Karvat ihon alla

Hmmmmm

Ja nyt tuskin kyse on sisäänpäin kasvavista ihokarvoista. Karva ei siis tule karvatupista ollenkaan ulos vaan ihon alla näkyy viiva. Ihmettelin sitä hetken ja tajusin että voiko se olla ihokarva. Halkaisin ihon ja noukin sitä ylöspäin ja kappas, sehän olikin ihokarva. Näitä on minulla ollut vain kaksi yhteensä. Kummassakin jalassa yksi. Onko teillä muilla ollut tällaista??

6

2692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfg465

Oho, joo taitaa sittenkin olla tuo sisäänpäin kasvaneet ihokarvat. Minulal ei vain ole patteja.

• Samoin minulla

Noin ne minullakin kasvoi, siististi ihon alla kun aloitin epiloinnit. En "halkaissut" ihoa vaan kaivoin karvan esiin neulankärjellä läheltä karvatuppea jolloin se liukui ulos kokonaisuudessaan.

Patti syntyy kun karvatuppi tulehtuu.

• piki79

joo mulla molemoia, ihon alla meneviä ja sitten jalat usein täynä niitä tulehtuneita patteja, jos sajoissa puristan karvan ulos pattia ei tule, mutta ne on meikein aina säärissä takana !! jolloin en niitä näe ja jalat on kauheassa kunnossa, enn tiedä mikä avuksi !!

ja se väri ei lähde millään pois, vaikka onkin oparantunut vuosikin sittemn, punainen väri jää !!!

• gjoghöoiö

Minulle kasvaa tuolla tavoin intiimialueille. Harvoin tulehtuvat. Säärissäkin kasvaa jonkin verran ihon sisään, mutta yleensä ne tulevat sieltä esiin omia aikojaan. Kainalo on jo sen verran hikisempi paikka, että sinne tulee välillä pieniä patteja, mutta harvoin sinnekään.

Jos alkaa olla kovin paljon tulehtuneita karvatuppeja, niin tuntuu riskialttiilta jatkaa karvojen ajelua. Voisi olla tarvetta käydän näyttämässä asiaa lääkärille. Antibioottikuurikin voi olla silloin aiheellinen.Tuleehan hoitamattomasta aknestakin arpia. Miksei siis karvatupen tulehduksesta. Eli järjenkäyttö on sallittua sen suhteen, mitä iholleen tekee. Ja itsellään on myös vastuu omasta ihostaan, vaikkei sitä valitettavasti aina ajoissa ymmärrä.

• palleroinendfvghnj

Mulla tulee jatkuvasti jalkoihin sisäänpäin kasvaneita karvoja. Ne ei kuitenkaan tulehdu, joten yleensä en tee niille mitään. Säännöllisellä ihon kuorinnalla ne sitten tulee aikanaan ihon pintaan epiloitaviksi.

• Anonyymi

fgffladdasf fsdfd
      fsfdg gge2dasggs
      f;fd[fe fpoedsfl s[[poed dofdasfasofs lfsfdak so0s ad;passasdpdi dpddddsa

sdasas0d
      dzsf-o9f
      sf[f0os-dfs

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      31
      5222
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      141
      2444
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      139
      2118
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      54
      1947
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1800
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1317
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      171
      1121
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      971
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      313
      889
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      172
      810
    Aihe