Ja nyt tuskin kyse on sisäänpäin kasvavista ihokarvoista. Karva ei siis tule karvatupista ollenkaan ulos vaan ihon alla näkyy viiva. Ihmettelin sitä hetken ja tajusin että voiko se olla ihokarva. Halkaisin ihon ja noukin sitä ylöspäin ja kappas, sehän olikin ihokarva. Näitä on minulla ollut vain kaksi yhteensä. Kummassakin jalassa yksi. Onko teillä muilla ollut tällaista??
Karvat ihon alla
6
2010
Vastaukset
- dfgdfg465
Oho, joo taitaa sittenkin olla tuo sisäänpäin kasvaneet ihokarvat. Minulal ei vain ole patteja.
- Samoin minulla
Noin ne minullakin kasvoi, siististi ihon alla kun aloitin epiloinnit. En "halkaissut" ihoa vaan kaivoin karvan esiin neulankärjellä läheltä karvatuppea jolloin se liukui ulos kokonaisuudessaan.
Patti syntyy kun karvatuppi tulehtuu.
- piki79
joo mulla molemoia, ihon alla meneviä ja sitten jalat usein täynä niitä tulehtuneita patteja, jos sajoissa puristan karvan ulos pattia ei tule, mutta ne on meikein aina säärissä takana !! jolloin en niitä näe ja jalat on kauheassa kunnossa, enn tiedä mikä avuksi !!
ja se väri ei lähde millään pois, vaikka onkin oparantunut vuosikin sittemn, punainen väri jää !!! - gjoghöoiö
Minulle kasvaa tuolla tavoin intiimialueille. Harvoin tulehtuvat. Säärissäkin kasvaa jonkin verran ihon sisään, mutta yleensä ne tulevat sieltä esiin omia aikojaan. Kainalo on jo sen verran hikisempi paikka, että sinne tulee välillä pieniä patteja, mutta harvoin sinnekään.
Jos alkaa olla kovin paljon tulehtuneita karvatuppeja, niin tuntuu riskialttiilta jatkaa karvojen ajelua. Voisi olla tarvetta käydän näyttämässä asiaa lääkärille. Antibioottikuurikin voi olla silloin aiheellinen.Tuleehan hoitamattomasta aknestakin arpia. Miksei siis karvatupen tulehduksesta. Eli järjenkäyttö on sallittua sen suhteen, mitä iholleen tekee. Ja itsellään on myös vastuu omasta ihostaan, vaikkei sitä valitettavasti aina ajoissa ymmärrä. - palleroinendfvghnj
Mulla tulee jatkuvasti jalkoihin sisäänpäin kasvaneita karvoja. Ne ei kuitenkaan tulehdu, joten yleensä en tee niille mitään. Säännöllisellä ihon kuorinnalla ne sitten tulee aikanaan ihon pintaan epiloitaviksi.
- Anonyymi
fgffladdasf fsdfd
fsfdg gge2dasggs
f;fd[fe fpoedsfl s[[poed dofdasfasofs lfsfdak so0s ad;passasdpdi dpddddsa
sdasas0d
dzsf-o9f
sf[f0os-dfs
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136