni - olen tyypillinen alfa-naaras. Jotenkin ajatuskin toisesta miehestä meidän kummankin ilona saa minut todella kiihottuneeksi. Ja hän on lupautunut olemaan koskematta myöskin miehiin, ellen ole itse mukana.

Kaiken kaikkiaan olen hämmentynyt. Itse olen sitä uskollisinta sorttia. Niin uskomattomalta kuin se nykypäivänä saattaa kuulostaaki, tähän lähes neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä en ole koskaan pettänyt parisuhteessa. Eikä minulla olisi nyttenkään tarvetta käydä vieraissa. Siksi tuntuu niin hämmentävältä, että miesystäväni haluaa "antaa minulle vapauden" ja samalla viedä sen itseltään, johon on kuitenkin elämässään aina tottunut - hän on kuitenkin enemmän naisiin päin kallellaan, miesten kanssa seksuaalisia kokemuksia on vähän ja suhtautuminen miehiin ei ole romanttista.

Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

7

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidot senku paranee

      Ei oo eikä tuu.

    • myös hotwife

      Miehesi on sisimmissään alistuja ja aisuri. Hän haluaa että sinä dominoit teidän seksielämää ja pidät päätäntävallan omasta seksualisuudestasi ja siinä sivussa myös hänen. Kerroit olevasi alfanaaras, juuri sinä miehesi sinut näkee ja sen on todennäköisesti yksi niistä ominaisuuksista mikä häntä sinussa viehättää parisuhteeseen asti. Nyt sitten käytät sitä valtaasi ja teet miehellesi selväksi että sinä määräät ja päätät milloin ja kenen ulkopuolisen kanssa mahdollisesti seksiä harrastat. Suosittelen ensin vakiinnuttamaan suhteen teidän kahden välillä ja kun sinusta siltä tuntuu että voisit, niin sitten toteutat. Miehesi kiihottuu sinun voimakkaasta seksualisuudestasi, alistumisesta ja sinun määräämisestä, joten jos pidät alfanaaraan roolistasi, käytä sitä.

      Jos teillä on sopimus, tai sinulla lupa harrastaa seksiä muidenkin miesten kanssa, ei kyseessä ole pettäminen. Pettäminen on minun mielestäin sitä että tehdään salaa ja valehdellen.

      Minulla on hyvin samantyyppinen suhde mieheni kanssa. Minä päätään näistä asioista ja vaikka saan kotonakin hyvää seksiä, niin olen satunnaisesti harrastanut tässä vuosien saatossa muutaman hoidon kanssa. Meillä asioista voidaan keskustella rehellisesti ja avoimesti, ilman mustasukkaisuusdraamoja. Koska mieheni on myös bi, meinaan sopivan miehen löytyessä kokeilla kimppaa, mutta tämäkin toteutetaan minun mielihalujeni mukaan.

      Englanniksi termi on cuckolding, mutta myös suomeksi aisuri/aisankannattaja -termillä asiasta löytyy paljon juttuja. Jos haluat keskustella asiasta enemmän, niin laita itsellesi jokin ilmaissähköposti ja tiedot tähän.

    • runkkukunkku

      Nää on näitä aisurifantasioita mitä miehet pienessä päässään pyörittelee ja runkkailee vessassa. Näissä fantasioissa on vaan se sudenkuoppa et nainen ei välttämättä kauaa innostu miehestä jossa ei ole miestä ja näin ollen runkkari jää runkkailemaan kohta yksin.

      Eli, vastauksena aloittajalle; miehes yrittää yrittää saada suo paneskelemaan ympäriinsä, jotta voi sitten runkata fantasiaansa (tämä mun mielipide).

    • kaapittaja

      keittiö psykologina..
      ehkä mies vaan on oikeesti ihastunu ja haluaa että dominoit ja alistat hänet... jos se on miehelle uus tilanne niin viehättää... ehkä onkin paneskellut sielä täälä niin ettei saa siitä enää mitään sen kummempia kiksejä, vaan hakeekin jotain uutta=)

      itsekin viehätyn ajatuksesta että vaimoni....

    • karkutielle

      Vieläkö sä olet samassa suhteessa? Vai erositteko? ei tommoisesta miehetsä perheen perustajaksi ole ..tai vaikka ei perhe olisi mielessäkään-outo tyyppi.

      • NorminainenNOT

        Kiitos kommenteista, kiva tietää samanmielisten ajatuksia!

        Olen samassa suhteessa kyllä. Ja kävin kokeilemassakin, onko pelkkää bluffia puheet, noin 10 v. itseäni nuoremman atleetin kanssa kävin paneskelemassa, otin kuvia intiimeistä tilanteista matkamuistoksi miesystävälleni ja heti avauduin kun kotiin pääsin. Asumme siis yhdessä.

        Ja ei ollut bluffia, hänen tunteensa tuntuivat syvenevän minuun ja sain kyllä kyytiä ihan kotosalla seuraavina päivinä. Hän haluaisi lapsen/lapsia kanssani, vaikka on hänellä niitä entuudestaankin (kuten minullakin). Haluaisi siis juurikin perheen kanssani.

        Eihän tällaiset kinky-jutut näy ihmisessä päällepäin eivätkä vaikuta varsinaiseen arjen pyörittämiseen.

        En tiedä, olen edelleen hämmentynyt, vielä enemmänkin, koska en vain ymmärrä miten toista voi kiihottaa niin paljon minun häslääminen muiden kanssa. Hän omien sanojensa mukaan masturboi päivittäin tuolle fantasialle - siis että olen jonkun toisen kanssa. Ja hänestä tuli suorastaan onnellinen ja kiitollinen, kun toteutin hänen fantasiani. Tosin hän haluaisi itse olla samassa tilassa näkemässä livenä kaiken, mutta sitä en ole luvannut hänelle kuin ehkä joskus siinä kolmen kimppa -vaiheessa.

        Ehkä pitäisi olla ihmettelemättä ja vaan nauttia. Onhan tämä minulle antanut ihan uutta virettä seuraelämään... Olen ollut nuorempana hyvin aktiivinen seksuaalisesti, niittänyt miehiä kuin viljaa ja nauttinut joka kohdassa - vaikka en nyt perheellisenä näe sitä samaa elämäntyyliä edes haluttavana vaihtoehtona, onhan tässä oma "mausteensa".


    • Kazmir

      Tämä on minun mielestä mielenkiintoinen aihe. Olen itse ajatellut asiaa niin, että kun parisuhde jatkuu pitkään ja siitä tulee rutiininomaista, saattaa jommalle kummalle tai kummallekin tulla mieleen, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Jos asiaa kokeilee salaa, se on pettämistä ja siitä tulee erittäin todennäköisesti melko tuskainen asia pettäjälle. Ja toki erityisen hankala petetylle. Mutta entäs jos ruohon vihreyttä kokeilee luvan kanssa? Luottamuksen tulee tietysti pelata, mutta olen melko varma, että jotkut ovat saaneet tätä kautta uutta puhtia vanhaan suhteeseen. Toki voi olla toisenlaisia kokemuksia. Mutta ainakin asioita kannattaa pohtia ennen kuin lähtee säheltämään ympäriinsä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe